Ik heb ook altijd goede ervaringen met even bellen! Meestal krijg je het gewoon nageleverd en soms inderdaad met een extraatje Maar ik bestel sowieso eigenlijk altijd op de eigen website zodat de restaurants geen geld af hoeven te dragen aan thuisbezorgd
Huh wat stom, bel voortaan gewoon ofzo ipv online 1 ster voor zoiets onbenulligs geven. Zo geef je mensen niet eens de kans om het op te lossen??
Ja idd. Ik had laatst voor het eerst dat er iets miste bij mn thuisbezorgd bestelling. Dus gelijk maar even gebeld, de nabezorging was er zo snel dat het volgens mij direct na mijn telefoontje de deur uit gegaan was. En kreeg er ook nog extra drinken bij.
5 sterren natuurlijk. Maar dat had ik met deze oplossing zonder extra drinken ook gegeven
Dominos was een paar keer een sausje vergeten. Om het goed te maken een gratis pizza en dat zelfde sausje
Nou echt! Hoe vaak ik geen kut review heb gelezen over ons en waarvan niemand zich dan meer kon herinneren wie het überhaupt geweest had kunnen zijn?
Pizza met een dipsausje:
- Nee kan echtniet
- Ja bij een enkele pizza
- Ik ben gek en ik eet nooit pizza
- Geen mening
0 stemmers
Ik ben dus zo’n zeur dat een dipsaus bij pizza niet vindt kunnen.
Niet bij een enkele pizza. Gewoon bij alle pizza’s, all the time. Sommige pizza’s ook het midden erin dippen, andere verse pizza’s alleen de korst op het eind in een beetje aioli.
Ik had er zelfs voor vandaag nog nooit van gehoord.
Om de korst in te dippen
Dipsaus kan overal bij
Misschien is het alleen voor slechte pizza’s…
Well excuse me, je mist wat hoor.
Ik eet altijd pizza met knoflooksaus
Precies waarom ik ja heb gestemd. Vies lekker
Niet per se vieze shoarma vibes hoor! Haha. Bij de Italiaan kon je ook altijd een bakje bolognesesaus bestellen om in te dippen! Echt super nice
Alleen peperolie!!
Ik ken het inderdaad ook van m’n werk bij een pizzeria. Daar maakten ze altijd een verse knoflookdip voor bij de korst, zo aten de oude Italiaanse mannetjes die er kwamen het altijd of inderdaad met een rode saus. Niet per se bolognese, meer een arrabiatasaus. Stond niet op de kaart ofzo, maar zonder te vragen kregen zij het standaard. Thuis gewoon ordinaire supermarktaioli of knoflooksaus.
Ja omdat ik geen sushi lust
Ik ook en nu wil ik dit
Het waren Italiaanse mannen oorspronkelijk van Sardinië, maar wel al 30 + jaar in Nederland, dus wie weet waren ze onwijs vernederlandst