Grappig, toevallig gisteren geïnstalleerd. Wel chill tot nu toe maar t is ook nog niet echt bloedheet nu natuurlijk haha. Heb vooral t idee dat ie veel beter de hele kamer koelt dan een standventilator? Die doet zo select alleen een gebied
Ik heb er sinds een paar maanden een (van create) en vind het heel fijn.
Ja ik heb deze ook, echt super chill. Hangt boven m’n bed dus heb het idee dat dit veel meer doet dan een staande ventilator. Wil er eigenlijk ook nog 1 voor m’n woonkamer
Ja, daar hangt ie bij mij ook. Ook geen gezeul meer met losse ventilators.
Ja 1 nu in de badkamer, ik vind het alleen best wat lawaai geven. Volgens mij hebben heel veel Duitse huizen plafondventilators ook.
Ok dat is precies wat ik wou horen haha. De standventilator staat hier ook altijd in de weg dus ik kreeg plots het idee in mijn hoofd dat ik plafondventilators wil in de woonkamer en de slaapkamer haha.
Die van mij hangt in de slaapkamer en maakt helemaal geen lawaai, is heel stil.
Vind het heel fijn @VickyViolence. Voelt rustiger ofzo dan een gewone ventilator. En hij is veel groter, hoeft maar op een heel lichte stand te staan om voldoende verkoeling te geven.
Is trouwens ook van Create, zie ik.
Heb je een voorbeeld? Die in de badkamer hier gaat weg want er komt sowieso nog een dakkapel op enzo. Maar echt wat een geluid, terwijl ik juist van het geluid van een ventilator houd normaal gesproken. Dit ding stamt waars uit 1930. Oh zie al dat je een merk hebt genoemd.
Houd jij van het geluid van een ventilator?
- Hmm nee
- Ja over het algemeen wel
- Ik weet het niet
0 stemmers
Jack Zonfrillo van Masterchef Australië. Dat nieuws kwam zo onverwachts en iedere keer dat ik nu een aflevering kijk, vind ik het nog steeds schokkend.
Ik hou van het gezoem! Mijn slaapkamer ligt aan de straatkant en zelfs 's nachts komt er veel verkeer voorbij, dus het die witte ruis is voor mij zeer welkom.
Ik stel me bij plafondventilators altijd voor dat hij al draaiend van het plafond komt zetten en als een soort vleesmolen de mensen eronder kapot hakt
Tot aan deze comment had ik alleen de 80s als beeld erbij maar nu staat vleesmolen wel op nummer een
Ik voel normaal gesproken nooit echt iets als een beroemd persoon dood gaat, maar bij hem voelde ik me echt een beetje verdrietig. Komt denk ik omdat hij een beetje op m’n vader lijkt.
Oh jaaaa george michael 🥹. Ik wilde toen nog met mijn moeder naar een tribute die toen in de melkweg was. Dat was zo snel uitverkocht
EDIT: oeps mn reactie moest op @Takkie
🥹🥺
David Bowie kwam bij mij heel erg binnen. En Alan Rickman ook wel, vooral omdat dat ook zo onverwachts was. Niet al te lang nadat zij overleden maakte ik m’n egf account aan en twijfelde ik over een accountnaam met verwijzing naar Bowie of Alan Rickman. Het werd die laatste (al klopt de verwijzing niet helemaal, had eigenlijk Bad Harry moeten zijn).
Oh en ook van Christine McVie en David Crosby was ik wel even verdrietig.
Vooral een leuk geluid om ervoor te zitten en te zeggen: ik ben een robot.
Ja Jock vond ik ook schokkend. Kwam denk ik ook extra binnen door het moment, de dag voor de eerste aflevering van het nieuwe seizoen zou worden uitgezonden. En ook omdat hij regelmatig filmpjes/foto’s met z’n kleine kinderen op insta zette, zo sneu dat zij zo jong al hun vader moeten missen.
George Michael is ook de enige persoon waarvan ik weet waar ik was toen ik het nieuws hoorde. En als Paul McCartney komt te overlijden moet ik waarschijnlijk ook wel een traan laten.