Heb de film ook gezien en dit is met niet eens opgevallen!
Bij ons was het ook ene dag te laat, volgende dag 8 uur melden. Maar dat had weinig zin, want dan kwam ik ook weer te laat. Het lukte me gewoon niet. Op een gegeven moment mocht ik altijd kiezen van de conrector: 8 uur melden of een uur nakomen. Jullie begrijpen: Ik heb heel wat uurtjes nagekomen.
Was echt zo snel en aan het einde van die badscĂšne
Welke wellness-achtige dingen doe je of heb je wel eens gedaan?
- Droogborstelen
- Oil pulling
- Gua Sha
- Jade roller
- IJsbad
- Magnesium supplement
- Slapen met tape op je mond
- Reishi paddenstoelen thee
- Detox sapkuur
- Intermittent fasting
- Sound bath
- Probiotica slikken
- Niks van dit
0 stemmers
gua sha wil ik wel graag proberen!
Ieder zân ding, maar hoe valt dit onder wellness? Ik heb iets gemist denk ik, maar waarom zou je dit doen?
Magnesium nav een trillend ooglid (en tijdens zwangerschap) en probiotica vanwege prikkelbare darmsyndroom, dus zou het wel eerder scharen onder medisch dan wellness.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik sapkuren echt de meest verschrikkelijke dingen vind en ik zou het niemand aanraden. Maar ik heb het wel eens gedaan toen ik nog jong en naĂŻef was.
Dit was een tijdje geleden opeens een trend. Sommige mensen denken dat je er gezonder van wordt, minder last hebt van allergieën en angstklachten en dat als je door je mond ipv je neus ademt je meer rimpels krijgt.
Mijn eerste gedachte was: âhmm ik ga eens opletten hoe ik adem in mân slaapâ
Tijd om naar bed te gaanâŠ
Maar fascinerend hoe zulk soort vage trends steeds ontstaan.
Hm ik doe wel een aantal dingen, maar zou het zelf niet met wellness associeren. Magnesium omdat ik sport, probiotica omdat ik gewoon soms trek heb in Yakult, intermittent fasting omdat ik vaak te laat ben om te ontbijten, en droogborstelen omdat mijn benen âs winters erg kunnen jeuken en ik ze niet kapot wil krabben met mân nagels
gua sha is echt een aanrader, als ik het consistent doe zie ik echt blijvend verschil. als ik dan stop wordt het wel wat minder
Tijdelijk blijvend verschil
Jade roller 3 dagen ofzo en probiotica meer voordat ons vorige kind geboren werd om darmkrampjes tegen te gaan⊠Of was het na de geboorte zodat t in de borstvoeding kwam ![]()
ik bedoel dat het verschil blijft en niet alleen vlak nadat ik hem heb gebruikt, maar aangezien het gaat om vocht afdrijven voornamelijk moet je het wel blijven doen
Ik zie de huidschilfers al vliegen met droogborstelen. ![]()
![]()
Dacht eerst dat fohnborstelen werd genoemd.
Waarom is magnesium slikken wellness achtig?
Helpt toch legit voor spieren? (En slaap)
Ik had nog nooit van droogborstelen gehoord. Dacht dat het om het borstelen van droog haar ging (uit den boze bij mijn krullen).
Love droogborstelen. Vooral omdat ik dan geen ingegroeide haren enzo meer heb. En mn huid is daarna zo zacht.
Ik wil het nu ook.
Ik dacht dat dichtplakken gevaarlijk is vanwege verstikking?