Stel je persoonlijke vraag #44

ik bedoel dat het verschil blijft en niet alleen vlak nadat ik hem heb gebruikt, maar aangezien het gaat om vocht afdrijven voornamelijk moet je het wel blijven doen

1 like

Ik zie de huidschilfers al vliegen met droogborstelen. :grimacing::grimacing:
Dacht eerst dat fohnborstelen werd genoemd.

Waarom is magnesium slikken wellness achtig?
Helpt toch legit voor spieren? (En slaap)

Ik had nog nooit van droogborstelen gehoord. Dacht dat het om het borstelen van droog haar ging (uit den boze bij mijn krullen).

5 likes

Love droogborstelen. Vooral omdat ik dan geen ingegroeide haren enzo meer heb. En mn huid is daarna zo zacht.

1 like

Ik wil het nu ook.

2 likes

Ik dacht dat dichtplakken gevaarlijk is vanwege verstikking?

Ik ook, ik ga meteen opzoeken hoe dat werkt :smile: dacht net als jij dat het om droog haar borstelen ging

3 likes

Denk dat het wel meevalt. Mij is het als kind aangeraden door een logopedist (misschien zijn de inzichten veranderd, maar ik neem aan dat zij geen gevaarlijke dingen aanraden haha).

2 likes

Ja joh en je wordt echt wel wakker als je het benauwd zou krijgen.

2 likes

Ik sliep een hele tijd met een sticker ivm ademhalingsoefeningen.
Ik leef nog!!

1 like

Ik voel me echt dom, maar ik wist dus niet dat er mensen zijn die standaard met hun mond open slapen. Ik dacht dat dat alleen bij verkoudheid hoorde.

Hoe slaap jij?

• Mond open
  • Mond dicht
  • Geen idee

0 stemmers

Ik adem door mn mond, heb ik als kind zo aangeleerd (helaas). Mede daardoor ook om de haverklap keelontsteking en tandvleesontsteking :woozy_face: ik ben er nu bewuster mee bezig om door mijn neus te ademen, maar als ik er niet op let is het echt snel terugvallen op ademen door de mond. Overweeg dus wel om die tape te kopen, hoop dat dat helpt!

4 likes

Los van of je de artiest leuk vind:
Vind jij Rihanna van middelbare leeftijd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En Adele?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ed Sheeran?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Beyoncé volgens jullie van middelbare leeftijd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moest net ff huilen toen ik comments onder een IG Reel las. Rihanna middelbaar :sob:

3 likes

Ik draag een vrij groot bitje omdat ik knars dus ben bang van wel. :’)

1 like

Middelbare leeftijd is vanaf 40, toch? Dan zou ik alleen Beyonce zeggen uit dit rijtje.

4 likes

ja als je een kind van 11 hebt vind ik je per definitie wel middelbaar sorry

en ed sheeran is een boomer icon dus die vind ik ook middelbaar

2 likes

Ik vind Adele eigenlijk als enige wat ouder overkomen door haar stijl denk ik? Wel heel sophisticated maar niet jong/hip ofzo.

4 likes

Haha ik dacht echt een stuk ouder, vanaf 50 ofzo? Madonna leeftijd?
Maar ik vind 40 nu nog best jong en dat komt denk ik omdat ik zelf gewoon oud ben/word :face_with_monocle: toen ik 25 was vind ik 40 iig wel erg oud

3 likes

Als je iemand belt en diegene neemt niet op maar stuurt zo’n standaard ‘kan ik je later bellen’ sms, reageer jij daar dan op?

• Doorgaans wel
  • Doorgaans niet

0 stemmers

Geen idee wat de etiquette hiervoor is

Als het informeel/privé is een duimpje, als het formeel/zakelijk is een berichtje met dat dat ok is en wanneer ik beschikbaar ben

2 likes