Stel je persoonlijke vraag #44

Bij Vue kan je sinds kort whatsappen en dat heb ik al wel een paar keer gedaan. 1x voor overlast en toen kwam een medewerker de betreffende irritante jochies waarschuwen. Maar ook wel eens dat het beeld niet goed werkte of het zaallicht niet uit ging (ik zit er zo vaak dat ik alles wel eens meemaak).

3 likes

Echt m’n lievelingsssssssss is dit specifieke klaarmakenvooreenavond- moment maar dan samen met je vriendinnen :pleading_face::pleading_face:

15 likes

Ik vind en vond dit altijd zo kut omdat ik in 3 minuten klaar ben. En dan waren mijn vriendinnen echt super lang bezig met make-up en alles en ik was dan al lang klaar en hing er dan een beetje bij en vond het maar ongemakkelijk.

13 likes

Ik ben jouw vriendinnen en vond het dan juist ongemakkelijk dat ik uren bezig kan zijn met mijn make-up en zij in 10 minuten klaar waren haha

6 likes

Jaa heerlie iemand regelt de muziek ander iemand maakt drankjes. Elkaar helpen met outfits en dan beetje matchen lof it.

7 likes

Vooral als ze je dan zo gaan aankijken “:face_with_raised_eyebrow:” omdat ze geen idee hebben wat je nou weer op je porum smeert hahaha

9 vd 10 keer ben ik tegenwoordig met een vriendin aan het facetimen tijdens het klaarmaken. We praten dan verder niet echt met elkaar, maar toch is het gezellig :joy:. Never forget dat ik mijn hele hebben en houwen mee nam naar haar om ons klaar te maken voor Harry Styles, we om 10 uur begonnen en pas om 2 uur klaar waren :heart_eyes:.

5 likes

Jaaa ik mis dit zo erg. Was vaak leuker dan heel die avond uit verder haha. Ik ben ook altijd snel klaar want ik heb nul make-up skills helaas, maar dan is het altijd leuk als een vriendin wat bij me uit probeert of ik zit gewoon met een drankje mee te kijken en kletsen :heart:

14 likes

Ik ging vroeger regelmatig make-up doen met huisgenoten en wijn drinken en haakte dan af als zij daadwerkelijk uit gingen :rofl: echt top

28 likes

Ik omschrijf mezelf vaak als bourgondische vrouw haha. Ik bedoel er vnl. mee dat ik houd van lekker eten, goed glas wijn, naar de betere restaurants gaan (als ik een restaurant mag kiezen kijk ik altijd in de Gault&Millau of Guide Michelin of soortgelijk). Ik ga best vaak op restaurant. Tussendoor let ik wel op mijn eten en ga zelfs bij een diëtist, maar continu bezig zijn met bv. een strikt sportdieet zou niets voor mij zijn.

3 likes

Oh, bij ons zaten die vriendinnen dan gewoon al lekker op de bank te kletsen of rare cocktails voor ons in te schenken en dat was super gezellig! Niemand is toch even snel klaar!

Maar ik vond dat eigenlijk ook altijd het leukste deel. Nu ben ik lui en mijn vriendinnen gebruiken ook weinig make-up en als we uit gaan is die vibe er niet meer zo :frowning:

2 likes

Hoe vaak kom jij in de TK Maxx?

• Nooit
  • Heel soms
  • Soms
  • Geregeld
  • (Semi) wekelijks, ik heb een probleem

0 stemmers

2 likes

Eens in de zoveel tijd denk ik ohja laat ik eens kijken. En dan heb ik het na 2 sec al weer gezien. Heb niet het idee dat er veel veranderd. Af en toe hebben ze fijne producten maar verder is het een grote pleuris zooi. Is denk ik alleen leuk als je van pompoenen houd.

21 likes

Ja het is hier soort van nieuw maar ik snap de appeal niet eigenlijk.

5 likes

Dit is toch eigenlijk gewoon een Action maar dan overpiced en zogenaamd “luxe”

7 likes

In utrecht is ie kut, en ik was laatst in rdam en daar vond ik hem meh.
Almere en amsterdam tho :white_heart:

1 like

Als ik in een stad ben waar er een TKMAXX is dan ga ik wel binnen. Koop daar goedkopere merk(zonne)brillen en keukenspullen voor mijn huis(had nog niets). Ik doe wel geen poging om iets van kleding te vinden. Er is te veel en vind het overweldigend.

7 likes

Ik wil geen fan zijn, maar ik ben fan. Koop er graag plantenpotjes en laatst hele leuke theedoeken! Voor kleren/tassen/sieraden is het niet mijn ding, maar de home afdeling is top.

6 likes

Ja het is echt schatzoeken, dus ik ga vaak en dan heel kort want 99% is crap haha. Maar de parels die ik heb gevonden zijn wel weer heel leuk.

Het lijkt idd totaal niet op action. Keukenspullen zijn vaak idd top. Interieurspullen ga ik meer voor entertainment want die shit is vaak next level lelijk.

9 likes

Ik heb daar le creuset en kitchenaid spullen gescoord voor een spotprijsje, en laatst een hele fijne braadpan. En geurkaarsen van woodwick of yankee candle :smiling_face_with_three_hearts: en nog veeel meer. Love de tk maxx en vind het zeker niet vergelijkbaar met de action. Oh en skincare, soms hebben ze echt goede merken voor de helft van de prijs. Maar goed het aanbod verschilt enorm per locatie.

9 likes

1x, had echt heel erg dorst daarna

4 likes