Stel je persoonlijke vraag #44

Ja, herkenbaar. Ik ben inmiddels zelf bijna van middelbare leeftijd :smiling_face_with_tear:

1 like

Als het een vraag is lijkt het me wel de bedoeling om te reageren toch? Wanneer je bereikbaar bent bijv

2 likes

Heb jij nep planten in huis?

• Ja
  • Neen

0 stemmers

Wat vind jij nou van nep planten?

• Nmsvpe
  • Geen mening
  • Ideaal, heb ik zelf ook

0 stemmers

Jesus die dingen kosten echt een godsvermogen :joy:. Ik wil zegmaar een hele grote nepkamerplant.

3 likes

Op de badkamer en wc voor de :sparkles:gezelligheid :sparkles: want de rest gaat toch dood daar

23 likes

Onweert het bij jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je bang voor onweer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Alleen in donkere ruimtes waar je dus ook niet goed kan zien dat ze nep zijn.

2 likes

1 neppe die toevallig tussen andere echte planten staat, mijn moeder heeft m 2 weken lang water gegeven tijdens mijn vakantie en gaf me zelfs complimenten over dat ie zo mooi vol is. :joy:

19 likes

Kaakok heeft mijn leven wel beter gemaakt. Ik was zoveel verkouden ook ervoor.

1 like

Hoe kun jij een afspraak bij je huisarts maken?

• Dit kan enkel telefonisch
  • Dit kan enkel via de mail
  • Dit kan enkel online via de website
  • Dit kan telefonisch en via de website
  • Dit kan via de mail en telefonisch
  • Dit kan op alle bovenstaande manieren

0 stemmers

Edit: blijf het bijzonder vinden dat ik nog steeds op dezelfde manier als 20 jaar terug m’n afspraak moet maken (ook nog eens binnen bepaalde tijden).

2 likes

Ik houd enorm veel van Barbie, en dat weten mn ouders ook. Mn moeder is een paar dagen geleden jarig geweest en zij weet als geen ander hoe erg ik van Barbie houd/hield. Ik wil graag met haar die barbiefilm zien, en alles betalen uiteraard, het toch voelt dat een beetje egoistisch, want het is voor HAAR verjaardag.

• Gewoon wel vragen en gaan naar die film
  • Nee dat kan je beter niet doen

0 stemmers

Misschien kan je het combineren met ergens een taartje eten ofzo?

2 likes

Ja dacht idd sowieso aan eerst uit eten. Maar ik vind het zielig voor mn moeder dat ze naar zo’n film moet wat ze waarschijnlijk niks vindt. Maar ik heb heb nu al gevraagd.

Oh ze vindt het een leuk idee gelukkig haha

5 likes

Ja, dit! Al m’n planten zijn verder echt maar nadat ik m’n 5e plant op de badkamer weg heb moeten gooien heb ik een nep hangplantje gekocht. Ik snap er niks van want heb ook prima daglicht op de badkamer.

5 likes

Het is een hele goede moeder-dochterfilm imo, dus als ze het oke vindt dan juist zeker doen!

3 likes

Even anoniem want wel een persoonlijke vraag.

Gebruik je glijmiddel bij vaginale seks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bij mijn huisarts kon dit altijd digitaal, maar tijdens Corona is dat stopgezet en nooit meer opnieuw open gezet. Wel jammer want bellen komt nooit uit met werk en is voor assistentes ook meer werk, lijkt me.

1 like

Mag je niet even bellen tijdens je werk? Of bedoel je het meer figuurlijk?

1 like

Er moet echt minder taboe zijn op glijmiddel tijdens vaginale seks en bij al de rest.

21 likes

Ja, ik doe het nu vaak even in mijn plaspauze maar de wachttijd is meestal 10 minuten en je kan sowieso alleen voor 12u bellen. Dus echt handig is het niet.

Mijn assistente vraagt altijd wat er precies is (om door te geven aan de dokter) dus reden nummer 1 voor mij om nooit meer even tussendoor te bellen als ik onderweg of op werk ben. Ik vertel het tegenwoordig ook niet meer, zo awkward

5 likes