Stel je persoonlijke vraag #44

Serieus? :joy:

7 likes

Haha, misschien wat overdreven.

1 like

In m’n huidige baan ja, leaseauto met tankpas dus zelfs m’n privetripjes worden betaald (even los van bijtelling etc). Nieuwe baan, volgende maand: geen reiskostenvergoeding. Vind het echt niet van deze tijd maar gelukkig is het loon zoveel beter dat het makkelijk uitkan zelfs tegenover de tankpas :tada:

4 likes

Waardoor is het dan zo’n groot risico? Want zoiets kun je ook doen als borstvergroting met eigen vet geloof ik.

Ze zuigen vaak meer vet dan toegestaan uit je lichaam als je het in Turkije doet (volgens mij mag in Nederland 3 of 4 liter en daar doen ze rustig 6) en dat is gevaarlijk

1 like

Oh wauw. 3 klinkt al als heel erg veel

2 likes

En Rosanna van temptation island, die heeft er vlogs over opgenomen ook

1 like

Voor nu de mijne. Wordt nog mijn naam- zijn naam. Met dus de intentie dat mocht er een naam weg vallen (door trouwen eventueel) ze alsnog mijn naam behoudt. Bewuste keuze van m’n man om die van hem niet door te geven.

1 like

Bij mijm vorige werk kreeg je ook fiets kosten vergoed. Meer mensen die dat hebben en/of hebben gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Sinds heel recent worden reiskosten per fiets nu helemaal vergoed. Eerder was het de eerste 10 km niets, ook niet als je op de fiets kwam. (Ambtenaar)

2 likes

Dit is een voetenrasp/eeltvijl.

• Ik heb zoiets en gebruik dit dagelijks
  • Ik heb zoiets en gebruik dit wekelijks
  • Ik heb zoiets en gebruik dit maandelijks
  • Ik heb zoiets en gebruik dit sporadisch
  • Ik heb zoiets niet

0 stemmers

Dit is een vleeswarendoos.

• Ik heb dit
  • Mijn ouders hebben/hadden dit
  • Ik zie hier de toegevoegde waarde van in
  • Ik vind dit goor
  • Ik vind dit hygiënisch

0 stemmers

Dit is koffiemelk in cups. De antwoordopties gelden ook voor hetzelfde product in flesjes of pakjes.

• Ik drink dit
  • Ik drink dit niet
  • Ik heb dit in huis voor bezoek
  • Ik heb dit in huis voor mezelf
  • Ik heb dit niet in huis

0 stemmers

1 like

Haha sorry maar ik gil om deze droge beschrijvingen, alsof je aan een tijdreiziger probeert uit te leggen om welk product het gaat (of misschien toon ik hiermee mijn leeftijd en ben ik de tijdreiziger :older_woman:t2:)

44 likes

Ja maar anders komen er reacties als huhhh is dat tweede nou een vleeswaren doos? (Ja)
Of ik heb het niet in cups maar in een flesje dus ik wist niet wat ik moest antwoorden dus heb maar nee gedaan. (Dat is dan fout)

Of misschien kennen ze er iets niet van België.
Je weet maar nooit

3 likes

Haha nee je hebt gelijk en ik snap het wel! Maar het staat er zo komisch.

1 like

Je kan voor je kind ook de naam van je partner en die van jou kiezen.
Dus bijv. Pietje Jansen - de Boer

• Dit heb ik gekozen voor mijn kind
  • Dit vind ik mooi, maar niet gekozen
  • Dit vind ik lelijk
  • Doe normaal mijn kind is niet getrouwd
  • Ik vind hier niets van

0 stemmers

3 likes

Ik vind dat klinken alsof de baby een 34 jarige moeder op Facebook is

Zeg maar Eline de Vries-Klaassen, das toch een volgroeide getrouwde vrouw en geen baby.

27 likes

Ik vind het echt goed dat we een keuze hebben, maar ik kan iemand achternaam aannemen (zowel dubbel als helemaal) niet los zien van dat je iemands bezit wordt en je iets van jezelf op moet geven.

Ik vind het ook altijd jammer als mensen het wel doen.

Overigens vertelde een duitse vriendin dat in Duitsland het niet gebruikelijk is dat je perse de naam van de man aanneemt. Ze vertelde dat je gewoon kijkt welke naam je wil aannemen en had ook meerdere vrienden bij wie ze de naam van de vrouw hadden aangenomen.

7 likes

Ik heb geen mening over de vleeswarendoos behalve dat ik het een beetje onzinnig vind. Ik eet geen vleeswaren, maar het zit toch al in een verpakking. Dus waarom zou je het dan nog in zo’n doos doen.

De redenatie van mijn ouders was altijd dat de verpakking niet goed hersluitbaar is dus dat het dan uitdroogt. Of je moet er een plastic zakje omheen doen maar dat is niet duurzaam

11 likes

Haha duidelijk dat je geen vleeswaren eet :joy: die verpakkingen scheuren dan zo half open en kun je met geen mogelijkheid nog normaal dichtvouwen. Dus ik vind de vleeswarendoos wel echt een must

5 likes