Jij hebt liever korte afgekloven stompjes?
Nope, geen negatieve bijwerkingen. Want love mijn emotieloze bestaan met de pil.
Klinkt als een positieve bijwerking in dat geval!
Ik had klachten bij de meest basic pil (Microgynon) en bij de nuvaring. En nu ik gewisseld ben naar een andere pil heb ik nergens meer last van (tot nu toe dan) en eigenlijk alleen maar positieve bijwerkingen.
Dus doordrammen bij de huisarts heeft gewerkt in mijn geval haha.
Ben 2x een langere periode gestopt en uiteindelijk weer begonnen. De pil doet veel goeds voor mijn huid maar ik wilde na zoveel jaren hormonen mijn natuurlijke cyclus ervaren. (Nou, die is niet leuk. Ben met pil 6/7 dagen ongesteld, kun je nagaan hoe dat zonder pil is.)
Ook had ik klachten waarvan ik hoopte dat het door de pil zou komen, maar daar veranderde na stoppen ook helemaal niets aan. Dus uiteindelijk weer een tevreden pilgebruiker hier.
Ik ben sinds 2 weken terug begonnen met de pil (Bellina) en dat na 10 jaar geen pil (vroeger Microgynon geslikt maar daar kreeg ik migraine van). Nu ben ik eigenlijk al 2 weken een emotioneel wrak en mijn beginnende relatie lijdt er ook wat onder omdat ik steeds geĂŻrriteerd of down ben en dan begin te twijfelen aan mezelf/ons/de relatie. Weet niet echt of ik er best al mee kap of nog even moet doorbijten. Huisarts zei dat ik na 3 maanden moest evalueren maar dit is haast niet te doen.
Oh ja, en nog een positieve bijwerking⊠ik zwel ook niet zo op met de pil. Wat betekent minder pijn in mijn lijf vanwege een stomme aandoening. Dat was de eigenlijke reden dat ik 'm weer ben gaan slikken.
Ik weet niet zo goed wat de bijwerkingen zijn en of ik die klachten heb en of ze dan ook aan de pil gerelateerd zijn en/of dat ik gewoon van mezelf geen emoties heb ofzo. Ben gewoon tevreden met de pil, zie op dit moment geen noodzaak om uit te zoeken hoe ik zonder pil zou zijn.
Ik voel me meer mezelf
ofzo door de pil, weet niet, minder vlak denk ik ofzo! Gestopt om eens mijn eigen cyclus te ontdekken als voorschot op een kinderwens. Ik dacht dat ik altijd migraine kreeg van mijn normale menstruatie maar kennelijk toch meer van de stopweek tijdens het pilgebruik. Nu ben ik zwanger en weet ik nog niet wat ik hierna wil eigenlijk.
Ik denk dat ik echt wel 10x gestopt en begonnen ben maar ik merk geen verschil. Wel is mijn cyclus en menstruatie elke keer anders na het stoppen.
Ik had dus niet echt negatieve bijwerkingen van de pil, wilde gewoon even kijken hoe het zonder was. Ik ben blijkbaar niet heel regelmatig ongesteld en de control freak in mij mist dus enorm die planning die je zelf kon sturen. Met pil vreet ik de week voor ik ongesteld ben alles op met verpakking en al. Nu heb ik die neiging soms 2 weken of langer omdat ik het maar niet word.
Verder vind ik dat ik in de week van mijn ovulatie bijna ontoerekeningsvatbaar ben op seksueel vlak. Ik heb niet minder zin met de pil, maar nu zonder zit ik in die ene week echt te loeren op elke man die voorbij loopt. Lachen als een geit om mannen die helemaal niet grappig zijn. Echt gĂȘnant gewoon.
Edit; ik weet niet waarom ik op jou reageer. Toch mss last van beginnende dementie door het stoppen.
Ik heb alleen maar allemaal verschillende anticonceptiepillen geprobeerd omdat het tegen acne zou werken. Werkte voor geen meter en werd er juist depri en onzeker van. En 24/7 een opgeblazen buik
Als ik ooit weer een relatie heb wil ik nog wel de koperspiraal uitproberen.
Dat kan bij mij wel echt groeien. Vond mijn ex ook niet direct super aantrekkelijk maar door alles bij elkaar is dat gegroeid.
Door het tekort aan de pil. Had geen zin in al dat gedoe en aangezien ik toch geen seks heb was de keuze zo gemaakt. En mijn menstruatie is zonder pil veel lichter en korter (terwijl ik juist begon doordat het zo heftig was) dus ik zie geen reden om weer te beginnen.
ja dat vind ik ook allemaal basishygiene maar volgens mij heeft niet iedereen dezelfde definitie daarvan inderdaad.
oh ik weet nog een goeie
was jij je kont na een number 2?
- Ja altijd
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Wassen? Nou ja genoeg antwoord op je vraag zo maar dat heb ik oprecht nog nooit iemand horen zeggen dat ze dat doen
Haha jaaa dit soort handen kan ik ook niet verdragen. Broer van een vriendin van mij is pianist en die doet ook aan handverzorging
en wil dan in de winter bv niet zonder handschoentjes erop uit. Durf hem ook nooit de hand te schudden uit angst dat ik iets kapot maak.
Aan de andere kant heb ik op mijn werk een bestuurder met van die prince Charles achtige kolenschoppen en dat vind ik ook creepy om aan te raken
Nieuw gaatje in je oren
- Ik laat/liet de zweerknopjes netjes 6-8 weken zitten
- Ik verwisselde de zweerknopjes iets eerder
- Ik verwisselde de zweerknopjes veel eerder, dit ging goed
- Ik verwisselde de zweerknopjes veel eerder, dit ging niet goed
- Kan me niet meer herinneren hoe dat ging
- Ik heb geen gaatjes
0 stemmers
Is in heel veel landen normaal. Ze hebben dan bidets of een speciale wc of een soort waterslang iets naast de wc.
Het blijft mij juist steeds verbazen dat mensen dat hier raar vinden.
Oh zooo, ik dacht dat je bedoelde met een washand en zeep ofzo.