Ik kom er voor de goedkopere geurkaarsen
Ik kom serieus nooit uit de tk maxx zonder iets te kopen denk dat het mijn fav winkel ooit is. Als de stad zou bestaan uit 1 winkel zou het de tkmaxx moeten zijn voor mij.
Maar dus niet die van utrecht want die is vreselijk.
Ik ook hahaha vind altijd wel iets wat ik helemaal geweldig vind
Nee maar zou willen dat ik het wat meer was. Soms heb ik echt zin om geld uit te geven aan een nieuw kledingstuk ofzo en dan kan ik nooit vinden wat ik in mijn hoofd heb en vind ik alles lelijk.
Heb jij het idee dat je ouders veel meer bewaren dan jij doet?
- ja
- nee
- gelijk
0 stemmers
Mijn ouders zijn totaal niet van het opruimen en ook bij de ouders van vrienden hebben die allemaal wel volgestouwde ruimtes en eindeloos bewaren van dingen. Dus ik was nieuwsgierig of dit een generatieding is
Ja ook logisch want zij hebben een huis met een zolder, kelder en garage. Ik had in Nederland een studio van 24 m2
Niet per se dat ik kasten vol ongebruikte spullen heb maar ik merk wel dat het mijn coping mechanism is. Ik koop vooral spullen voor de kinderen die we wel echt gebruiken maar niet per se nodig zijn. En (kook)boeken. Ik word gewoon altijd blij van nieuwe dingen, maar het gaat wel in fases.
Receppie please!
Ik zei ja maar ik dacht dat er basisschool stond
Ah dat was bij mij een samba-eitje. Voor lul.
Ik ook totdat ik ziek werd nadat ik 300 gr rauwe sperziebonen had gegeten
Volgens mij is dit überhaupt geen ding in Nederland? Althans ik heb het nog nooit gehoord.
Ik weet niet of het voor heel Nederland opgaat, maar mijn school had sowieso geen ‘studie’. Als je wilde blijven studeren kon je dat op jezelf doen, maar niet in een soort les.
Er was bij ons wel een school die dat aanbood. Dat zat je elke dag tot vijf uur op school en had je thuis geen huiswerk meer. Maar die school bestond nog niet toen ik naar de middelbare school ging.
Wij hadden studieles in het eerste jaar
Geen nonnen. Wel paters die een huis aan de kapel bij de school hadden.
Ja eigenlijk wel maar dat was niet vrijwillig. Als je te vaak je huiswerk niet deed of achterliep moest je na schooluren blijven om je werk te doen. Waren echt klassen enzo voor.
Ik wou op de basisschool (groep 4) vrijwillig op blokfluit les. Dat was altijd op de woensdag middag na school. En op een gegeven moment was ik t zat dat we alleen noten leerde ipv liedjes dus toen ben ik weggelopen. Ik dacht ik loop wel ff naar huis…
Wij hadden wel in de onderbouw van de middelbare school ‘huiswerkuur’ als er een les uitviel en na school huiswerkbegeleiding, maar daar was weinig vrijwilligs aan haha.
Melden bij Mario!