Stel je persoonlijke vraag #44

Hetzelfde hier hoor. Als je het artikel leest, zie je dat ze die nuance ook maken. En dat het ook niet altijd goed is om steeds te willen ‘verbeteren’ maar dat je ook gewoon eens je rust moet nemen. Het gaat vooral over waar je zelf nood aan hebt.

3 likes

Haha dit doen wij altijd al, mijn vader heeft artrose dus dus dan geef ik het met liefde de plek op met de meeste beenruimte. Boeit mij een hol.

2 likes

Ben jij in te delen in een van beide categorieën?

• Ja ik doe echt maar aan een van de twee
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja, dat vind ik redelijk. Je kunt het ook een beetje aanvoelen. Maar moeten, dat vind ik echt matig. Hoezo moet ik op de achterbank zitten. Ben ik een klein kind.

16 likes

Als pa of ma vanwege gezondheidsredenen beter voorin kan zitten, zoals voorbeeld @Bunnyslippers geeft, helemaal prima en logisch. Als dat niet zo is en het is een soort ongeschreven regel dat een van de twee altijd voorin gaat zitten en jij niet dan vind ik dat wel raar hoor

7 likes

Oooh ja als partner rijdt vind ik dat ook altijd een beetje irri ik wil gewoon naast hem zitten.

2 likes

Wie als eerste shotgun roept, mag voorin. (Schoon)ouders niet uitgesloten.

29 likes

Ja dit kan alleen maar bedacht zijn door iemand die vindt dat je altijd productief of zinnige dingen moet doen

5 likes

Ik vind onze stoelen achterin eigenlijk chiller en dan heb je een schermpje, dus soms laat ik mij lekker rondrijden door mijn partner terwijl ik alleen achterin zit :tipping_hand_woman:t3:

20 likes

Enige wat boeit is dat mijn schoonmoeder slecht tegen stilte kan en dus door blijft praten en ik dus vooral niet tijdens een lange rit daarnaast wil.

2 likes

Meestal gaan de mannen voorin en ga ik met mijn schoonmoeder achter zitten. Ik vind dat niet gek mijn schoonvader en vriend zijn beide rond 1.88 dus een stuk langer

3 likes

Ja is het ook😅 zou ook nooit protesteren hoor, gewoon een gevoel.

1 like

Ja haha ik dacht precies dit

2 likes

Mogen nabestaanden na je dood van jou een hologram en/of chatbot maken? Dat is dan gebaseerd op gegevens, berichten en beeldmateriaal van jou.

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Nav een filmpje van een Braziliaanse ster, Elis Regina.

En ook een mevrouw die na haar dood een toespraak houd/vragen beantwoord.

https://www.ad.nl/tech/overleden-vrouw-beantwoordt-als-hologram-vragen-tijdens-uitvaart~a0485bda/

2 likes

Nee bij ons is het dus echt als je aankomt bij het huis van de ouders en samen ergens heen gaat, dat jij achterin gaat zitten. Is een teken van respect in hun cultuur. Ik vind het niet zo’n big deal want ik ben jong en die ouders niet meer, maar het is dus wel echt van plaats wisselen altijd en niet wie er als eerst zit.

1 like

Werkt de ns wifi op jouw telefoon?

• Ja vrijwel altijd
  • Soms
  • Nee
  • Ik reis nooit met de trein/gebruik dan geen telefoon
  • Anders

0 stemmers

1 like

En is het dan jij als jongere of jij als vrouw? Want die eerste kan ik wel inkomen, laat mijn oma ook niet op de achterbank zitten. Maar die tweede is een rode vlag

6 likes

Nee joh, veel te nuchter voor.

1 like

Ik gebruik wel mijn telefoon maar niet de wifi.

16 likes

Bij ons in de familie is het ook als een soort van teken van respect voor de oudere persoon. Ook als ik bij mijn oma in de stoel zit en mijn oom komt binnen, is het niet meer dan normaal dat ik op de bank ga zitten oid. Vind het dus heel normaal! Haha

Ik verbaas me ook dat het niet als normaal wordt gezien hier ofzo

3 likes