Stel je persoonlijke vraag #44

Sinds ik vorig jaar ben verhuisd bestellen we bijna nooit meer, omdat bezorgers ons appartement nooit kunnen vinden. Hebben ook veel horeca in de buurt dus dan eten we maar daar.

1 like

Echt heel veel, soms denk ik wel 200 euro per maand. Moet wel zeggen met sushi bestellen al snel 100 euro kwijt

1 like

Als je het kunt betalen en lekker vindt, zie ik het probleem niet :grin:

@JuneOsborne, daar kom ik zelf misschien inderdaad ook op uit bedenk ik me nu.

4 likes

Het is vooral ook lui zijn en geen zin hebben om meer te koken na een drukke week. Ik zou er wel op willen besparen want het zou meer ruimte geven om te sparen.

7 likes

Niet op het toilet maar wel bij de receptie en dat kun je pakken. Net als deo en pcm.

Toch niet per persoon?

1 like

Ja en ik wil nog steeds dit jasje

image

3 likes

Romantiseerde het ook wel een beetje. Enige drugs die ik wel eens gedaan heb zijn wiet en lachgas, zou nog steeds door Christiane F nooit meer dan dat willen proberen.

1 like

Nee maar wel met vrienden erbij. 100 euro voor 4/5 personen ben ik al snel kwijt

Ik was er bang van en heb het op wiet na, nooit verder gebruikt. Had later wel een vriend die gabber was en wilde dat ik dat zou nemen (zou daar volgens hem een leuker persoon van worden :sob:) maar nooit gedaan! En hij had zn neus vol 80% van de tijd. Maar ik vind er niks van ofzo, hoef het alleen zelf niet

2 likes

Maar de pollvraag was hoeveel je per maand voor jezelf kwijt bent, zonder anderen mee te rekenen

6 likes

Heb het zeker geromantiseerd, maar heb door dat soort boeken (ook Het Onrkuid en de Bloem/Go Ask Alice) wel geleerd dat ik echt nooit heroïne of hallucinogene drugs wil gebruiken

4 likes

ik heb bang gestemd maar dat is niet echt de juiste term, ik had er gewoon 0 behoefte aan.

en toen ik een jaar of 17 was overleed een jeugdvriendin aan een foute pil en toen werd ik echt anti drugs en veroordeelde ik het echt heel erg. nu ben ik er wel wat chiller in maar zelf nog steeds 0 behoefte aan. en eerlijk gezegd merk ik wel dat ik het soms nog wel een beetje judge maar niet zo erg als vroeger

11 likes

Dit zou echt goed voor mij zijn hahaha.

2 likes

Haha, same. Financieel voordeel van een klein dorp.

2 likes

Ik was als tiener echt diep onder indruk door Christiane F. (boek en film), zelfs spreekbeurt over gehouden en die film echt vaker vol verbazing gebinged. Niet heel lang daarna begon ik zelf met experimenteren (nieuwsgierigheid was toch al gewekt) en ik heb inmiddels door de jaren heen al zoveel dingen geprobeerd. Maar dat verhaal is wel altijd een eyeopener geweest, ik zal altijd ver weg van alle mogelijke opiaten blijven.

1 like

Ik weet dat je hiermee zo’n mini-auto bedoelt maar als ik ‘de biro nemen’ lees schiet er toch altijd even een beeld door mijn hoofd dat iemand heksenbezemstijl op zo’n ding stapt en wegvliegt :joy:

11 likes

Stom! Maar ben bang dat ik ook al rond de 150 euro per maand kwijt ben. Zeker de weekenden tikken snel aan

1 like

Biro betekent balpen/bic in het engels

2 likes

Als je 's ochtends wakker wordt en opstaat, is het eerste wat je drinkt meestal

• Water
  • Thee
  • Koffie
  • Frisdrank
  • Anders

0 stemmers

En de eerste slok neem je gemiddeld binnen… nadat je wakker bent geworden en bent opgestaan.

• 5 minuten
  • 10 minuten
  • 20 minuten
  • 30 minuten
  • Binnen een uur

0 stemmers