Stel je persoonlijke vraag #44

Door dit forum, anders was het nee geweest.

5 likes

Door de serie klassen natuurlijk

12 likes

Vind jij het automatisch minder mooi staan als iemand dezelfde letter voornaam als letter achternaam heeft? Dus bijv. Marjolein Moorman.

• Ja
  • Nee dat ligt echt maar net aan de combinatie
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

Mn moeder vindt dat dus zo erg. Ik niet zo. Totdat ik laatst een naam zag van een soort vriend/kennis van vroeger die net een baby heeft. Een vriendin liet het zien en het klinkt zo lelijk bij elkaar. Arm kind.

1 like

Heb jij rekening gehouden met de achternaam van je kind tijdens het kiezen van een naam?

• Nah beetje
  • Nee
  • N.v.t.
  • Ja zeker

0 stemmers

1 like

ik vind dat juist wel mooi

4 likes

Oh ik bedenk me nu dat die kardashians allemaal kk dus zijn haha. Maar dat staat wel vind ik omdat kardashian een vrij lange achternaam is.

1 like

Mijn ouders hebben mijn voornaam deels uitgezocht op mijn achternaam! Mijn achternaam is helemaal niet zo bijzonder hoor, maar vind het samen echt mooi klinken, het past mooi bij elkaar.

3 likes

Beertje van Beers :tired_face:

6 likes

Ik heb ooit een docu gezien dat een seriemoordenaar mensen vermoorden met dezelfde voorletter bij voor als achternaam. Daar denk ik altijd aan als ik het zie.

4 likes

Wel gekeken hoe de combinatie stond en vond het prima. Het is zowel een voor- als achternaam met 1 lettergreep en lees vaak dat mensen dat niet mooi vinden.
Zolang ik m’n schoonmoeder ken vertelt ze ook dat ze haar kinderen namen met meerdere lettergrepen heeft gegeven, omdat ze dat veel mooier vindt. Niet naar geluisterd en vond het belangrijker dat we de voornaam heel leuk vonden.

1 like

Vind jij 29 jaar vroeg voor een Nederlandse man om vader te worden tegenwoordig?

• Nee gemiddeld
  • Ja
  • Nee eerder oud

0 stemmers

Die met dat kind met zelfde letter achternaam + voornaam. En toen had ik erover met een vriendin of dat jong is voor Nederlandse begrippen voor een man.

Mn vader was volgens mij 37 toen ik geboren werd. Moeder wel echt wat jonger. Als ik het goed heb.

1 like

Ik moest een tijdje geleden voor een of andere cursus m’n droombaan inbeelden en kwam toen helaas snel tot de conclusie dat “kantoorhond” (of kat) en “laboratorium” helaas onverenigbaar zijn :sob:

7 likes

Mijn hond mag ook mee naar kantoor, maar heb het nog maar een keer gedaan. Werken beide ook veel thuis, dus die paar uur in de week dat hij alleen is zijn denk ik ook wel goed voor ‘m. Maar het idee dat het kan vind ik al heel erg spreken voor mijn werkgever!

4 likes

Ik heb een tijdje ergens werkt waar personeel ook af en toe de hond mocht meenemen naar kantoor. Tot dat er een keer een hond langskwam die 8 uur lang non-stop heeft lopen blaffen en maar niet stil te krijgen was en het hele kantoor chagrijnig en overprikkeld was. Toen mocht het niet meer :smiling_face_with_tear:

2 likes

ik ben 28 en als ik nu zwanger zou raken zou ik me alsnog een tienermoeder voelen

41 likes

Vroeger deed ik echt veel moeite om er goed uit te zien en ook om nieuwe leuke kleren te kopen. Dat doe ik tegenwoordig eigenlijk niet meer. Probeer er nog wel een beetje leuk uit te zien, maar doe er niet meer zoveel moeite voor. En kan tegenwoordig ook bijna geen leuke kleren meer vinden in de winkels.

8 likes

Ik vind het altijd super vervelend als mensen hun hond meenemen naar kantoor. Ik houd niet van honden en ik moet dan toch de hele tijd met die hond dealen. Zelfde geldt overigens als mensen hun kind(eren) meenemen.

11 likes

Haha ik heb dat nog met 32. Misschien voel je je gewoon nooit echt volwassen genoeg om een kind te krijgen

6 likes

Sinds ik een nieuw huis heb gaan al mijn investeringen daar naartoe. Ik merk dat ik kleding dus niet zo boeiend vind. Zodra je er maar een beetje fatsoenlijk bijloopt. Interieur vind ik ineens WEL heel belangrijk.

Wat vind jij belangrijker?

• Mn garderobe/kledingkast alles wat daarbij hoort
  • Het interieur van mn huis

0 stemmers

1 like

Gaat in fasen, eigenlijk allebei.

14 likes