Stel je persoonlijke vraag #44

Girl ik zou dat zo doen, maar ik kan niet in die members only topics (ooit volgens mij aangevraagd en was toen afgekeurd omdat ik te weinig posts had oid en nooit meer opnieuw geprobeerd) :sparkling_heart: :sob:

Heb jij een kantoorhond?
(Ook als hij er maar heel af en toe is telt het.)

• Ja
  • Nee
  • Ik werk niet op een kantoor

0 stemmers

Vind jij het / lijkt het jou leuk om een kantoorhond te hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Snap ik, zou ik ook doen.

48 likes

Mijn puppy mag straks als ze zindelijk is en goed op haar plaats kan blijven en chillen mee naar kantoor met mijn vriend. Ze waren daar allemaal door het dolle heen toen hij aankondigde dat er een puppy kwam haha. Ze hebben in het verleden ook een kantoorhond gehad en dat was hartstikke leuk.

Helaas is de plek waar ik werk te groot om er zeker van te zijn dat iedereen het leuk vindt.

8 likes

Ja en nee, ligt echt aan de hond uiteraard. Ik ken weinig leuke honden.

Woon nu in een bestwel hondenbuurt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Een paar buren verderop hebben een husky, echt wat een gejank. De buren achter hebben een pup en die blafte zoveel de eerste weken.

Hebben veel van jouw buren een hond?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

En ook echt veel grote honden hier.

Weet jij wie Marjolein Moorman is?

• Ja en ik woon en/of werk in (omgeving) Amsterdam
  • Ja en ik woon/werk daar niet
  • Vagelijk?
  • Nee weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Ik voel me vereerd :pray:t4:

Door dit forum, anders was het nee geweest.

5 likes

Door de serie klassen natuurlijk

12 likes

Vind jij het automatisch minder mooi staan als iemand dezelfde letter voornaam als letter achternaam heeft? Dus bijv. Marjolein Moorman.

• Ja
  • Nee dat ligt echt maar net aan de combinatie
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

Mn moeder vindt dat dus zo erg. Ik niet zo. Totdat ik laatst een naam zag van een soort vriend/kennis van vroeger die net een baby heeft. Een vriendin liet het zien en het klinkt zo lelijk bij elkaar. Arm kind.

1 like

Heb jij rekening gehouden met de achternaam van je kind tijdens het kiezen van een naam?

• Nah beetje
  • Nee
  • N.v.t.
  • Ja zeker

0 stemmers

1 like

ik vind dat juist wel mooi

4 likes

Oh ik bedenk me nu dat die kardashians allemaal kk dus zijn haha. Maar dat staat wel vind ik omdat kardashian een vrij lange achternaam is.

1 like

Mijn ouders hebben mijn voornaam deels uitgezocht op mijn achternaam! Mijn achternaam is helemaal niet zo bijzonder hoor, maar vind het samen echt mooi klinken, het past mooi bij elkaar.

3 likes

Beertje van Beers :tired_face:

6 likes

Ik heb ooit een docu gezien dat een seriemoordenaar mensen vermoorden met dezelfde voorletter bij voor als achternaam. Daar denk ik altijd aan als ik het zie.

4 likes

Wel gekeken hoe de combinatie stond en vond het prima. Het is zowel een voor- als achternaam met 1 lettergreep en lees vaak dat mensen dat niet mooi vinden.
Zolang ik m’n schoonmoeder ken vertelt ze ook dat ze haar kinderen namen met meerdere lettergrepen heeft gegeven, omdat ze dat veel mooier vindt. Niet naar geluisterd en vond het belangrijker dat we de voornaam heel leuk vonden.

1 like

Vind jij 29 jaar vroeg voor een Nederlandse man om vader te worden tegenwoordig?

• Nee gemiddeld
  • Ja
  • Nee eerder oud

0 stemmers

Die met dat kind met zelfde letter achternaam + voornaam. En toen had ik erover met een vriendin of dat jong is voor Nederlandse begrippen voor een man.

Mn vader was volgens mij 37 toen ik geboren werd. Moeder wel echt wat jonger. Als ik het goed heb.

1 like

Ik moest een tijdje geleden voor een of andere cursus m’n droombaan inbeelden en kwam toen helaas snel tot de conclusie dat “kantoorhond” (of kat) en “laboratorium” helaas onverenigbaar zijn :sob:

7 likes

Mijn hond mag ook mee naar kantoor, maar heb het nog maar een keer gedaan. Werken beide ook veel thuis, dus die paar uur in de week dat hij alleen is zijn denk ik ook wel goed voor ‘m. Maar het idee dat het kan vind ik al heel erg spreken voor mijn werkgever!

4 likes