Krijg jij de reiskosten naar je werk vergoed?
- Ja, volledig
- Ja, maar wel deels
- Nee, helemaal niks
- Ik heb geen reiskosten (ik fiets of loop)
- N.v.t (ik werk niet, eigen bedrijf, zzp’er, alleen thuiswerken etc)
0 stemmers
Krijg jij de reiskosten naar je werk vergoed?
0 stemmers
Doen mensen dat echt?
Onze dochter heeft zijn achternaam.
Ik vond dat voor hem heel belangrijk aangezien hij zelf geen contact meer heeft met zijn vader, en hij heeft aangegeven dat hij het zelf beter wilt doen voor zijn (toekomstige) kind(eren). Hij heeft zijn achternaam ook laten veranderen.
Ze is wel geboren met mijn achternaam, omdat hij toen nog moest wachten tot zijn achternaam goedgekeurd was. Ze heeft dus wel een geboorteakte met mijn achternaam en eigenlijk vind ik dat ook wel weer leuk. Vond mijn achternaam ook leuk staan.
Ja ik vind het ook echt onvoorstelbaar. Het schijnt 1 van de meest dodijke plastische chirurgie operaties te zijn. Qua Nederlanders ken ik alleen die Jessie Maya (youtuber), die dat heeft gedaan. Heel erg naar.
Ja, zeker als het zoveel risico kent. Ik wist niet dat het bestond.
Serieus? ![]()
Haha, misschien wat overdreven.
In m’n huidige baan ja, leaseauto met tankpas dus zelfs m’n privetripjes worden betaald (even los van bijtelling etc). Nieuwe baan, volgende maand: geen reiskostenvergoeding. Vind het echt niet van deze tijd maar gelukkig is het loon zoveel beter dat het makkelijk uitkan zelfs tegenover de tankpas ![]()
Waardoor is het dan zo’n groot risico? Want zoiets kun je ook doen als borstvergroting met eigen vet geloof ik.
Ze zuigen vaak meer vet dan toegestaan uit je lichaam als je het in Turkije doet (volgens mij mag in Nederland 3 of 4 liter en daar doen ze rustig 6) en dat is gevaarlijk
Oh wauw. 3 klinkt al als heel erg veel
En Rosanna van temptation island, die heeft er vlogs over opgenomen ook
Voor nu de mijne. Wordt nog mijn naam- zijn naam. Met dus de intentie dat mocht er een naam weg vallen (door trouwen eventueel) ze alsnog mijn naam behoudt. Bewuste keuze van m’n man om die van hem niet door te geven.
Bij mijm vorige werk kreeg je ook fiets kosten vergoed. Meer mensen die dat hebben en/of hebben gehad?
0 stemmers
Sinds heel recent worden reiskosten per fiets nu helemaal vergoed. Eerder was het de eerste 10 km niets, ook niet als je op de fiets kwam. (Ambtenaar)
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Haha sorry maar ik gil om deze droge beschrijvingen, alsof je aan een tijdreiziger probeert uit te leggen om welk product het gaat (of misschien toon ik hiermee mijn leeftijd en ben ik de tijdreiziger
)
Ja maar anders komen er reacties als huhhh is dat tweede nou een vleeswaren doos? (Ja)
Of ik heb het niet in cups maar in een flesje dus ik wist niet wat ik moest antwoorden dus heb maar nee gedaan. (Dat is dan fout)
Of misschien kennen ze er iets niet van België.
Je weet maar nooit
Haha nee je hebt gelijk en ik snap het wel! Maar het staat er zo komisch.