Heb jij last van climate anxiety? (Bijvoorbeeld piekeren, niet goed ervan kunnen slapen etc).
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Heb jij last van climate anxiety? (Bijvoorbeeld piekeren, niet goed ervan kunnen slapen etc).
0 stemmers
Echt anxiety niet, maar ik maak me wel echt zorgen.
Als iemand aan jou vraagt: " waar zie jij jezelf over 10 jaar?"
0 stemmers
Stel je hebt een partner, waar hecht je allemaal waarde aan? Hij ook leesbaar als zij.
0 stemmers
ik vind het wel een angstaanjagend idee dat we binnen een paar generaties in een apocalyps belanden waarbij heel veel mensen doodgaan en het vechten voor je leven wordt. en dat we over een paar honderd jaar misschien wel allemaal zijn uitgestorven? allemaal door onze eigen hebberigheid en kortzichtigheid, ja als ik daar te lang over nadenk grijpt het me best naar de keel. maar misschien zie ik het te somber in (pls zeg het me dan)
Wat bedoel je met āactief angstigā?
George Michael, Amy Winehouse en Anthony Bourdain vond ik wel even slikken.
Het is niet zo dat ik er superveel waarde aan hecht, maar ik merk wel dat ik soms bij mezelf denk vanā¦zou leuk zijn als ie uit zichzelf weleens iets romantisch of iets leuks voor mijn verjaardag zou bedenken. Meestal moet ik toch echt een beetje sturing geven of het zaadje planten anders gebeurt er niks
Aan de ene kant vind ik iets regelen/doen op feestdagen niet zo belangrijk, maar omdat āonzeā feestdagen zo snel aan de kant geschoven worden voor werk enzo vind ik het wel belangrijk om er aandacht aan te besteden. Maar niet per se in de vorm van cadeauās ofzo, meer als in het vieren/samenzijn zoals anderen ook tijdens kerst doen. Al geef ik hem wel hints over welke sneakers ik mooi vind, in de weken voor Eid.
Hebben jullie weleens een foto met een filter op social media gepost? (Een filter dat je uiterlijk tweakt om jonger/mooier etc. te lijken)
0 stemmers
Hebben jullie weleens zoān filter gebruikt zonder de foto vervolgens te posten?
0 stemmers
Hebben jullie je weleens slecht/onzeker gevoeld over je uiterlijk na het gebruik van zoān filter?
0 stemmers
Ik gebruik altijd het filter paris op insta, dat bewerkt je fysiek niet als in je gezichtsvorm tweaken maar het maakt je huid wel egaler.
Ik voelde mij wel eens onzeker omdat ik gewoon wist dat ik het niet was. Nu post ik bijna geen selfies maar als ik een foto post dan maar gewoon zoals het is. Anders herkennen mensen mij straks niet en ja ben nou eenmaal net 30 heb hier en daar wat rimpels en lijntjes thats life
Ja maar toen ik 14 was ofzo nu niet meer
Er is iemand die mijn hoofd heeft getattoeerd op zijn lijf. Een volstrekt vreemde ook
Hoezo dat dan?
Ja mijn tanteās. 1 heeft een beeld gemaakt van een foto van mij. En de andere tante heeft me een keer geschilderd. Nooit zelf om gevraagd trouwens, ze vonden dat leuk om aan mān ouders te geven.
Door mijn werk staan er veel fotoās van mij online. Iemand is een portret tegengekomen en vond dat blijkbaar zo mooi dat hij het heeft laten tattoeren. Stond ergens op pinterest geloof ik en een vriendin herkende mij meteen. En ik herkende meteen van welke foto dit was getattoeerd haha. Echt fucking creepy maar wel de downside van het internet.
Lang geleden heeft zoān artiest het silhouet van mijn gezicht uit papier āgekniptā, in Montmartre. Je kunt wel goed herkennen dat ik het ben!
Wow dat is wel creepy eigenlijk
0 stemmers
Iel vind dit echt een beetje naar hoor.
Zou je het okƩ vinden als je partner jouw naam tatoeeert?