Stel je persoonlijke vraag #44

Wel redelijk wat lila maar dat telt niet mee als paars denk ik? Al is het wel een paars tint.

Heb echt een lila periode gehad zo’n 4 jaar geleden, lila jas, t shirts, hoodie, vestje, truien, blousje, hemdjes, uiteraard jumpsuit etc.

Heb jij een favo kleur qua kleding?

• Nee
  • Nee maar wel duidelijk een kleur wat ik het meest draag
  • Ja

0 stemmers

Lila telt wel mee als paars

5 likes

Maar ik vind dat dus zoooooo anders als paars, want dat zou ik dan weer nooit dragen. Groen heb ik bijv. Wel weer in alle tinten groen.

Rood en zwart zijn wel mijn favoriete kleuren voor jurkjes.

3 likes

Wit in de zomer >>>

In de winter alle juweeltinten. Paars is mijn favoriet maar heel erg moeilijk te vinden, maar kobaltblauw en diepgroen vind ik net zo mooi.

8 likes

Maar iedere kleur is er in zoveel tinten, ik draag ook zelden felgroen, maar juist wel zo vaak kaki of donkergroen. De vraag is toch gewoon of je een kledingstuk in een van deze (tinten van) kleuren hebt.

6 likes

Groen :heart: alle tinten groen.

10 likes

Ik heb een tijdje terug 2 kledingstangen aan de muur geboord en daar veel aan opgehangen en toen ik keek zag ik zoveel groentinten. Terwijl ik me eigenlijk felle kleuren wel mooi vind staan maar ik kom automatisch vaak uit bij groentinten!

1 like

Haha dat is echt zo’n ding voor vrijgezelle mannen. Zwarte bank met rode sierkussens en rode stompkaarsen op hun zwarte salontafel :cry:

21 likes

Hahaha neeeee! Gewoon als kleuren apart niet gecombineerd! :joy:

1 like

Ja maar vooral omdat ik onzeker was over mijn benen en geen kortere shorts durfde dragen (echt triestig als ik erover terugdenk, ik was 12). Wat ergens ook wel ironisch was, want het is veel minder flatterend dan een kortere, wijdere short.

4 likes

Dacht er gister aan. Blij dat de plus size kleding veel uitgebreider is want wat was ik lelijk gekleed toen.

1 like

Ja en dan in het wit hahaha - dat ging mooi over in een witte legging onder een jurk :joy:

3 likes

Voor de mensen die ook begin/midden jaren 2000 tiener waren: Was het bij jullie vroeger op school not done om een korte broek te dragen?
Begin/midden jaren 2000 liep iedereen die cool wilde zijn voor mijn gevoel altijd in een lange jeans of andere lange broek, als het heet was met een spaghettibandtopje erboven.
Een rokje of jurkje kon dan weer wel trouwens.

• Ja vooral lange broeken bij ons
  • Nee mensen droegen gewoon korte broeken als het warm was
  • ik weet het niet meer
  • Ik ben hier te oud/jong voor

0 stemmers

Komt vooral omdat ik meer verdien en kleding van betere kwaliteit kan kopen.

9 likes

Iedereen had deze broeken bij mij op de middelbare

Ik niet want ik zat toen in m’n emo kid fase

30 likes

Zo memories unlocked haha, bij mij ook. Ik wilde die zó graag, want mijn geboortejaar stond erop. :sweat_smile:
Kreeg ze zeker niet overigens hahah

2 likes

Ben me echt veel degelijker gaan kleden.

Ja maar niet helaas want ik vond het niet erg

4 likes

Klopt! Ging vroeger vaker uit dus had veel meer kleding die geschikt was voor feestjes. Nu is het vooral blouses en blazers met spijkerbroeken die geschikt zijn voor naar werk.

3 likes