Later, pas als ik op werk ben.
Nee, eigenlijk niet! Ik adem vooral door mijn neus snachts, denk dat dat scheelt? Poets natuurlijk wel mân tanden in de ochtend.
Ik ook meestal, ik ben sâochtends altijd zo druk met 100 dingen dat ik het gewoon vergeet ![]()
Ja ik ook, veel te druk met wakker worden âs ochtends. Ook geen droge mond oid.
Ik begin altijd met warm water of thee, goed voor de darmen!
En drink je dan niks bij je ontbijt?
Ik ga altijd als eerst naar de wc en dan drink ik gauw wat uit de kraan haha
Ik ontbijt ook pas laat / op werk
ik heb net mân ontbijtje op haha!
Meteen een paar grote glazen water!
Direct eigenlijk. Als ik midden in de nacht wakker word drink ik ook vaak wat water. Ik wil ook echt niet slapen zonder een fles water naast mn bed.
Heb je altijd water naast je bed als je gaat slapen?
- Ja altijd
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Bij het ontbijt gelijk een halve liter water en een kop koffie. Word helemaal uitgedroogd wakker altijd.
Wow ja, ik moét echt water drinken zodra ik wakker ben. Eerst plassen en dan een glas water drinken terwijl het koffiezetapparaat pruttelt.
Ik denk wel dat je een soort âverslaafdâ kunt raken aan water. Maar meer in de zin van als je je goed hydrateert voel je ook sneller wanneer je dorst hebt. Ik moet echt veel water drinken want anders voel ik dat meteen.
Mijn man dronk zelden water en nu klaagt hij erover dat hij constant dorst heeft en ik hem verslaafd heb gemaakt haha. Toen we bij mijn schoonouders waren merkten ze ook op dat we altijd flesjes water mee hadden âjullie gaan toch alleen naar de supermarkt?â. Ja maar stel dat ik dorst krijg!
Ik ben een echte hydrohomie en kan me niet voorstellen dat je overleeft zonder water haha.
En @Yzile hoeveel drinken jullie dan per dag? Ik ben bezig met mn water habits verbeteren maar ben er nog steeds niet uit of het nou genoeg, teveel of te weinig is
Het heeft ook te maken met je leeftijd, activiteiten en gewicht hoeveel water je eigenlijk moet drinken. Dus het zegt niet mega veel hoeveel een ander drinkt als je niet weet wat hun leeftijd, gewicht etc. is.
Nee I know maar ik ben gewoon benieuwd!
Ik heb echt geen idee, ik hou het niet bij. Ik geef nu ook borstvoeding dus moet sowieso een liter drinken bovenop wat ik normaal drink. Ik denk dat ik normaal gesproken qua vloeistoffen wel aan de 1,5 liter kom, dat is dus inclusief koffie en thee enzo.
Ik denk dat het belangrijk is om goed naar je lichaam te luisteren. Ik weet ongeveer hoeveel ik moet drinken om geen dorst te hebben, want als je echt dorst hebt ben je eigenlijk al te laat. Maar ik lees vaker posts van je over water drinken, dus ik denk dat dat jou ook best blokkeert in het weten hoeveel je nodig hebt.
Ik drink 2 tot 3 liter per dag, maar ik herken dat flesjes water meenemen dan weer niet.
Ja dat is sinds kort dus een nieuwe obsessie van me. Maar gaat wel weer over hoor, hahaha.
Ik drink ongeveer 4 a 5 van die 500 ml flesjes. Vul ze altijd bij en af en toe een blikje fris.