Stel je persoonlijke vraag #44

Oh ik herken @Alicent juist altijd aan de hoeveelheid spel- en taalfouten (voor een docent NL). En @ellegirltalk vind ik ook heel herkenbaar. Die rakelt altijd eeuwenoude dingen op als ze ergens op reageert, zo van: jij had toch die vriend die 6 jaar geleden is vreemdgegaan, hoe gaat het nu met jullie?

En @anon81378386 aan het hardlopen, de hertjes en landschappen uiteraard.

24 likes

Ze gebruikt wel altijd een punt, dat doet bijna niemand altijd. Misschien is dat het?

3 likes

@FrauHelga haar enthousiaste en uitgebreide bakblik en recepten posts.

10 likes

Haha nee vind ik echt lastig. Bijv @Calypso je zei zelf laatst dat je nooit hebt gedaan alsof je nieuw bent, maar jou kan ik zoo niet plaatsen. Ik moet wel denken aan een echt oud forummer

2 likes

Ik ook niet, ik ben er sinds toen al over aan het nadenken :joy:

5 likes

Ja light zijn ze toch zo goed als mee gestopt? Ik dacht doordat mannen het niet wilde drinken. Zonde, want light is het lekkerst en gun ons vrouwen ook eens wat😭

5 likes

Ja @Vaiana zou ik aan de aankopen wel herkennen

En @Eddie had ik al wel een tijdje door, door de Vlaamse epistels.

14 likes

@Soy.peor door het gebruik van ‘ieh’ haha.

En ook heel veel forummers door de inhoud, maar dat lijkt me best logisch, vooral na meerdere posts.

4 likes

Ja oke eens.

2 likes

En @nescio door manier van posten en daarbij wel eens gebruik van latijn

3 likes

Sorry Scandinavië alert, maar hier verkopen ze dus helemaal geen light meer, alleen in grote flessen af en toe nog. En ik haat cola zero :cry: Familie heeft laatst nog een aantal trays cola light voor mw meegenomen uit Nederland, zo erg is het gesteld met mijn liefde voor cola light haha

2 likes

De enige die ik nog steeds niet door heb is @Calypso maar miss was haar vorige account wel gwn heel saai dat het me nooit is opgevallen.

8 likes

Totdat ik opeens weer een nieuwe persoonlijkheid overneem

3 likes

Nee jou herkennen we aan het speelgoed in het gewone aankopen topic.

10 likes

Jaa… jij! En @Shaaar die ik al genoemd zag worden, vanwege de lezenswaardige betogen, @kali met harde maar grappige formuleringen en scherpe observaties, @Soy.peor vanwege haar onberispelijke spelling, @anon81378386 door de kleine avontuurtjes bij het hardlopen. Ijverige @FrauHelga, @Zemraluani lekker ongeremd, ja zo kan ik echt wel een poosje doorgaan.

7 likes

Ooit worden ze veel waard en zit ik in mijn luxe villa in Ibiza

2 likes

Is een European (Spanjaard, Portugees, italiaan) een latino/latina?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

nee dat is een Zuid-Europeaan

8 likes

Omg doet me opeens aan dit random filmpje denken

2 likes

Weinig denk ik.
Zo uit m’n hoofd alleen @Steady omdat die waarschijnlijk binnen 3 posts wel iets zegt over dat ze opticien is.
@Negativ door het klagen.

2 likes