Stel je persoonlijke vraag #44

Politie

4 likes

nee voor aan de leiding bij de wc, daar kun je hem met een verloop aan vastmaken (maar dat heeft mijn vader gedaan want ik ben lomp en zou een overstroming veroorzaken)

1 like

Maar was je je billen dan ook ergens mee icm die slang? Met alleen water eroverheen laten lopen is toch niet alles weg?

(Hier daarom fervent gebruiker van vochtig toiletpapier.)

1 like

nou ik ben miss beetje clean freak want meestal doe ik het daarna alsnog in de douche haha of ik ga gelijk daarna douchen (komt meestal wel uit qua planning)

2 likes

Je bent geen vuile bitch dus :cowboy_hat_face:

6 likes

Ik dacht ook aan deze toen ik antwoordde haha.

6 likes

Wat is grappiger

• Gen z humor
  • Millenial humor
  • Gen X humor
  • Babyboomer humor

0 stemmers

Tot welke generatie behoor jij?

• Gen z
  • Millenial
  • Gen x
  • Babyboomer

0 stemmers

ff veranderen in schone bitch

3 likes

Schat, jouw dorp is gewoon een stad zonder stadsrechten. Met 4 stations mag je dat echt geen dorp meer noemen :joy:
Dan woont @kali ook gewoon nog steeds in een dorp

Deze vraag is alleen voor de mensen die cola zero of light drinken.

Het valt mij laatste tijd op namelijk dat zero echt snel op is in de supermarkten (hier iig) en light staat er altijd nog genoeg. Is zero nou echt populairder? Zelf drink ik ook sinds een paar jaar alleen maar zero.

• Ik drink cola zero
  • Ik drink cola light
  • Ik drink het beide

0 stemmers

2 likes

Ik was fel tegen zero want marketingtruc en onzin maar nu vind ik light echt niet meer te drinken :joy:

6 likes

Ja ik vind light dus ook gewoon niet meer lekker. Ik had laatst een fles want zero weer op en ik dacht echt wtf dronk ik dit al die jaren. :laughing:

2 likes

Light vind ik echt niet te drinken maar zero wel haha.

7 likes

In sommige winkels hebben ze niet eens meer light!

Ik ben ook fan van cola zero zero caffeine. Fijn voor in de avond.

5 likes

:astonished:

Zijn er forummers wiens posts jij direct zou herkennen als er geen naam of avatar bij stond? Gebaseerd op inhoud of manier van schrijven?

• Ja meerdere forummers, door de manier van schrijven
  • Ja meerdere forummers, door de inhoud
  • Misschien een paar door de manier van schrijven
  • Misschien een paar door de inhoud
  • Nee, ik heb dit zelden tot nooit door

0 stemmers

En voorbeelden zijn natuurlijk altijd welkom!

@kali doordat ze altijd schrijft zonder hoofdletters :rofl: en @Shaaar doordat ze altijd rake, inhoudelijke posts schrijft die me aan het denken zetten :kissing_smiling_eyes:

8 likes

Ik had onze italiaanse forummer met een nieuw account (zal niet taggen) ongeveer na 2 sec door vanwege haar manier van schrijven hahaha :heart: En ik denk dat ik @Soy.peor ook wel zou herkennen, en @Jumpsuit aan de polls

Edit:
Oh en @anon50301661 omdat ze vroeg of laat begint over dieren opzetten :skull:

22 likes

@Alicent omdat ze altijd alles zo duidelijk post en ook leestekens gebruikt, @anon81378386 door het hardlopen en alle diertjes die ze ziet en @monkeyslut door de klaagposts hahaha

En nog wel meer maar dit kwam als eerste bij me op

En @Kwal
Oja en @Baron haha
En oja @FrauHelga omdat ze altijd de tijd neemt vanalles te posten met foto’s en links

16 likes

@monkeyslut door hoe heerlijk aggressief haar ergernissen altijd zijn

16 likes