voelen jullie je ook vaak schuldig na een dure aankoop?
- ja
- nee
- anders
0 stemmers
voelen jullie je ook vaak schuldig na een dure aankoop?
0 stemmers
Vooral wanneer ik er 5 achter elkaar doe.
Eerlijk gezegd weet ik het echt niet precies, ik wilde ook niet te hoog inschatten want @Luzarl maakt zich daar al zorgen om.
Ik heb nog eens gekeken hoeveel er in de standaard glazen waar ik uit drink pas, en blijkbaar drink ik aan alleen water al minstens 2,5 liter. Maar goed, dat is niet een getal dat ānodigā is dus dat zou ik niet aanraden.
Ja als ik een hele dag ga schilderen (=fysieke inspanning) in huis met 25+ graden. Ćn ik geef borstvoeding. Dan en alleen dan drink ik zoveel.
Zie het als elk uur dat je wakker bent zoān groot glas als ik eerder postte. Zo gek is dat toch ook weer niet.
Ik plas gewoon een paar keer per dag.
Heb wel het idee dat je blaas er even aan moet wennen idd, had ik in het begin ook wel.
Hebben jullie in de ochtend meer dorst als je vroeg opstaat?
0 stemmers
Ik heb een tijden ochtend diensten gehad(wekker ging rond 3 uur) en toen moest ik voor de shift altijd zoveel flesjes water leegdrinken want ik had zoveel dorst. Nu moet ik soms aan de andere kant van het land werken en moet dan echt een flesje mee in de auto, want ik heb zoveel dorst.
Ik heb juist meer dorst als ik lang uitslaap
Ik heb wel dorst als ik ās avonds naar bed ga, vooral na het tandenpoetsen. Kan dan echt met gemak een liter achterover gooien terwijl ik de rest van de dag gewoon genoeg gedronken heb.
Nog even over drugs films
Ken jij Requiem for a dream
0 stemmers
Ik vond deze echt heel vet maar ook wel erg luguber
Muziek is ook zo goed
Leven met sikkelcelanemie en bij elke pijn denken dat je alvast kan inchecken in het ziekenhuis.
Verkoudheid = oppassen want kan een longontsteking worden.
OkĆ© geen horeca maar ik was afgelopen weekend in de Ikea in Amsterdam en daar hebben ze alleen nog maar zelfscankassaās (wel een paar waar je cash kan betalen). Snap dat het voor een paar producten prima werkt maar ik stond echt veel te lang te kloten met mān winkelwagen vol dingen. Wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik wel en niet gescand had. :ā)
En in het begin van het zelfscan gedoe vond ik het chill en goed maar vind dat het wel een beeeetje doorslaat? Wat menselijke interactie is niks mis mee toch.
Ik vind het wel fijn als je ergens voor het eerst komt, dan heb je wat meer overzicht. Ik was laatst voor het eerst bij Taco Bell en wist niet wat ze allemaal hadden en dan kan je lekker op je gemakje scrollen en uitkiezen wat je wil ipv te hakkelen voor die balie en maar uit de helft kunnen kiezen want het past niet allemaal op die borden achter de kassa.
Vind het soms wel prima maar soms heb ik een vraag ergens over en dan wil ik niet opzoek gaan of wachten tot er iemand komt.
Veel te jong voor het eerst gezien maar echt een van mijn lievelingsfilms
Ik heb dus laatst āontdektā dat het veiliger is met je achterrem te remmen i.p.v. met je voorrem. Blijkbaar rem ik uit automatisme met mijn linkerhand (vaak de voorrem). Met rechts remmen voelt zo onnatuurlijk? Ben nochtans rechtshandig.
Edit: op de fiets dus
0 stemmers
Waar is de optie ik fiets niet
Ik ben linkshandig, maar mijn linkerrem doet het niet. Dus ik rem alleen met rechts en door langzamer te gaan fietsen
Ik rem met een terugtraprem
Ik heb alleen een terugtraprem dus ik gebruik mān handen überhaupt niet.