Stel je persoonlijke vraag #44

tandarts vind ik niet eng maar gewoon kut. ogen boeit me niet, ik heb ook lasik gehad en doe dat liever opnieuw dan tandsteen weghalen met zo’n elektrische kut haak

2 likes

Oh ga daar ook eens naar kijken! Ik gebruik meestal de Calm app, daar zijn ook heel veel variaties op. Volgens mij staat daar ook slaap meditatie op maar heb dat nooit geprobeerd eigenlijk. Meestal luister ik dan ingesproken verhalen van Idris Elba of Matthew McConaughy. Of ik luister naar een aflevering van Bob Ross.

3 likes

Kan me vooestellen dat dat als kind helemaal rot is als dat gebeurd.

Je geeft aan dat jij geen kunststof oogbal hebt, maar wat heb jij dan waar je prothese op gaat? Als je dat wil delen uiteraard

2 likes

Ik luisterde ook wel heel graag naar hoorspelen van Agatha Christie. Maar met een meditatie slaap ik wel beter. En zo kan ik de dag ook nog goed afsluiten.
Calm heb ik ook wel gehad, maar had voor mij niet genoeg. Better Sleep geeft veel, voor slaap, maar ook gewoon mindfulness, of voor stress, ontspanning, visualisaties etc. En honderden geluiden en muziekjes die je er onder kan zetten.
Meeste is wel betaald. Ben gratis begonnen, maar het heeft voor mij zo’n verschil genaakt, ook in de omgang met heftige stress, dat ik er graag voor betaal.

3 likes

Wat is er (als je dat wil delen) gebeurd met je eigen oog?

2 likes

Bij en rondom je ogen is ook zo gevoelig. Kan me voorstellen dat iedere verandering lastig is/of eigenlijk onmogelijk.

Wel interessant dat er dus meerdere opties zijn en dat het bij jou zeg maar leeg is achter je prothese.

2 likes

Oh wat naar zeg :frowning:

2 likes

Nou ik heb 1 a 2 dagen maar met 1 oog gezien en het is… gek. Met 2 ogen zie je meer diepte en wijdte ofzo? De wereld is breder. Maar het wende bij mij ook heel snel en ik kon gewoon veilig fietsen en werken op de laptop enzo. Dus ik denk dat het zeker voor jou als ervarene niet heel anders zou zijn

2 likes

Ja knap zeg autorijden durfde ik toen niet. :star_struck: for u!!!

2 likes

Dat hoeft niet perse want als je een prothese krijgt en magneet implantaten krijg je niet direct een bal erin hoor. Dat kan helemaal niet. was er niet iets aan de hand met die persoon? Want je bent 3-9 maanden verder, afhankelijk van de genezing, voordat je er een prothese in krijgt.

En het is ook leuk geen ronde knikker maar een soort half rond plaatje.

1 like

Kan er verder beter niet op in gaan! :hugs:

2 likes

Ik zie wel eens foto’s voorbij komen van nagelstylisten of tattoo artists die delen dat ze cadeautjes (chocola/ici paris bon/etc) krijgen van hun klanten.

• Heb ik (wel eens) gedaan
  • Nog niet gedaan, maar zou ik wel doen
  • Nooit over nagedacht om te doen, weet niet of ik dat zou doen
  • Zie ik mezelf niet doen
  • Doe ik in plaats van fooi
  • Doe ik bovenop fooi
  • Doe ik bij speciale gelegenheden
  • Doe ik (ook) zomaar
  • Doe ik alleen als vaste klant
  • Doe ik ook als ik voor het eerst kom
  • Geef ik aan het begin van de afspraak
  • Geef ik bij het afrekenen

0 stemmers

Waarvoor? Bedankt dat jij voor een godsvermogen iets op me hebt getekend?

22 likes

Ik zie het ook gewoon als een dienst. Geef de buschauffeur ook geen bos bloemen voor het doen van zijn werk

11 likes

Ik heb een keer chocola gegeven aan mijn “brow artist”. Dit was tijdens een coronagolf, toen alles vanaf de volgende dag dicht moest en zij mij tussen 22.00 en 23.00 nog had geholpen.

19 likes

Moet eerlijk bekennen dat ik vroeger mijn buschauffeur wel eens een chocoladeletter heb gegeven met de feestdagen hahaha. Maar was ook altijd dezelfde met streekvervoer.

Vaak als je een vast iemand hebt of in ieder geval iemand met wie je regelmatig een praatje maakt vind ik het niet raar om met speciale momenten een x een aardigheidje te geven. Doe ik ook bij de schoonmaker van ons gebouw. Ik bedoel, sommige mensen zien hun kapster of nailartist vaker dan bepaalde vrienden/ familie.

45 likes

M’n vaste fysio geef ik vaak met kerst wat lekkers als extra bedankje. Ben haar enorm dankbaar elke keer!

6 likes

Ik gebruik:

• :joy:
  • :rofl:
  • geen van deze

0 stemmers

2 likes

Allebei

29 likes

:joy_cat:

7 likes