Stel je persoonlijke vraag #44

Ja ze hebben brand gehad begin dit jaar, net als de Mexicaan in dezelfde straat vorig jaar (geen idee wat daar misgaat). Ze hebben wel een tijdelijke pop-up locatie volgens mij

Love trouwens de foto’s die je krijgt als je Porto Fino googlet, die halfwerkende neonletters vatten echt mooi de algehele aantrekkingskracht van Zaandam samen

10 likes

Hahaha, maar echt. :sweat_smile:

2 likes

Alweer 9 jaar geleden dat MH17 werd neergehaald. Rond die tijd hoorde ik veel verhalen dat veel mensen wel een slachtoffer kende, direct of via via.

Kende jij slachtoffers die bij deze ramp zijn omgekomen?

• Ja, mensen dicht bij me
  • Ja, kennissen/bekenden
  • Niet direct, wel vrienden/kennissen/bekenden van mensen die ik ken
  • Nee niemand

0 stemmers

2 likes

Iemand die ken had op deze vlucht moeten zitten en een aantal collega’s van deze persoon zaten uiteindelijk wel op de vlucht.

Mijn nichtje zou op die vlucht moeten zitten maar ze was een paar dagen ervoor ziek geworden dus heeft de vakantie moeten annuleren.

Ik werkte destijds op Eindhoven AirPort, vond de dagen dat de lichamen terug kwamen zo bijzonder en ergens heel mooi. Heel die terminal was doodstil, krijg er nu weer kippenvel van als ik er aan denk.

18 likes

Heh? Wat een gare opmerking

1 like

Welke oogkleur heb jij?

• Donkerbruin
  • Lichtbruin
  • Hazel
  • Groen
  • Grijs
  • Donkerblauw
  • Lichtblauw

0 stemmers

4 likes

Gewoon slootwater, beetje blauw beetje grijs, totaal nietszeggend.

19 likes

Dit zegt mijn partner ook over mijn ogen, de rest noemt het gewoon blauw.

5 likes

Hahaha ook dat ze nietszeggend zijn? Want dan zou ik echt beledigd zijn ook al vind ik dat zelf ook.

4 likes

een groen een blauw :snowflake:

7 likes

Haha ik heb wel eens gehad dat iemand tegen mij zei “ja jij hebt eigenlijk niet echt een haarkleur” :joy:

10 likes

Staat er bij jou op werk maandverband/tampons op het toilet?

• Nee
  • Soms wel soms niet
  • Ja wordt geregeld door medewerkers
  • Ja wordt geregeld vanuit werkgever
  • Ik werk niet op vaste locaties/kom niet op het vrouwentoilet

0 stemmers

1 like

wel schoensmeer, deodorant en een haarborstel. Fijn, maar heb liever tampons.

3 likes

iel

9 likes

Ja maandverband en tampons maar geen idee wie het regelt. En er liggen mini tampons ik vraag me af of dat de meest handige maat is om neer te leggen. Middel zou ik eerder doen denk ik.

Oh nee, alleen de slootkleur.

@LaPetiteRobeNoire ja dat ook nog, peper en zout haar.

1 like

Ik had een hele verzameling aan tampons op kantoor gezet. Meerdere collega’s maken er dankbaar gebruik van.
Ik word niet meer ongesteld door mijn spiraal

2 likes

Nee maar ik heb zelf een doosje gemaakt wat op het secretariaat staat en mensen kunnen gewoon vragen. Net als paracetamol en andere pijnstillers

@monkeyslut Ja, heb daar een heel trauma aan. Mijn vader (waar ik niet mee ben opgegroeit) is verslavingsgevoelig en mijn moeder was bang dat ik dat ook zou zijn? Dus heeft ze me bang gemaakt voor drugs en dan oa het verhaal van die Christiane + fotos van junks enzo. Durfde niet eens meer in zand te spelen omdat ik bang was voor drugsnaalden. Later wel de film gezien en alles gerelativeerd maar omg.

3 likes

Nee wel een heeeeeele kamer met dit in alle soorten en maten

afbeelding

44 likes