Ben jij een Amerikaan?
nee wel hispanic (spanjaarden dan)
@Nox door de hele korte zinnen. @Soy.peor is de enige Nederlander ter wereld die consequent âappartâ schrijft. @Fenayi omdat ze altijd over mazzeltjes schrijft.
Ohja, en de boodschappenfotoâs van @Fenayi pik je er ook zo uit. Hoewel ze in theorie ook van @Negativ zouden kunnen zijn. Want jullie zijn volgens mij de enigen hier die geen groenten eten.
Nee, waarom?
Ja dat is omdat ik hier niet in kleine lettertjes een zin kan typen.
Omdat mijn moeder nu vraagt wat ik met mijn schoolspullen wil en steeds als ik zeg dat het weg mag vraagt ze of ik het echt zeker weet :
Bewaar jij de school agendaâs?
- Ja
- Nee heb ik weg gedaan
- Geen idee waar ze zijn
0 stemmers
En omdat ik dacht dat ik in het echt op date wil maar geen leuke single jongens in mijn omgeving ken:
Ken jij leuke single jongen(s) in je omgeving?
- Nope
- Ja, echt een catch!
- Ik snap wel waarom de single jongen(s) die ik ken single zijn
0 stemmers
Ik ben ook zon moeder ben ik bang. Heb al drie dozen vol staan voor mijn twaalfjarige. Komt ook omdat ik zelf al jaren mijn schatten van vroeger koester, pure projectie dat mijn kinderen dat later ook leuk gaan vinden.
Ik zou blind de polls van @Jumpsuit eruit pikken. Maar op zich is dat niet echt een prestatie denk ik.
@Karl_Lagerfeld zou ik zo herkennen omdat ze om de week een nieuwe LV koopt.
@Bunnyslippers als het over snacks gaat
@FredPaillet walgelijk, kracht en wijsheid
@anon50301661 aan de Schimmelpenninck vibes
Oh en @Bertha aan haar kennis over honden en breicreaties.
er is een forummer die altijd âchilâ typt, met 1 l dus, en laatst postte iemand iets met âchilâ erin, dus ik dacht HA, maar ik weet niet meer hoe ze vroeger heette
Altijd achterin moeten zitten als je met je partner en schoonouders op pad gaat, omdat vader en anders moeder voorin zit. Er vanuitgaande dat jij niet zwanger bent of niet ziek bent ofzo. Wat vind jij daarvan?
- Normaal, waarom zou jij voorin moeten zitten.
- Niet normaal, beetje afwisselen is beter.
- Beetje gek, ik hoor gewoon altijd naast mijn partner te zitten en niet op de achterbank
0 stemmers
In jullie auto als je partner rijdt, bedoel je toch?
Ja!
Boeit me echt geen reet waar ik zit eigenlijk
Ben jij een zomerzelfverbeteraar (= je volgt een cursus in de zomer, je leert een nieuwe taal bij, je houdt grote schoonmaak in je huis ⊠je maakt tijd voor plannen die je al lang had, maar niet toe kwam) of een zomerzelfvernietiger (= je bent vooral te vinden op terrassen, festivals en gaat ultiem chillenâŠ)?
- zomerzelfverbeteraar
- zomerzelfvernietiger
0 stemmers
Inspiratie: âWie denkt dat hij niet gemaakt is om niets te doen, begint er beter meteen aanâ | De Standaard
Niet alleen in de zomer btw
Dit