Ah zo jammer! Kan je nu niet alsnog zoiets doen?
Ik ga dit jaar verhuizen naar een stad waar ik niemand ken en ik denk dat ik dit daar ga oppakken, ook als manier om mensen te leren kennen
Waarom typ je vroeger op koor en nu op een koor. Is daar in taal een verschil in? Wanneer je een er tussen zet?
Bedoel dit serieus. Ik ben slecht met taal en probeer te leren.
Ik zat vroeger verplicht in een koor. Mijn ouders wilden dat graag en ik mocht daar niet zelf over beslissen. Ik kan niet eens zingen. Echt verschrikkelijk.
Ik gebruik wanneer ik net een beetje harder lucht door mijn neus uitblaas dan normaal haha
Ik zie nu pas dat ik het anders heb op geschreven. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom. In mijn hoofd klonk dat logisch, maar het klopt dus helemaal niet zie het bericht van @Evert. Gauw vergeten dus hoe ik dit heb opgeschreven.
Soms gebruik ik die ââ ook gewoon als sarcasme ofzo.
mijn vriend begon eens tijdens het voorspel Margherita van Marco Borsato te schallen. Dat was ook echt een instant mood killer.
Hahaha heb ik gedaan
Was het aan te bevelen?
Als je met elkaar kan lachen tijdens de seks zou ik het zeker een keer proberen
Ik bewonder mensen die eerst hun outfit doen en daarna pas make-up.
Ik heb al zo vaak gehad dat het pompje van mijn foundation verstopt zat, en het overal heen spoot .
Make-up, dan voorzichtig de outfit aantrekken zonder dat er make-upvlekken op komen en dan mân haar. Anders ben ik weer bang dat mân haar door het aantrekken door de war gaat.
In de buurt van mijn vaste nagelstyliste zit een McDonaldâs, soms haal ik dan een vanille milkshake + espresso (espresso doe je dan in de milkshake en heb je een ijskoffie achtig iets). En toevallig vindt zij dat ook heel lekker dus dan haal ik het x2. Of iets van de Starbucks ofzo. Zij zit een beetje afgelegen en dan heeft ze ook wat lekkers te drinken. Moet wel zeggen dat ze echt een schat is, vaak meedenkt en me vaak nog ergens tussen propt als het moet dus doe het graag en van die paar eu word ik ook niet armer.
Ja dit is toch super leuk om soms te doen!
Ik geef mân tattoo artist ook vaak fooi met chocola erbij en een kaartje. Hoeft zeker niet maar ik vind haar zo lief en er hangt ook altijd zoân fijne sfeer in de shop.
Ja is super fijn toch! Zeker als je echt tevreden bent, alleen maar leuk
Eigenlijk zo
Outfit 1 lelijk - outfit 2 lelijk - outfit 3 lelijk - outfit 4 lelijk - gefrustreerd weer in pyjama - make-up - haar - outfit 1
Door het Filmtopic vroeg ik me af:
Hebben jullie weleens 3669 gesmsât bij PathĂ©? Dus geklaagd?
- Ja
- Nee
- Wel bij andere bios geklaagd
0 stemmers
Ja dat doe ik ook! Dus meestal bedenk ik wel eerst wat ik aan wil doen, maar dan wissel ik weer om naar mn badjas ofzo
Ik heb het nooit zelf gedaan naar een aantal jaar geleden was ik bij de premiÚre avond van 50 shades en er was een groepje vrouwen die zó irritant waren dat de film stopgezet werd en ze door een medewerker van Pathé naar buiten werden begeleid en toen ging iedereen in de zaal klappen. Dus ik ga ervan uit dat iemand anders gesmst had.