Stel je persoonlijke vraag #44

Afschuwelijk! Echt iets voor overrijpe milennials die net van een retraite op Bali komen en de sfeer naar hun huiskamertje in de Randstad willen halen

Ja ik heb ook geen smaak

Net gedaan! Je moet alleen wel nog steeds zelfs kiezen welke foto’s je houdt en welke niet. Maar zo wordt je wel een beetje ‘gedwongen’ dit te doen.

Ik heb het dubbele :weary:

1 like

Late to the party, maar heb een keer gebeld voor een missend drankje en aangegeven van joh geld terug/thuisbezorgdtegoed is ook prima, vind het een beetje onzin om de bezorger helemaal voor een blikje drinken nog een keer te laten rijden als ik ook wat anders uit mijn eigen koelkast kan pakken. En die man was zoooo blij dat ik belde. Hij was net die week geopend en het liep nog niet allemaal even soepel en hij vertelde dat hij alleen maar negatieve reviews kreeg en dat hij blij was dat er eindelijk gewoon iemand belde zodat het gewoon netjes opgelost kon worden. Vond dat echt zielig voor die man. Is vervolgens gewoon netjes en snel opgelost, dus heb hem daarna een 5 sterren review gegeven

21 likes

IMG_0443

Ik zeg niks. Ik heb 1 TB in the cloud voor 9,99 per maand btw dus ook nog geen incentive om hier wat aan te doen. (En ik heb pas een iPhone sinds eind 2018).

6 likes

Hebben jullie met dit regenachtige weer ook meer last van puistjes?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik moet bij mango hout aan animal crossing resort denken hahaha.

1 like

Ik zie dit inderdaad vaak bij restaurants op tb die net geopend zijn, vind dat ook wel sneu! Ja ok als je eten echt beschimmeld of volledig verbrand aankomt snap ik het wel maar mensen geven zo vaak om niks 1 of 2 sterren.

3 likes

Download de app get sorted!!! Ben na de proefperiode zelfs overgestapt naar de betaalde want ik vond het zo chill. Heb nu al m’n foto’s/video’s teruggebracht naar ± 750 foto’s per jaar die ik er nog op heb staan. Als ik een keer lang in de trein zit ofzo doe ik even een paar maanden, en zo houd ik ‘t bij

3 likes

Betaald??? Deze? Wat kan je daar dan mee? Ik heb helemaal nooit een aanbod gehad ofzo? Of misschien kost deze geld
 ik ben in de war in ieder geval

Haha ja de app kost geld als het goed is! Een eenmalig bedrag, paar euro.

1 like

Ooh vandaar! Was ik helemaal vergeten :joy: Ik heb hem nu een jaar maar ik loop echt achter, ik ben nu bij februari

2 likes

Ja.

1 like

Is dat niet leuk, maar zou ik mn best voor doen samen nog wat van te maken (10 jaar echt gelukkig samen, kind van bijna 2, zou ik niet zo willen ‘weggooien’ na 1 misstap), maar onwijs moeite hebben met vertrouwen en niet weten of we nog okĂ© eindigen.

18 likes

zijn de moralen die jij op het forum verkondigt/aanhoudt exact dezelfde
als die in ‘het echte leven’’?

• ja, altijd
  • meestal
  • vaak niet

0 stemmers

2 likes

Oh toch maar ‘meestal’ want soms heb ik gewoon zin om olie op het vuur te gooien.

7 likes

Knipogen naar een collega

• Kan wel
  • Kan niet
  • Kan in sommige situaties
  • Doe ik wel eens
  • Doe ik nooit
  • Er wordt wel eens door een collega naar mij geknipoogd
  • Er wordt nooit door een collega naar mij geknipoogd

0 stemmers

1 like

Context is alles hoor. Ik ben best ruimdenkend, maar alleen als het verder goed zit. Ik weet dat mijn vriend monogamie belangrijker vindt dan ik, dus als hij nu ineens gevoelens heeft voor een ander denk ik dat ik richting de uitgang beweeg. Ga niet op de wachtbank zitten.

2 likes

Hoezo zijn er nu weer mensen die gaan lopen stemmen terwijl ze geen relatie hebben. Niet kunnen lezen is sowieso een forumergernis top 3.

10 likes

Hoe boeiend vind jij het dat er zogenaamd aliëns bestaan?
1= niet boeiend
10= erg boeiend, vrees voor m’n leven, helpie!

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like