Als ik die sliert proef is het voor mij helemaal klaar met de banaan. Gatverdamme
Banaan is wat dat betreft net als ei. Als de textuur ook maar een beetje té bananerig of eierig is dan is het helemaal klaar.
Precies. Of 1 stukje schil in je hap ei⊠horror.
Oprecht liever een stukje schil dan dat vieze niet goed doorgekookte, slijmerige, drillerige eiwit.
Of bloed!
Zou jij bevriend kunnen zijn met iemand die seksueel overschrijdend gedrag heeft gepleegd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Seksueel grensoverschrijdend gedrag is zo breed, ik wil stemmen op nee maar de kans is best aanwezig dat ik bevriend ben met iemand die dit heeft gedaan en waarvan ik het gewoon niet weet.
Snap ik. Het is iets waar ik nu zelf over twijfel. Dat Thijs Römers zaak vandaag behandeld wordt, rakelt iets op in mijn kennissenkring.
Ik denk zelf: mensen kunnen hun leven beteren, en de kans op herhaling wordt niet kleiner als we iemand als samenleving verketteren en laten vallen. Maar ik wil het ook niet goedkeuren.
Je (hypothetische) partner is jarig op een dag dat je laat thuis bent van werk. Wanneer geef je het cadeau?
- Als ik thuiskom, dan maar wat later
- De avond ervoor
- In de ochtend
- Ik doe niet aan cadeaus
- Anders
0 stemmers
Ligt eraan wat precies. Ik weet dat er in mijn studententijd best wat seksueel grensoverschrijdende dingen gebeurt zijn waarin mensen om mij heen zowel âdadersâ als âslachtoffersâ zijn, maar dat is een stuk onschuldiger en veel minder structureel dan categorie Thijs Romer
Anoniem
Heb jij wel eens (seksueel) grensoverschrijdend verdrag vertoond?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik denk zoals @Shaaar zegt dat het vaker voorkomt dan je denkt en het is niet allemaal zo obvious als bij Thijs Römer.
Dat denk ik ook inderdaad en ik denk dat veel mensen zich blindstaren op het idee van dat zij nooit doelbewust iemands grens over zouden gaan terwijl het in mijn ervaring vaker gaat over dat iemand niet herkent dat iemand een grens aangeeft of niet naar deze grens vraagt en dat de grens daardoor overschreden wordt. Dat bewustzijn ontbreekt vaak.
Heb je die persoon dan eigenlijk gecontacteerd en gezegd dat jij dat bent?
Diegene heeft me nooit bericht dus heb geen idee wie het is geweest @NeverLeNkemise het was een post van de tattoeerder. Ik vermoed ook dat diegene misschien niet eens weet hoe ik heet maar die foto voorbij heeft zien komen en dat heeft meegenomen.
Ben jij een bekend model?
Misschien wel doutzen
Of Hailey biebs
Heb jij ooit een âabonnementâ voor een goed doel afgesloten dat bij je aan de deur kwam? (dus bijv. een maandelijkse afschrijving voor Kika oid)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vriend kan fruitvliegjes ruiken. Zonet vloog er eentje ongezien in zijn glas bier en toen hij een slok wilde nemen rook hij dat er eentje in zat. Hij kan het ook ruiken als ze op fruit hebben gezeten.
Ik heb enorm mijn best gedaan om de geur van het fruitvliegje op te snuiven, maar ik ruik niks specifieks. Terwijl ik volgens mij best een goede neus heb .
Nu ben ik benieuwd, wie van jullie kan er ook fruitvliegjes ruiken?
- Ja ik kan ook fruitvliegjes ruiken
- Nee ik ruik geen fruitvliegjes
0 stemmers