Maar de pollvraag was hoeveel je per maand voor jezelf kwijt bent, zonder anderen mee te rekenen
Heb het zeker geromantiseerd, maar heb door dat soort boeken (ook Het Onrkuid en de Bloem/Go Ask Alice) wel geleerd dat ik echt nooit heroĆÆne of hallucinogene drugs wil gebruiken
ik heb bang gestemd maar dat is niet echt de juiste term, ik had er gewoon 0 behoefte aan.
en toen ik een jaar of 17 was overleed een jeugdvriendin aan een foute pil en toen werd ik echt anti drugs en veroordeelde ik het echt heel erg. nu ben ik er wel wat chiller in maar zelf nog steeds 0 behoefte aan. en eerlijk gezegd merk ik wel dat ik het soms nog wel een beetje judge maar niet zo erg als vroeger
Dit zou echt goed voor mij zijn hahaha.
Haha, same. Financieel voordeel van een klein dorp.
Ik was als tiener echt diep onder indruk door Christiane F. (boek en film), zelfs spreekbeurt over gehouden en die film echt vaker vol verbazing gebinged. Niet heel lang daarna begon ik zelf met experimenteren (nieuwsgierigheid was toch al gewekt) en ik heb inmiddels door de jaren heen al zoveel dingen geprobeerd. Maar dat verhaal is wel altijd een eyeopener geweest, ik zal altijd ver weg van alle mogelijke opiaten blijven.
Ik weet dat je hiermee zoān mini-auto bedoelt maar als ik āde biro nemenā lees schiet er toch altijd even een beeld door mijn hoofd dat iemand heksenbezemstijl op zoān ding stapt en wegvliegt ![]()
Stom! Maar ben bang dat ik ook al rond de 150 euro per maand kwijt ben. Zeker de weekenden tikken snel aan
Biro betekent balpen/bic in het engels
Als je 's ochtends wakker wordt en opstaat, is het eerste wat je drinkt meestal
- Water
- Thee
- Koffie
- Frisdrank
- Anders
0 stemmers
En de eerste slok neem je gemiddeld binnen⦠nadat je wakker bent geworden en bent opgestaan.
- 5 minuten
- 10 minuten
- 20 minuten
- 30 minuten
- Binnen een uur
0 stemmers
Later, pas als ik op werk ben.
Nee, eigenlijk niet! Ik adem vooral door mijn neus snachts, denk dat dat scheelt? Poets natuurlijk wel mān tanden in de ochtend.
Ik ook meestal, ik ben sāochtends altijd zo druk met 100 dingen dat ik het gewoon vergeet ![]()
Ja ik ook, veel te druk met wakker worden ās ochtends. Ook geen droge mond oid.
Ik begin altijd met warm water of thee, goed voor de darmen!
En drink je dan niks bij je ontbijt?
Ik ga altijd als eerst naar de wc en dan drink ik gauw wat uit de kraan haha
Ik ontbijt ook pas laat / op werk
ik heb net mān ontbijtje op haha!
Meteen een paar grote glazen water!
Direct eigenlijk. Als ik midden in de nacht wakker word drink ik ook vaak wat water. Ik wil ook echt niet slapen zonder een fles water naast mn bed.
Heb je altijd water naast je bed als je gaat slapen?
- Ja altijd
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Bij het ontbijt gelijk een halve liter water en een kop koffie. Word helemaal uitgedroogd wakker altijd.