Ik had een hele verzameling aan tampons op kantoor gezet. Meerdere collega’s maken er dankbaar gebruik van.
Ik word niet meer ongesteld door mijn spiraal
Nee maar ik heb zelf een doosje gemaakt wat op het secretariaat staat en mensen kunnen gewoon vragen. Net als paracetamol en andere pijnstillers
@monkeyslut Ja, heb daar een heel trauma aan. Mijn vader (waar ik niet mee ben opgegroeit) is verslavingsgevoelig en mijn moeder was bang dat ik dat ook zou zijn? Dus heeft ze me bang gemaakt voor drugs en dan oa het verhaal van die Christiane + fotos van junks enzo. Durfde niet eens meer in zand te spelen omdat ik bang was voor drugsnaalden. Later wel de film gezien en alles gerelativeerd maar omg.
Nee wel een heeeeeele kamer met dit in alle soorten en maten

Nou ja… bij nood zal dit ook wel werken? ![]()
Nee maar we zijn met een groepje wel druk bezig om dit te regelen!
De belangrijke dingen des levens. Je zal maar een keas op je schoenneus hebben.
ik kreeg ook ff error maarja wel logische uitkomst aangezien blauw en bruin gespecificeerd zijn met licht/donker
Ik ging het wel romantiseren, maar heb uiteindelijk nooit gebruikt dus ![]()
Het heeft nooit enige aantrekkingskracht op me gehad, maar werd ook niet bang van de waarschuwingen ofzo. Op de één of andere manier werd drugs me ook nooit aangeboden, terwijl er om me heen wel werd gebruikt.
Het boeide/boeit me gewoon niet
Hou jij van het voeren van (maatschappelijke)discussies?
- ja
- nee
- anders (licht toe)
0 stemmers
Geef jij makkelijk veel geld (> 200 euro) uit aan kleding of accessoires (een item)?
- ja
- nee, dat doe ik niet
- Nee daar denk ik lang over na, maar doe ik wel
0 stemmers
Ik hou sowieso niet van discussies, kan niet discussiëren dus ga dat graag uit de weg.
Nee, ik denk over kleding en meubels goed na. Thuisbezorgd en UB niet ![]()
Dacht ik over thuisbezorgd maar eens iets beter na ![]()
Ik durf geen drugs te gebruiken maar dat komt niet door boeken maar door mijn angst voor het verliezen van de controle
Thuisbezorgd is echt mijn crack.
Same sis, same. ![]()
Nu ben ik heel benieuwd: hoeveel geven jullie gemiddeld per maand uit aan thuis eten laten bezorgen als je een inschatting moet maken? Dan bedoel ik echt alleen voor jezelf, niet voor een eventuele partner.
- Ik bestel nooit eten
- 10-25 euro
- 25-50 euro
- 50-75 euro
- 75-100 euro
- 100-125 euro
- Meer dan 125 euro
0 stemmers
Vroeger was ik er heel bang voor, maar ik denk dat ik dat zonder die voorlichting ook was geweest haha. Tegenwoordig sta ik er genuanceerder in en zou ik best iets willen proberen. Maar ik slik nu medicijnen en geen haar op mijn hoofd die overweegt om daar risico mee te nemen.
Ik bestel niet nooit, maar per maand wel nog minder dan de laagste optie. Denk eens in de 3/4 maanden eens pizza’s oid.