Stel je persoonlijke vraag #44

@Karl_Lagerfeld zou ik zo herkennen omdat ze om de week een nieuwe LV koopt.
@Bunnyslippers als het over snacks gaat
@FredPaillet walgelijk, kracht en wijsheid
@anon50301661 aan de Schimmelpenninck vibes

Oh en @Bertha aan haar kennis over honden en breicreaties.

18 likes

er is een forummer die altijd ‘chil’ typt, met 1 l dus, en laatst postte iemand iets met ‘chil’ erin, dus ik dacht HA, maar ik weet niet meer hoe ze vroeger heette :smiling_face_with_tear:

2 likes

Altijd achterin moeten zitten als je met je partner en schoonouders op pad gaat, omdat vader en anders moeder voorin zit. Er vanuitgaande dat jij niet zwanger bent of niet ziek bent ofzo. Wat vind jij daarvan?

• Normaal, waarom zou jij voorin moeten zitten.
  • Niet normaal, beetje afwisselen is beter.
  • Beetje gek, ik hoor gewoon altijd naast mijn partner te zitten en niet op de achterbank

0 stemmers

In jullie auto als je partner rijdt, bedoel je toch?

1 like

Ja!

2 likes

Boeit me echt geen reet waar ik zit eigenlijk

79 likes

Ben jij een zomerzelfverbeteraar (= je volgt een cursus in de zomer, je leert een nieuwe taal bij, je houdt grote schoonmaak in je huis 
 je maakt tijd voor plannen die je al lang had, maar niet toe kwam) of een zomerzelfvernietiger (= je bent vooral te vinden op terrassen, festivals en gaat ultiem chillen
)?

• zomerzelfverbeteraar
  • zomerzelfvernietiger

0 stemmers

Inspiratie: ‘Wie denkt dat hij niet gemaakt is om niets te doen, begint er beter meteen aan’ | De Standaard

3 likes

Niet alleen in de zomer btw

31 likes

Dit :joy:

3 likes

Hetzelfde hier hoor. Als je het artikel leest, zie je dat ze die nuance ook maken. En dat het ook niet altijd goed is om steeds te willen ‘verbeteren’ maar dat je ook gewoon eens je rust moet nemen. Het gaat vooral over waar je zelf nood aan hebt.

3 likes

Haha dit doen wij altijd al, mijn vader heeft artrose dus dus dan geef ik het met liefde de plek op met de meeste beenruimte. Boeit mij een hol.

2 likes

Ben jij in te delen in een van beide categorieën?

• Ja ik doe echt maar aan een van de twee
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als pa of ma vanwege gezondheidsredenen beter voorin kan zitten, zoals voorbeeld @Bunnyslippers geeft, helemaal prima en logisch. Als dat niet zo is en het is een soort ongeschreven regel dat een van de twee altijd voorin gaat zitten en jij niet dan vind ik dat wel raar hoor

7 likes

Oooh ja als partner rijdt vind ik dat ook altijd een beetje irri ik wil gewoon naast hem zitten.

2 likes

Ja dit kan alleen maar bedacht zijn door iemand die vindt dat je altijd productief of zinnige dingen moet doen

5 likes

Ik vind onze stoelen achterin eigenlijk chiller en dan heb je een schermpje, dus soms laat ik mij lekker rondrijden door mijn partner terwijl ik alleen achterin zit :tipping_hand_woman:t3:

20 likes

Meestal gaan de mannen voorin en ga ik met mijn schoonmoeder achter zitten. Ik vind dat niet gek mijn schoonvader en vriend zijn beide rond 1.88 dus een stuk langer

3 likes

Ja is het ook😅 zou ook nooit protesteren hoor, gewoon een gevoel.

1 like

Ja haha ik dacht precies dit

2 likes

Mogen nabestaanden na je dood van jou een hologram en/of chatbot maken? Dat is dan gebaseerd op gegevens, berichten en beeldmateriaal van jou.

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Nav een filmpje van een Braziliaanse ster, Elis Regina.

En ook een mevrouw die na haar dood een toespraak houd/vragen beantwoord.

https://www.ad.nl/tech/overleden-vrouw-beantwoordt-als-hologram-vragen-tijdens-uitvaart~a0485bda/

2 likes