Stel je persoonlijke vraag #44

wat voor ui?

3 likes

Keuken spullen zijn wel echt top daar ja.

3 likes

Ik kijk wel alleen keukenspullen en jurken, de rest is altijd te overweldigend pff

1 like

Ik snack soms wel een klein stukje rauwe ui tijdens het snijden (en van broccoli ook i love rauwe broccoli, en van (wel schoongemaakte) champignon ook maar geloof dat dat eigenlijk heel slecht is) .

4 likes

ik hou echt van rauwe sperzieboon

8 likes

Wij moeten gewoon echt een keer samen gaan :joy:

1 like

Ik had een klasgenoot die ze afhapte als een appel

3 likes

Wanneer ik in Den Haag of Zoetermeer ben kijk ik wel ff naar de kaarsen en huisspulletjes. Maar qua kleding vind ik er nooit wat.

2 likes

Geen kale ui maar wel zilveruitjes of Amsterdamse uien :heart:

17 likes

ik krijg altijd buikpijn van rauwe ui, ook als het maar een klein beetje in zo’n salade is.

@Zemraluani ik wilde een keer samen met een vriend op onze treatyoself dag daarheen, want hij had daar eerder wel chille kaarsen gekocht, maar het was een deceptie. En eigenlijk is het meeste nog steeds duur en wil ik die spullen niet, maar denk je even dat je het wilt omdat het goedkoop is.

4 likes

Ik ben er van overtuigd dat bijna iedereen wel eens verliefd is geweest op een lifeguard van het zwembad van je vakantie bestemming.

Dus; is dat zo? (M/V/X maakt niet uit)

• Ja duh
  • Nou nee

0 stemmers

2 likes

Nee, maar ik kan me ook niet herinneren dat er ooit echt lifeguards aanwezig waren bij de zwembaden op vakantie?!

20 likes

Ik kom er voor de goedkopere geurkaarsen :cherry_blossom:

1 like

Ik kom serieus nooit uit de tk maxx zonder iets te kopen denk dat het mijn fav winkel ooit is. Als de stad zou bestaan uit 1 winkel zou het de tkmaxx moeten zijn voor mij.
Maar dus niet die van utrecht want die is vreselijk.

2 likes

Ik ook hahaha vind altijd wel iets wat ik helemaal geweldig vind

2 likes

Nee maar zou willen dat ik het wat meer was. Soms heb ik echt zin om geld uit te geven aan een nieuw kledingstuk ofzo en dan kan ik nooit vinden wat ik in mijn hoofd heb en vind ik alles lelijk.

7 likes

Heb jij het idee dat je ouders veel meer bewaren dan jij doet?

• ja
  • nee
  • gelijk

0 stemmers

Mijn ouders zijn totaal niet van het opruimen en ook bij de ouders van vrienden hebben die allemaal wel volgestouwde ruimtes en eindeloos bewaren van dingen. Dus ik was nieuwsgierig of dit een generatieding is

5 likes

Ja ook logisch want zij hebben een huis met een zolder, kelder en garage. Ik had in Nederland een studio van 24 m2

12 likes

Niet per se dat ik kasten vol ongebruikte spullen heb maar ik merk wel dat het mijn coping mechanism is. Ik koop vooral spullen voor de kinderen die we wel echt gebruiken maar niet per se nodig zijn. En (kook)boeken. Ik word gewoon altijd blij van nieuwe dingen, maar het gaat wel in fases.

5 likes

Receppie please!

2 likes