Stel je persoonlijke vraag #44

Mega creepy. Ook wel echt een realisatie dat alles wat op het internet staat ook vrij word gebruikt door mensen…

3 likes

Ik vind dit echt een typische recruiter vraag :nauseated_face:

Als een normaal persoon me dit zou stellen zou ik het nog enigszins leuk vinden

3 likes

Een wildvreemde vrouw op een marktje en daarna moesten we het ook nog kopen… maar we hebben het nog steeds en het is heel leuk

3 likes

Hahah ik dacht heel even dat je dit had gepost als zijnde Justin Bieber. Bij de eerste zin van je volgende post kon het nog.

7 likes

Ja zo’n straat artiest in Frankrijk op vakantie toen ik een jaar of 7 was. Ik was super benieuwd naar het resultaat maar toen bleek het een karikatuur tekenaar te zijn. Ik was al niet de knapste als kind met een bril met dikke glazen en vooruitstaande voortanden, dat had hij natuurlijk benadrukt. Mijn ouders vonden het fantastisch en het ding heeft jarenlang in mijn ouderlijk huis gehangen.

4 likes

Wij zijn een dag na elkaar jarig dus we maken er sowieso iets leuks van. Maar buiten dat om: who cares? Iedereen voelt dit anders natuurlijk, maar soms klinkt het alsof mensen dit nodig hebben als een soort laatste strohalm waar ze zich aan kunnen vasthouden omdat dit als bewijs dient dat hij echt wel om je geeft. Wat ook betekent dat als hij geen planner is en bepaalde dagen vergeet, hij niks om je zou geven - en dat is bullshit. Gewoon leuke shit met elkaar doen wanneer jullie er zin in hebben toch. Geen gezeik iedereen rijk.

7 likes

Een klasgenoot had mij ooit nagetekend tijdens een les. Hij kon wel goed tekenen maar hij had er een soort naaktportret van gemaakt. En toen had iemand het afgepakt en werd het doorgegeven en uiteindelijk kwam het bij een docent terecht en die stopte het in zijn tas?? :sob:

4 likes

Misschien om het aan te kaarten bij een teamleider/afdelingsleider/mentor? Dat doe ik als ik gemene briefjes vind van mijn klassen, dan stop ik het ook in mijn tas. (N=2 gelukkig maar)

2 likes

Ja maar het idee dat een naakttekening bekeken/besproken zou worden onder docenten (die niet weten dat het nergens op gebaseerd is) was toen het allerergste. Die klasgenoot had meteen sorry gezegd en geprobeerd die tekening terug te vragen. Maar dat gaf hij niet, echt stom.

1 like

2:15 ‘s nachts is:

• (heel) vroeg
  • (heel) laat

0 stemmers

De NOS had het in een aankondiging van de wedstrijd NL-VS op het WK over ‘heel vroeg’ maar ik zou het eerder laat vinden

3 likes

Hangt van de context af. In dit geval vind ik het wel logisch omdat het “vroeger” is maar wel dezelfde datum als N-Z.

4 likes

Ligt aan de context. Is het na het stappen? Dan redelijk vroeg. Is het omdat het ov niet reed en je heel lang met de bus moest? Heel laat.

19 likes

Ken jij iemand die zich soeverein/autonoom noemt?

• Ja
  • Nee
  • Vaag/Via via

0 stemmers

Echt ingewikkeld hoe je hier mee om gaat.

Ik zou er niet mee omgaan, niks ingewikkelds aan :smiling_face_with_tear::+1:t3:

Zou dat echt niet trekken als iemand zo delulu is.

28 likes

Ik vind het voor midden in de nacht niet heel laat. De avond is dan nog jong. 4 uur snachts vind ik heel laat.

2 likes

Ja met kennissen lijkt mij dat ook maar goede vrienden/familie is wel ingewikkelder denk ik? En ook hoe ga je er als maatschappij mee om. Aandacht geven is niet handig maar je kan het ook niet negeren als de groep steeds groter word denk ik?

Denk eerlijk gezegd dat het dan al heel snel geen goede vrienden meer zijn. Zou er echt niet mee kunnen dealen denk ik.

4 likes

wij kregen als afscheidscadeau in groep 8 een karikatuurportret van onszelf. echt stom want iedereen ziet er natuurlijk raar uit op zo’n tekening en op die leeftijd ben je al onzeker. niemand was er ook blij mee haha ik voelde me zooo lelijk toen

2 likes

Ik heb dat ook een keer cadeau gehad en hoewel het vast met liefde gemaakt is vond ik het verschrikkelijk

1 like

Ik ben een tijd inspecteur geweest bij de BD en ik weet dat collega’s die brieven van “1,5 miljoen” wel eens hebben ontvangen. Zo vermoeiend want je moet met alles serieus blijven en inhoudelijk op het bezwaar reageren. Ook overigens op andere onzin. Ik heb ook meer dan eens bezwaren ontvangen met “ik wil niet betalen want ik vind dat ik al teveel betaal!!” of mensen die denken dat ze hun reeds betaalde belasting kunnen aftrekken als schenking (“want ik schenk het toch aan de staat”). Heel erg zonde van tijd en geld.

Gelukkig werk ik nu weer bij een commercieel bedrijf en hoef ik me hier niet meer mee bezig te houden :tada:

7 likes