Oh vreselijk ja, woon je in de bijbelbelt? Ik dacht dat de meeste kerken al lang niet meer elk uur luiden toch?
Ik zou niet weten waarom. Mn ouders deden dit vroeger altijd. Zodat de buurvrouw of buurman de post eruit kon halen, en die buurman deed dan ook de hele tuin en alles. Als we terugkwamen stond er een bos bloemen op tafel. Alsof het een prestatie is om op vakantie te gaan.
Hebben jouw buren een sleutel van je huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ouderlijk huis in Brabant tegenover een kerk die elk halfuur luidt. Verre van Bible belt, en ik kan er niet aan wennen, zelfs met het raam dicht vind ik het irritant als ik er logeer.
Nee niet eens haha! Wel in het centrum van een dorp dus 1 katholieke en 1 protestante kerk.
Mijn bovenburen hebben allebei een sleutel van mijn huis. Dat is eigenlijk zo ontstaan doordat we afgelopen zomer brand hadden en ik de enige was in het gebouw die thuis was op dat moment. Was voor de brandweer lastig dat ze niet in alle drie de woningen konden en achteraf ook om zsm alles open te zetten om te luchten/rook uit het pand te krijgen.
Verder heb ik een hond en was ik dus heel blij dat ik thuis was. Als ik niet thuis was geweest was hij sowieso gestikt door alle rook in huis, dus alleen al daarom vind ik het een fijn gevoel dat als er iets is dat mijn buren bij mân hond kunnen komen.
Ook hebben we weleens ziekelijke lekkage gehad waardoor mijn bovenburen met allemaal dure muziek instrumenten en apparatuur in huis helemaal gestresst waren, zij waren nl op vakantie en hoorden dus alleen dat bij mij (onderste woning) alles via het plafond naar beneden kwam.
Dus (helaas) al meerdere momenten gehad waarop we allemaal merkten hoe fijn het is om mensen dichtbij te hebben die in je huis kunnen indien nodig
Ik lees nu al die polls over fashion, dus een belangrijke vraag. Was de Coolcat Junior vroeger ook jouw fashion walhalla?
- Ja
- Mwah
- Nee
- Nvt/niet mijn tijd/buitenland etc
0 stemmers
Ja, helemaal mee eens. Is een hele andere discussie natuurlijk, maar er zijn imo zoveel mensen die maar aan kinderen beginnen omdat dat âzo hoortâ, zonder er Ă©cht over na te denken of ze het wel willen en/of (aan)kunnen.
Ik mocht daar niet eens naar binnen van mijn moeder want âallemaal polyester en dat smelt zo je huid in als er brand uitbreektâ (?) Net na de Volendamse brand volgens mij maar die verbanden die zij legde met de coolcat zijn wel echt curieus
Het was wel mijn droomwinkel, maar ook de enige winkel waar mijn moeder niks voor me wilde kopen. Als ik het me goed herinner was die kleding ook best wel pikant voor jonge meiden haha dus snap haar nu wel.
haha ik had geen pikante kleding maar wel echt super overdreven met neon kleuren, 1 mouw en scheuren en gaten en patches overal. ik kan me echt zo veel specifieke kledingstukken herinneren. ook echt met van die domme teksten zoals âcool babeâ ofzo (en dan voor een kind van 11)
Niet de CoolCat, maar de Wonder Woman (? geloof ik, online niet heel veel meer over te vinden), wat volgens mij van hetzelfde concern was. Daar kocht ik mijn felroze haltertops en gifgroene minirokjes.
Het klinkt heel gemeen maar ik keek echt neer op Coolcat als tiener. Ik vond dat dan voor altoâs trash en gothics.
Pubers zijn echt de meest vreselijke mensen op aarde.
Coolcat (en Wonderwoman net zo) was allemaal hysterische felgekleurde zooi, geen zichzelf respecterende alto of goth die daar wat kocht hoor.
Ja ik mocht ook geen nylon dragen meer van mijn moeder! Maar die heeft die patiënten toen ook in het ziekenhuis gehad dus ik snap haar ook wel weer.
Buhh, daar wilde ik me als tiener ook heeeeeeeeeeeel ver vandaan houden. Maar ik zat bij geschiedenis naast een extreme alto iets met alleen een gaashempje aan van de coolcat. Prima knul, lekker koud. En dan met 10.000 sleutels aan 1 broekzak en omg wat een grap vond ik dat.
@kika dan heeft die extreme wacko zichzelf niet gerespecteerd.
Meer verschrikkelijk voor mijn vriendinnen. Dat zou ik ze gewoon niet willen aan doen
Voor mijn gevoel heeft iedereen op dit forum hooikoorts.
Heb jij hooikoorts?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zal best dat deze poll gisteren al geplaatst is, maar zoân goed geheugen heb ik ook weer niet. Deal with it!
Ik kocht daar vaak broeken en andere âspecialeâ lees ordinaire dingen van glitterend of doorschijnend polyester waarmee ik al puberzwetend op de dansvloer shinede. Maar het was niet het walhalla, wel één van de winkels die ik vaak bezocht.
Verder veel H&M en als ik lang spaarde kocht ik iets âstoers en duursâ bij de Brittain zoals een Dready trui ofzo. De Large had op een of andere manier ook een bijzondere aantrekkingskracht op me, maar nooit iets gekocht want vond online winkelen in het jaar 2000 nog behoorlijk spannend.
Hoe heet die andere Coolcat-achtige winkel waar je wel alto en goth dingen kon kopen ook alweer⊠ik wil dat nu echt heel graag weten. Ik weet dat hij nog bestaat, iig op Hoog Catharijne in Utrecht. Beetje kruising tussen Primark en Coolcat. Veel slechte schoenen enzo ook. Beneden voorin meisjes/dames, achterin jongens/heren en boven ook alles voor meisjes/dames. Wie o wie?
Edit: New Yorker!! Dat was mijn fashion walhalla.