Ja knap zeg autorijden durfde ik toen niet. for u!!!
Dat hoeft niet perse want als je een prothese krijgt en magneet implantaten krijg je niet direct een bal erin hoor. Dat kan helemaal niet. was er niet iets aan de hand met die persoon? Want je bent 3-9 maanden verder, afhankelijk van de genezing, voordat je er een prothese in krijgt.
En het is ook leuk geen ronde knikker maar een soort half rond plaatje.
Kan er verder beter niet op in gaan!
Ik zie wel eens foto’s voorbij komen van nagelstylisten of tattoo artists die delen dat ze cadeautjes (chocola/ici paris bon/etc) krijgen van hun klanten.
- Heb ik (wel eens) gedaan
- Nog niet gedaan, maar zou ik wel doen
- Nooit over nagedacht om te doen, weet niet of ik dat zou doen
- Zie ik mezelf niet doen
- Doe ik in plaats van fooi
- Doe ik bovenop fooi
- Doe ik bij speciale gelegenheden
- Doe ik (ook) zomaar
- Doe ik alleen als vaste klant
- Doe ik ook als ik voor het eerst kom
- Geef ik aan het begin van de afspraak
- Geef ik bij het afrekenen
0 stemmers
Waarvoor? Bedankt dat jij voor een godsvermogen iets op me hebt getekend?
Ik zie het ook gewoon als een dienst. Geef de buschauffeur ook geen bos bloemen voor het doen van zijn werk
Ik heb een keer chocola gegeven aan mijn “brow artist”. Dit was tijdens een coronagolf, toen alles vanaf de volgende dag dicht moest en zij mij tussen 22.00 en 23.00 nog had geholpen.
Moet eerlijk bekennen dat ik vroeger mijn buschauffeur wel eens een chocoladeletter heb gegeven met de feestdagen hahaha. Maar was ook altijd dezelfde met streekvervoer.
Vaak als je een vast iemand hebt of in ieder geval iemand met wie je regelmatig een praatje maakt vind ik het niet raar om met speciale momenten een x een aardigheidje te geven. Doe ik ook bij de schoonmaker van ons gebouw. Ik bedoel, sommige mensen zien hun kapster of nailartist vaker dan bepaalde vrienden/ familie.
M’n vaste fysio geef ik vaak met kerst wat lekkers als extra bedankje. Ben haar enorm dankbaar elke keer!
Ik gebruik:
- geen van deze
0 stemmers
Allebei
ik krijg daar echt kortsluiting van.
Ik vind die scheve echt irri.
In mijn hoofd rolt die scheve echt over de grond, daarom is ie scheef, en de rechte staat dan maar gewoon te staan ofzo
ja ik snap dat ook niet echt eigenlijk. fooi bij de kapper ook niet, miss ben ik een gier maar als ik al 100+ euro betaal en zij doet gewoon haar werk dan komt het tbh echt niet in me op om ook nog fooi te geven
Deze
Zat jij vroeger op koor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zit je nu op een koor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zit je in een band?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe je aan toneel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wou deze dingen wel altijd maar kom uit een klein afgelegen dorp waar deze dingen niet waren