Stel je persoonlijke vraag #44

Zelf nooit wat van gemerkt, maar collega’s van kleur wellicht wel.

Er was wel een jongen uit mijn team die intern solliciteerde, waarbij iemand van HR een rare opmerking maakte over zijn geaardheid. Ik weet niet meer wat ie zei, maar hij koppelde zijn gay-zijn aan het niet geschikt zijn voor de functie volgens hem. Heel bizar. De jongen zelf heeft dit toen gemeld en de HR persoon is ontslagen, heerlijk. :joy:

17 likes

zijn er hier mensen op t forum die best wel matchen met hoe jij bent? of die lijken op jou?Dus qua vibe in breedste zin haha, visie/humor/mening/interesse/leefstijl etc

• Ja een
  • Ja wel meerderen
  • Nee niemand
  • Echt geen idee
  • Niet zeker, twijfel

0 stemmers

1 like

Geen melding, wel gewoon diegene aangesproken op zn gedrag. Dat lijkt me ook stap 1

2 likes

Had jij door dat Whatsapp net een storing had?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen whatsapp

0 stemmers

6 likes

Ik merk echt niks maar mn oma en tante hebben dat schijnbaar al bij eentje :thinking:

1 like

Niet echt, ik vind mezelf ook eigenlijk niet tussen de meeste mensen hier passen omdat ik heel anders denk dan een hoop mensen hier. Maar ik zit hier/egf al bijna 10 jaar dus vind het lastig om het achter me te laten, blijf dus wel hangen. Zie soms wel mensen die tijdens discussies mijn mening dragen maar dat zijn er maar 5 ofzo :joy:

2 likes

Op welk gebied denk je anders dan iedereen dan?

3 likes

Dat vind ik lastig uitleggen! Het is meer iets wat ik over het algemeen merk en qua interesses zie. Ik ben bijvoorbeeld a-politiek, ik stem niet en “ik zie het allemaal wel” heb vaak een hele andere mening dan de meeste hier over de maatschappij en samenleving. Vind mezelf ook wat makkelijk denken vergeleken met een hoop forummers. Bijvoorbeeld die discussie laatst (even in een spoiler want het is echt een voorbeeld en wil hem niet aanwakkeren) waar heel veel het unaniem eens waren over dat een meegenomen broodje opeten bij een terrasje (als er wel koffie is besteld) asociaal. Mij boeit zoiets gewoon 0.0 en dat heb ik bij heel veel casussen die voorkomen en uitvoerig worden besproken, haha

Oh en ik bedoel het allemaal niet negatief hoor! Het is gewoon iets wat in me op komt als ik goed nadenk over het forum. Neemt niet weg dat ik hier al sinds mijn 17e met veel plezier zit :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik denk wel dat wij op een bepaald niveau kunnen viben samen

1 like

Ahja dat snap ik wel!

2 likes

Haha jaa jij bent ook een van de forummers waarbij ik mezelf dan wel weer vind passen!

1 like

En ik stem wel en interesseer me in de politiek, dus ik denk niet dat dat per sé de reden is. Maar ik snap je gevoel wel!

2 likes

ik heb bij een andere werkgever zelf wel eens een melding gemaakt samen met iemand anders. maar de leidinggevende had een crush op één van de daders dus die had verteld dat wij dat vonden zonder haar verder aan te spreken of consequenties eraan te hangen. en toen gingen de twee daders degene waar ik die melding mee maakte er een soort van mee pesten (achter mijn rug om want ze wisten dat ik dat niet zou accepteren :’)) echt van ‘oh ja maar WIJ ZIJN NATUURLIJK RACISTEN’ bij alles

4 likes

Heb jij roze kleding?

• Ja één kledingstuk
  • Ja meerdere kledingstukken
  • Ja veel kledingstukken
  • Nee, geen kleding maar wel roze accessoires/een roze accessoire
  • Had ik niet, maar heb ik onlangs gekocht ivm de Barbie-film
  • Nee ik heb geen roze kleding

0 stemmers

Alleen een pyjama en sportshirts.

3 likes

Roze matcht helaas niet goed met mijn huid, dus als hoofdkleur van een outfit is het voor mij geen optie. Maar ik vind het wel leuk om het te gebruiken in accessoires zoals tassen en kettingen.

1 like

3 items. Draag ze alle 3 nooit😂

@Lula Wat heb jij voor kledingstuk?

1 like

Nu je het zegt. Daar heb ik er meerdere van :sweat_smile: Was vroeger ook handig met hardlopen, valt meer op dan al het andere zwarte in de kast.

Haha @Lovepink voor jou was er maar 1 goed antwoord in deze poll met zo’n gebruikersnaam :joy:

2 likes