Stel je persoonlijke vraag #44

Heb je de Barbie film al gezien?

• Ja was leuk
  • Ja was niet leuk
  • Nee staat wel op de planning
  • Nee ik wacht tot ie op de streamingsdiensten komt
  • Nee niet van plan

0 stemmers

En Oppenheimer?

• Ja was leuk
  • Ja was niet leuk
  • Nee staat wel op de planning
  • Nee ik wacht tot ie op de streamingsdiensten komt
  • Nee niet van plan

0 stemmers

Wij hadden juist een heel lieve conciërge die je nooit om acht uur liet melden ala je uit dorp X kwam, omdat hij het niet verantwoord vond om iemand alleen te laten fietsen voor 12 km. Zeker in de winter in het donker niet.

Was sowieso echt een lieve man die ook altijd iedereens band plakte, natte fietskleding bij regen in de droger deed, etc.

54 likes

Zou jij het liefst je billen of je borsten op beeld hebben als je als actrice een naakt shoot moet doen?

• Borsten
  • Billen
  • beide geen probleem
  • allebei niet ik zou dat nooit doen voor geen geld

0 stemmers

Gaat dit over Oppenheimer? Dan had ik het niet gedaan. Voegde niks toe aan de film. Ik denk sowieso dat in meerendeel van de films het onnodig is. Net als bij A Star Is Born waar je opeens een naakte Lady Gaga ziet. Waarom was dit nodig?

Oh en ik kijk graag films met mijn ouders en moet er niet aan denken dat ze me op film dan seks zien simuleren.

4 likes

Oh ja daarom gingen wij dus ook samen. Wij moesten ook 10 km door de polder. Eigenlijk vertrokken we niet per se eerder, we fietsten gewoon sneller

1 like

Heb de film ook gezien en dit is met niet eens opgevallen!

4 likes

Bij ons was het ook ene dag te laat, volgende dag 8 uur melden. Maar dat had weinig zin, want dan kwam ik ook weer te laat. Het lukte me gewoon niet. Op een gegeven moment mocht ik altijd kiezen van de conrector: 8 uur melden of een uur nakomen. Jullie begrijpen: Ik heb heel wat uurtjes nagekomen.

Enige wat ik er streng aan vind is dat de poort voor de bel dicht ging. De rest lijkt me redelijk normaal.

5 likes

Was echt zo snel en aan het einde van die badscĂšne

1 like

Welke wellness-achtige dingen doe je of heb je wel eens gedaan?

• Droogborstelen
  • Oil pulling
  • Gua Sha
  • Jade roller
  • IJsbad
  • Magnesium supplement
  • Slapen met tape op je mond
  • Reishi paddenstoelen thee
  • Detox sapkuur
  • Intermittent fasting
  • Sound bath
  • Probiotica slikken
  • Niks van dit

0 stemmers

1 like

gua sha wil ik wel graag proberen!

1 like

Ieder z’n ding, maar hoe valt dit onder wellness? Ik heb iets gemist denk ik, maar waarom zou je dit doen?

2 likes

Magnesium nav een trillend ooglid (en tijdens zwangerschap) en probiotica vanwege prikkelbare darmsyndroom, dus zou het wel eerder scharen onder medisch dan wellness.

1 like

Ik moet er wel bij zeggen dat ik sapkuren echt de meest verschrikkelijke dingen vind en ik zou het niemand aanraden. Maar ik heb het wel eens gedaan toen ik nog jong en naĂŻef was.

3 likes

Dit was een tijdje geleden opeens een trend. Sommige mensen denken dat je er gezonder van wordt, minder last hebt van allergieën en angstklachten en dat als je door je mond ipv je neus ademt je meer rimpels krijgt.

Mijn eerste gedachte was: ‘hmm ik ga eens opletten hoe ik adem in m’n slaap’
Tijd om naar bed te gaan

Maar fascinerend hoe zulk soort vage trends steeds ontstaan.

3 likes

Hm ik doe wel een aantal dingen, maar zou het zelf niet met wellness associeren. Magnesium omdat ik sport, probiotica omdat ik gewoon soms trek heb in Yakult, intermittent fasting omdat ik vaak te laat ben om te ontbijten, en droogborstelen omdat mijn benen ‘s winters erg kunnen jeuken en ik ze niet kapot wil krabben met m’n nagels

gua sha is echt een aanrader, als ik het consistent doe zie ik echt blijvend verschil. als ik dan stop wordt het wel wat minder

3 likes

Tijdelijk blijvend verschil

12 likes

Jade roller 3 dagen ofzo en probiotica meer voordat ons vorige kind geboren werd om darmkrampjes tegen te gaan
 Of was het na de geboorte zodat t in de borstvoeding kwam :thinking:

2 likes