Ik heb een terugtraprem
Dat vind ik zoo irritant bij Dunkin Donuts! Niet dat ik er nou zo vaak kom maar toch. Heel vaak ben je de enige klant en dan moet je toch naar die stomme paal wat ten eerste een stuk langer duurt en ten tweede gewoon echt heel suf voelt (en onpersoonlijk).
Dit plus ik vind ook wel dat ze service mogen bieden door gewoon zelf te scannen. Waarom zou ik als klant dat allemaal moeten doen.
Maar is er tegenwoordig nog wel personeel te krijgen voor dit soort werk? Net als in café’s met WR codes op de tafel lijkt me dit toch een resultaat van een personeelstekort?
Bij een Dunkins boeit het me toch wel minder, ook al is het soms irritant. Maar bij een restaurant vind ik het echt armoe. Ik kom ook voor de sfeer/ gezellige interactie.
op de basisschool zag ik ooit iemand over de kop gaan met zn fiets nadat hij maar met 1 hand remde dus no way dat ik dat ga doen
Ik heb alleen een handrem rechts en een terugtraprem haha, maar gebruik bij hard remmen altijd beide.
Ja daarom. Ben vorig jaar bij glad weer gevallen en had ook enkel de voorrem gebruikt. Dus mijn lesje op een pijnlijke manier geleerd. Gelukkig niet overkop.
Vind je die robots niet gezellig die je bestelling komen opnemen en brengen??
Ik heb dus onlangs een kledingstuk in een fluo kleur gekocht. Nu weet ik eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden. Ben absoluut niet bang om kleur te dragen, dat is het probleem niet, maar ergens vind ik de fluo trend (?) die je tegenwoordig ziet wat ouwelijk. Zo van die onhippe types die dan zogezegd iets hip en trendy dragen. (Uitzonderingen daargelaten uiteraard!!)
- Ik begrijp je en ik vind dit ook
- Ik begrijp niet wat je bedoelt
0 stemmers
Ik vind dat zo chill! Ik vermijd ook winkels waar geen zelfscan is omdat ik geen zin heb in dat praatje. Lekker snel zelfscannen en weer weg, ideaal.
@tessel Juist als ik op zoek zou zijn naar een bijbaan zou ik voor zoiets kiezen, lekker rustig! Haha.
Maar, dan wel met de leeftijd van nu. Ik heb heel veel sociale aspecten geleerd van winkelwerk en horecawerk dus het was wel goed voor mijn ontwikkeling om tussen de klanten te staan en ik ben van mening dat dat nog steeds goed is voor jongeren. Zou er dus geen personeel onder de 20 neerzetten.
Edit : voor de oudere generatie vind ik het trouwens wel zielig als ze het helemaal alleen moeten uitzoeken
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het hangt denk ik ook wel echt af van het soort kledingstuk en hoe je het verder stylt.
Laatst nog met 1 hand geremd. (wilde met mijn andere hand iets opvangen wat naar beneden viel). Mijn voorrem zit dus rechts.
Ben inderdaad over de kop gevlogen. Rem nu het liefst met beide remmen
Ik vind die palen inderdaad een slechte ontwikkeling. Soms is het ook een hele onlogische extra handeling (toen ik laatst bijvoorbeeld als enige klant in een ijswinkel meteen doorliep naar degene achter de toonbank werd ik terugverwezen naar die paal? ) en ik vind het ook gewoon erg afstandelijk voelen. Voor mij kan het een reden zijn om ergens niet meer te komen.
Ik heb denk ik totaal gemist dat dit een trend is haha
Dit vind ik ook. Ik heb echt haat aan de zelfscankassa altijd al gehad en ik vond het echt bizar dat je ook in heel veel supermarkten gewoon geen andere optie meer hebt dan dat. Ik wil gewoon dat iemand dat voor me doet. Ik sta altijd te klootzakken, en helemaal als je veel boodschappen nodig hebt is het gewoon kut. En dat van de ikea wist ik nog niet, wow dat vind ik helemaal belachelijk. Niet om als een Karen te klinken, maar customer service hoort ook nog steeds bij een bedrijf naar mijn mening en vind het idd bizar dat dit gewoon naar de klant wordt uitbesteed eigenlijk. Je werkt er zelf toch niet? En ik had dit laatst ook bij de Dunkin donuts idd. Ik wou bestellen aan de balies en dat meisje achter de balie verwees mij heel bozig en geïrriteerd naar die paal. Sorry hoor dat ik dacht dat ik kon bestellen bij degene die achter de balie in de verte aan het staren was ?
Is toch verwarrend? En ik werk zelf in retail dus ik weet hoe irritant mensen kunnen zijn maar kom op hoor een beetje interactie met de klant is wel belangrijk.
Mja geen idee of het echt een trend is maar ik zie het wel vaker tegenwoordig. Of ik ben er zelf meer op gefocust dat kan ook.
“Is it fashion or is it just skinny”, inderdaad.
Ik heb gisteren dus voor het eerst sinds ik hier woon de bestekbak/lade schoongemaakt (helemaal leeggehaald, gestofzuigd, schoongemaakt, geherorganiseerd etc).
Maar goed, voor het eerst in 10 maanden dus stom klusje.
Hoe vaak maak jij de bestekla goed schoon?
- Nooit
- Vaker dan maandelijks
- Maandelijks
- Kwartaallijks
- Eens per half jaar
- Jaarlijk
- Nog minder vaak
0 stemmers
Alleen als ik ga verhuizen 🫥