Alleen @Lula gebruikt
ik krijg daar echt kortsluiting van.
Ik vind die scheve echt irri.
In mijn hoofd rolt die scheve echt over de grond, daarom is ie scheef, en de rechte staat dan maar gewoon te staan ofzo
ja ik snap dat ook niet echt eigenlijk. fooi bij de kapper ook niet, miss ben ik een gier maar als ik al 100+ euro betaal en zij doet gewoon haar werk dan komt het tbh echt niet in me op om ook nog fooi te geven
Deze
Zat jij vroeger op koor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zit je nu op een koor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zit je in een band?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe je aan toneel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wou deze dingen wel altijd maar kom uit een klein afgelegen dorp waar deze dingen niet waren
Ah zo jammer! Kan je nu niet alsnog zoiets doen?
Ik ga dit jaar verhuizen naar een stad waar ik niemand ken en ik denk dat ik dit daar ga oppakken, ook als manier om mensen te leren kennen
Waarom typ je vroeger op koor en nu op een koor. Is daar in taal een verschil in? Wanneer je een er tussen zet?
Bedoel dit serieus. Ik ben slecht met taal en probeer te leren.
Ik zat vroeger verplicht in een koor. Mijn ouders wilden dat graag en ik mocht daar niet zelf over beslissen. Ik kan niet eens zingen. Echt verschrikkelijk.
Ik gebruik wanneer ik net een beetje harder lucht door mijn neus uitblaas dan normaal haha
Ik zie nu pas dat ik het anders heb op geschreven. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom. In mijn hoofd klonk dat logisch, maar het klopt dus helemaal niet zie het bericht van @Evert. Gauw vergeten dus hoe ik dit heb opgeschreven.
Soms gebruik ik die “” ook gewoon als sarcasme ofzo.
mijn vriend begon eens tijdens het voorspel Margherita van Marco Borsato te schallen. Dat was ook echt een instant mood killer.
Hahaha heb ik gedaan
Was het aan te bevelen?
Als je met elkaar kan lachen tijdens de seks zou ik het zeker een keer proberen
Ik bewonder mensen die eerst hun outfit doen en daarna pas make-up.
Ik heb al zo vaak gehad dat het pompje van mijn foundation verstopt zat, en het overal heen spoot .