Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vind mijn kledingstijl nu veel leuker! Tot een aantal jaar geleden had ik niet echt een eigen stijl maar droeg ik vooral dingen die mijn onzekerheden weg moffelden of die pasten.

Nu heb ik omarmt dat ik nou eenmaal klein ben en volle vormen heb en vind ik het veel leuker om me mooi aan te kleden. En ik weet nu beter welke kleuren me mooi staan etc!

5 likes

Maar op werk hoef je je toch niet per se degelijk te kleden?

1 like

Ja alle populaire leerlingen hadden deze broek en hij was ook echt heel duur. €120 of zo?

7 likes

Vroeger altijd jurkjes, rokken en hakken. Jaren in modieuze winkels gewerkt, van vintage tot heel duur. De combinatie hond en Corona zorgt dat ik er tegenwoordig vaak als een zwerver bijloop. Echt geen schaamte meer :see_no_evil:

3 likes

Ja zoiets, echt bizar hoog in ieder geval en zeker niet het budget waarvoor ik kleding kon/mocht kopen haha

3 likes

Denk dat zo’n 85% van mijn kast zwart is. 's Zomers is het iets kleurrijker, maar in de herfst/winter draag ik echt bijna alleen maar zwart

4 likes

Nee klopt, we hebben wel een dresscode maar er zijn zeker wel manieren om daar wat creatiever mee om te gaan. Door deze posts wel gemotiveerd geraakt daar wat mee te doen want kies nu vooral voor snel/eenvoudig😅

1 like

Maar er zijn heeel veel tinten roze toch? Van meer richting perzik of zalm naar echt fuchsia of magenta. En dan kan je ook nog pastel of juist donker/diep. Dus dan zou er toch wel 1 tint tussen moeten zitten die je wel staat? (Haha niet dat het MOET hoor, maar zelf houd ik echt van roze)

1 like

Ik heb bij Kooples echt een heel mooie dieppaarse blouse gekocht, die kan je volgens mij nog wel vinden in de sale gok ik. Echt een supermooie kleur, terwijl ik paars bij kleding vaak niet mooi vind.

2 likes

Dat klopt zeker, maar na een paar fiasco’s heb ik het opgegeven en eigenlijk geen moeite meer gedaan. Donker oudroze kan ik wel hebben. In die kleur heb ik ooit een mooie jas gehad, bedenk ik me nu.
In zuurstokroze heb ik wat leuke accessoires en in combinatie met een donkere kleur past dat wel.
Maar lichtroze en zalm misstaan me helaas.

Verder voel ik me het fijnst in zwart en blauw, heb jaren nagenoeg geen andere kleuren gedragen. De laatste tijd ben ik weer een beetje aan het experimenteren met meer kleur. :smiley:

1 like

Paars is ook mijn favo! Ik kijk vaak op Vinted en selecteer dan dat ik alleen paarse dingen wil zien. Mijn favorietenlijst is één grote paarse brei.

5 likes

Same al mn paarse dingen zijn tweedehands haha.

3 likes

I LOVE roze haha, heb ook veel roze details in huis (afwasborstel, dekentje, bloemen, de toiletruimte), maar ook in kleding/schoenen. Mijn favoriete roze jurk is ook nog steeds deze van &other stories en ja ik draag dit ook gewoon met roze schoenen:

32 likes

Girl ik zou dat zo doen, maar ik kan niet in die members only topics (ooit volgens mij aangevraagd en was toen afgekeurd omdat ik te weinig posts had oid en nooit meer opnieuw geprobeerd) :sparkling_heart: :sob:

Heb jij een kantoorhond?
(Ook als hij er maar heel af en toe is telt het.)

• Ja
  • Nee
  • Ik werk niet op een kantoor

0 stemmers

Vind jij het / lijkt het jou leuk om een kantoorhond te hebben?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Snap ik, zou ik ook doen.

48 likes

Mijn puppy mag straks als ze zindelijk is en goed op haar plaats kan blijven en chillen mee naar kantoor met mijn vriend. Ze waren daar allemaal door het dolle heen toen hij aankondigde dat er een puppy kwam haha. Ze hebben in het verleden ook een kantoorhond gehad en dat was hartstikke leuk.

Helaas is de plek waar ik werk te groot om er zeker van te zijn dat iedereen het leuk vindt.

8 likes

Ja en nee, ligt echt aan de hond uiteraard. Ik ken weinig leuke honden.

Woon nu in een bestwel hondenbuurt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Een paar buren verderop hebben een husky, echt wat een gejank. De buren achter hebben een pup en die blafte zoveel de eerste weken.

Hebben veel van jouw buren een hond?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

En ook echt veel grote honden hier.

Weet jij wie Marjolein Moorman is?

• Ja en ik woon en/of werk in (omgeving) Amsterdam
  • Ja en ik woon/werk daar niet
  • Vagelijk?
  • Nee weet ik niet

0 stemmers