Stel je persoonlijke vraag #44

Ik voel normaal gesproken nooit echt iets als een beroemd persoon dood gaat, maar bij hem voelde ik me echt een beetje verdrietig. Komt denk ik omdat hij een beetje op m’n vader lijkt.

3 likes

Oh jaaaa george michael 🥹. Ik wilde toen nog met mijn moeder naar een tribute die toen in de melkweg was. Dat was zo snel uitverkocht :sob:

EDIT: oeps mn reactie moest op @Takkie

2 likes

🥹🥺

2 likes

David Bowie kwam bij mij heel erg binnen. En Alan Rickman ook wel, vooral omdat dat ook zo onverwachts was. Niet al te lang nadat zij overleden maakte ik m’n egf account aan en twijfelde ik over een accountnaam met verwijzing naar Bowie of Alan Rickman. Het werd die laatste (al klopt de verwijzing niet helemaal, had eigenlijk Bad Harry moeten zijn).

Oh en ook van Christine McVie en David Crosby was ik wel even verdrietig.

9 likes

Vooral een leuk geluid om ervoor te zitten en te zeggen: ik ben een robot.

2 likes

Ja Jock vond ik ook schokkend. Kwam denk ik ook extra binnen door het moment, de dag voor de eerste aflevering van het nieuwe seizoen zou worden uitgezonden. En ook omdat hij regelmatig filmpjes/foto’s met z’n kleine kinderen op insta zette, zo sneu dat zij zo jong al hun vader moeten missen.

5 likes

George Michael is ook de enige persoon waarvan ik weet waar ik was toen ik het nieuws hoorde. En als Paul McCartney komt te overlijden moet ik waarschijnlijk ook wel een traan laten.

2 likes

Heb jij last van climate anxiety? (Bijvoorbeeld piekeren, niet goed ervan kunnen slapen etc).

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Als iemand aan jou vraagt: " waar zie jij jezelf over 10 jaar?"

• Ik heb wel een exact beeld hierover
  • Niet echt een heel duidelijk beeld, maar over een paar dingen kan ik een beeld vormen
  • Ik heb geen idee, totaal geen beeld bij
  • Ik denk hier bewust/onbewust nooit over na
  • Ik vind dit een confronterende vraag
  • Ik vind dit een leuke vraag
  • Ik vind dit een nietszeggende vraag
  • Ik kan geen antwoord geven op deze vraag
  • Ik denk regelmatig hierover na
  • Ik krijg deze vraag soms
  • Niemand stelt mij ooit deze vraag
  • Ik stel deze vraag zelf aan anderen
  • Ik stel deze vraag nooit aan anderen

0 stemmers

Stel je hebt een partner, waar hecht je allemaal waarde aan? Hij ook leesbaar als zij.

• Dat hij iets bedenkt/regelt/doet voor moedersdag (indien kinderen)
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet op verjaardagen
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet op valentijn
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet op feestdagen (kerst, eid, pasen, geen idee)
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet op anniversaries
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet op random date days als verrassing
  • Dat hij iets bedenkt/regelt/doet wanneer je iets hebt gepresteerd
  • niks van dit joh

0 stemmers

1 like

ik vind het wel een angstaanjagend idee dat we binnen een paar generaties in een apocalyps belanden waarbij heel veel mensen doodgaan en het vechten voor je leven wordt. en dat we over een paar honderd jaar misschien wel allemaal zijn uitgestorven? allemaal door onze eigen hebberigheid en kortzichtigheid, ja als ik daar te lang over nadenk grijpt het me best naar de keel. maar misschien zie ik het te somber in (pls zeg het me dan)

6 likes

Wat bedoel je met ‘actief angstig’?

2 likes

George Michael, Amy Winehouse en Anthony Bourdain vond ik wel even slikken.

2 likes

Het is niet zo dat ik er superveel waarde aan hecht, maar ik merk wel dat ik soms bij mezelf denk van…zou leuk zijn als ie uit zichzelf weleens iets romantisch of iets leuks voor mijn verjaardag zou bedenken. Meestal moet ik toch echt een beetje sturing geven of het zaadje planten anders gebeurt er niks :joy:

1 like

Aan de ene kant vind ik iets regelen/doen op feestdagen niet zo belangrijk, maar omdat ‘onze’ feestdagen zo snel aan de kant geschoven worden voor werk enzo vind ik het wel belangrijk om er aandacht aan te besteden. Maar niet per se in de vorm van cadeau’s ofzo, meer als in het vieren/samenzijn zoals anderen ook tijdens kerst doen. Al geef ik hem wel hints over welke sneakers ik mooi vind, in de weken voor Eid. :joy_cat:

2 likes

Hebben jullie weleens een foto met een filter op social media gepost? (Een filter dat je uiterlijk tweakt om jonger/mooier etc. te lijken)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie weleens zo’n filter gebruikt zonder de foto vervolgens te posten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie je weleens slecht/onzeker gevoeld over je uiterlijk na het gebruik van zo’n filter?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik gebruik altijd het filter paris op insta, dat bewerkt je fysiek niet als in je gezichtsvorm tweaken maar het maakt je huid wel egaler.

5 likes

Ik voelde mij wel eens onzeker omdat ik gewoon wist dat ik het niet was. Nu post ik bijna geen selfies maar als ik een foto post dan maar gewoon zoals het is. Anders herkennen mensen mij straks niet en ja ben nou eenmaal net 30 heb hier en daar wat rimpels en lijntjes thats life

1 like

Ja maar toen ik 14 was ofzo nu niet meer

8 likes

Er is iemand die mijn hoofd heeft getattoeerd op zijn lijf. Een volstrekt vreemde ook :smiling_face_with_tear:

11 likes