Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vind dit echt een botte opmerking. Je doet nu net alsof ik forummers nu speciale behandelingen voor hun huisdieren aansmeer. Vitamine infusen oid.
Maar goed, ik zal de verzekering voor deze hond wel stopzetten. Als hij dan last krijgt van huismijt zal ik hem wel pijn laten lijden. Een grasaar in zijn poot? Jammer dan. Oh en als hij op het randje van de dood ligt, laten we hem ook niet inslapen. Lijden zal hij.
Dat die vorige hulp kon krijgen dankzij de wetenschap en goede zorg van dierenartsen is dan maar een luxe geweest.

1 like

Denk dat je het punt mist.

7 likes

Mooi, want ik snap nog steeds niet waarom die opmerking bij mijn reactie moet. Ik zeg alleen iets wat mensen kan helpen en ondertussen krijg ik een heel bericht over dat zo’n verzekering niet moet omdat de vleesindustrie er is? Ja sorry, maar dan hoeft een hond met een gebroken poot niet te lijden
Je helpt je huisdier toch als het ziek is?

2 likes

Ik vind het ook niet een probleem om rekening te houden met vrienden. Maar aan de andere kant: wat ben je voor een zuur persoon als je je druk gaat maken dat iemand anders iets eet/drinkt wat jij niet mag. En dan gaat het in het geval van een zwangerschap ook nog maar om max 9 maanden niet. Wat moeten mensen met intoleranties of allergieĆ«n dan? ā€œKom we gaan lekker uit eten maar niemand mag van mij gluten eten!!!ā€

11 likes

Huh heeft maar 85% van de forummers een aansprakelijkheidsverzekering? Die is toch verplicht

3 likes

Neehoor is niet verplicht. Wel heel erg aan te raden.

2 likes

Vlg mij niet. Wel voor schade met motorrijtuigen dacht ik

1 like

Ah ik zie t nu ja! Dacht dat die moest maar anyways wel verstandig om te hebben idd haha

1 like

Als je een klacht over een bedrijf hebt dan…

• Neem ik eerst contact met ze op
  • Plaats ik meteen een negatieve recensie

0 stemmers

2 likes

Echt haat aan mensen die zonder contact een negatieve review plaatsen.

12 likes

Ja en het lijken er ook steeds meer te worden?
Maar ik snap het echt niet, want de klachten die we krijgen gaan over dingen die we verkopen. We hadden je meteen kunnen helpen als je iemand van ons aansprak. Met een negatieve recensie duurt het veel langer.

Ja precies hetzelfde! Meteen ook zó boos…
Dan nemen we contact op en zeggen ā€œals je had gebeld of gemaild hadden we het voor je kunnen oplossenā€

Dat wisten ze dan niet… Hou op hoor.

1 like

Ik heb al een aantal keer contact gezocht met klantenservice van een winkel en ben bijna altijd echt goed geholpen. Zo zonde om meteen negativiteit online te slingeren terwijl je ook gewoon in gesprek kan gaan

3 likes

Ja ik heb juist liever dat anderen wel gluten eten (of nja niet iets wat je deelt waar de ander dan met zn glutenvolle handen in zit te wroeten maar ykwim), het is echt niet alsof ik mijn coeliakie minder erg vind als anderen ook zich aan mijn kutdieet moeten houden.

Paar weken geleden waren er wat vrienden bij me en bestelden we pizza, toen wilde een vriend er ook een met een glutenvrije bodem want hij wilde wel weten hoe dat was. Heb het hem echt ontraden juist haha, echt zonde van je geld om extra te betalen voor een minder lekkere bodem, maar zn solidariteit was wel schattig. Hij had volgens mij wel spijt uiteindelijk haha

9 likes

Ik zou het wel checken of ze het oke vinden, omdat ik het geen probleem vind om iets anders te nemen, maar mijn vriendinnen kennende zeggen die gelijk dat ik gewoon moet nemen wat ik wil. Ben nu zelf zwanger en moet er niet aan denken dat anderen zichzelf iets lekkers ontzeggen omdat ik zonodig een kind moet baren.

4 likes

Het ligt heel erg aan de situatie, maar bijvoorbeeld bij thuisbezorgd heb ik geen zin om te bellen en naar mijn vermiste cola te vragen + een nieuwe bestelling omdat het koud is aangekomen. Daar heb ik gewoon geen zin in, dus dan maar 1 ster.

Is het een apparaat, of een bank ofzo. Dan neem ik uiteraard contact op.

2 likes

Je kan gewoon met het restaurant bellen, hoeft niet met thuisbezorgd

1 like

Maar een foutje kan toch altijd gebeuren? Heb zo vaak gebeld om een missend drankje of gerecht en werd altijd netjes binnen een halfuur gebracht. Een colaatje heb je niet meteen nodig en kan ook na de maaltijd gedronken worden. 1 ster is zo negatief voor een klein foutje

2 likes

Never forget dat ik een restaurant belde met dat ze iets vergeten waren en dat de eigenaar een half uur later met een briefje van 5 euro en een fles wijn op de stoep stond :flushed:

19 likes

Ik heb een aantal keer gehad dat een restaurant mijn drankjes was vergeten en na een telefoontje stond altijd binnen een kwartier de bezorger opnieuw aan mijn deur met de rest van mn bestelling. Hoeveel moeite is dat nu? Dat telefoontje van 10 seconden kost je minder tijd dan die negatieve recensie.

5 likes