Stel je persoonlijke vraag #44

Soms wel soms niet

4 likes

Nou precies dit! Ik dacht altijd dat middelbare leeftijd 50+ was of zo maar ik zocht het net op en het is gewoon 40-65!
Dat vind ik echt heel jong

3 likes

Dit gebeurt met een reden dat ze de klacht uitvragen. Dit ivm triage en inschatten of een afspraak nodig is en hoe lang die afspraak moet zijn.

2 likes

Je hoeft geen antwoord te geven hoor. En je kan ook altijd toelichten dat je daar nu niet op kan antwoorden helaas. Dan weten ze voldoende.

Als ik mijn huisarts bel wordt er op het bandje altijd gezegd dat ik ook via hun online portaal een afspraak kan maken, maar dat is me nog nooit gelukt, dat systeem staat gewoon niet open. Maargoed ik moet aan het begin van het bandje ook kiezen tussen Engels en Nederlands en vervolgens moet ik alsnog alle menu keuzes en teksten daarna in zowel Engels als Nederlands aanhoren.

4 likes

Eet ik losse aardbeien dan bijt ik het eraf, en anders pak ik het kroontje gewoon met m’n vingers en draai ik het rond. Nog nooit een mes voor gebruikt.
En wth is een aardbei-ontkroner voor bullshit

6 likes

Ben jij wel eens (een beetje) verdrietig geweest n.a.v. het overlijden van een bekend persoon (die je niet persoonlijk kent)?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb al eerder gehad dat bekende muzikanten waar ik fan van ben sterven, maar heb dan zoiets van “jammer en heel verdrietig, maar that’s life”. Maar nu is Martine Tanghe (Vlaams nieuwsanker) gestorven aan borstkanker en ik merk dat ik me toch een beetje verdrietig voel erdoor. Zij was echt een soort van voorbeeld voor me en in mijn hoofd onsterfelijk.

5 likes

Ik doe het met mijn nagels/vingers. Als ik het gebruik in gebak heb ik wel zo’n ontkroner.

Alan Rickman.

13 likes

Ja Mac Miller.
En Peter R de Vries was ik ook wel van ontdaan.

15 likes

Robin Williams

19 likes

Ik neem rouwverlof voor Beyoncé en Mariah Carey

12 likes

Ik snijd wel een stuk weg, maar dat bewaar ik in een bakje en daar maar ik een drankje, coulis of marinade van. Zou het niet zo weggooien.

2 likes

Amy Winehouse. Was/ben groot fan, neem misschien ooit een tattoo van haar. Echt fijn dat ik haar live heb zien optreden.

6 likes

Eigenlijk alleen bij Chester Bennington van Linkin Park.

23 likes

Toen ik jong was, was ik heel erg fan van heath Ledger en vond ik het zo erg dat hij was overleden. Ik had ook allemaal dingen in mijn agenda gezet en ging ook aftellen met hoeveel dagen en weken hij al dood was.

En natuurlijk peter r de vries.

6 likes

Peter R de Vries deed wel echt iets met me (had ik vooraf niet verwacht). En George Michael :disappointed_relieved:

9 likes

Ik was echt beetje ontdaan bij overlijden van Chris Cornell. Ook omdat ik niet lang daarvoor nog maar concert was geweest en dat was zo goed.

6 likes

De dood van Avicii kwam heel hard binnen en zijn muziek nog steeds heel erg. Zo’n groot talent en dan zo ongelukkig. Kan er nog rillingen van krijgen

16 likes

Heb jij een plafondventilator (gehad)? Wat vind (/vond) je ervan?

• Ja, vond 't wel chill
  • Ja, vond 't niet chill
  • Nee en ik wil toch stemmen

0 stemmers

1 like