Nee, ik ken dit niet. Maar zit die stoel dan lekkerder? Als iemand heel oud is snap ik wel dat je hem niet op de poef laat zitten, maar anders is een zitplek een zitplek toch?
Haha ja het is de “grote” stoel Het komt wel van mijn oma uit overigens dus misschien is het vanuit haar opvoeding wat ze doorgeeft. Mijn oom zegt vaak “joh blijf zitten” als ik direct opsta, maar dan zeg ik “je weet hoe oma is”
. Maar ik weet dus niet beter ofzo haha
Ik ben dan toch dood, krijg er niks meer van mee, dus ze gaan hun gang maar
Een glas wijn drinken bij een babyshower (high tea in een restaurant)
- Vind ik gek
- Vind ik niet gek
0 stemmers
Als jij niet de zwangere bent prima.
Door de hormonen vond ik het op mijn babyshower heel stom dat vriendinnen dat deden, maar nu een paar jaar later denk ik lekker doen
Heb jij ook de indruk dat het dit jaar vaker (harder) waait dan de vorige jaren?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
1000000%
Ik ben benieuwd of het echt zo is en of er een verklaring voor is. Ik heb al gegoogled maar werd niet echt wijzer.
El Nino?
Vind dat je het leed een beetje moet verdelen
De zwangere: kan geen wijn drinken maar krijgt wel cadeautjes en aandacht en dat soort ongein
Ik: verdraag een babyshower maar krijg in ieder geval wijn
Zou jij je vakantie annuleren als je nu een vakantie gepland hebt naar een gebied waar de hittegolf komt (dus temperaturen van ook 46 graden)
- Ja sowieso (ik peins er niet over)
- Nee, vind ik juist wel chill
- Gewoon nee
- Twijfel, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch naar m’n vakantiebestemming ga
- Twijfel, maar ik neig naar annuleren
0 stemmers
Ligt eraan. Als het een vliegreis is zou ik waarschijnlijk wel gaan maar met de auto zou ik thuisblijven.
Ligt eraan hoe lang de hittegolf en mijn vakantie duren.
Ik zou bang zijn dat ik dood zou gaan daar, ik ben van 34 graden vandaag al beroerd
Ik was net bij mijn oma thee zetten en zij wilde zoetjes in de thee, dit zette me aan het denken:
Als jij thee drinkt, doe jij dan zoetjes in je thee?
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Nooit
- Ik drink geen thee
0 stemmers
als ik kosteloos kon annuleren - bijv accomodatie & ik zou met de auto gaan - dan sowieso ja. Echt vreselijk die enorme hitte, kun je net niks.
Ik zou er sowieso al geen vakantie boeken naar een land waar het zo heet kan worden. Boven de 30 graden kan ik echt niet functioneren fysiek en mentaal.
Tenzij ik 2 uur lang opgehokt met 3 man achterin moet zitten. Dan maak ik graag gebruik van mijn privileges
Ik ga hier echt ontzettend bad op.
Jouw keuze om een baby in je maagje te stoppen, mijn keuze om een wijntje in mijn mik te gooien
Opbokken met je non-alcoholische meuk.
Gewoon uit principe hoor, want ik hoef 9 van de 10x niet eens wijn op een zondagmiddag, maar ik bepaal zelf wel wat ik drink
1 babyshower was wel top. De moeder/oma in kwestie had besloten dat het wel bij haar thuis mocht, want ze had een ontzettend grote wijn voorraad waar ze nu niet vanaf kwam omdat haar dochter niet mee dronk (dochter is fervent wijndrinker zegmaar)