Stel je persoonlijke vraag #44

Kun jij uit deze poll de mensen halen die geen relatie hebben maar toch stemden?

• Nee joh ik houd toch niet iedereens relatie status bij
  • Een of twee misschien
  • Ja iedereen die gepost heeft in het single topic of leed dat daten topic en hier nu op stemt kan ik identificeren

0 stemmers

Stel je bent op vakantie, en je gaat met je kinderen in dit geval naar een show. Het blijkt een dansshow te zijn waar best verleidelijk/sexy gedanst wordt. Vrouwen lopen in van die ballet achtige pakjes, en mannen veelal met ontbloot bovenlijf. Wat doe je?

• Ik blijf gewoon zitten, boeie
  • Ik blijf zitten, maar zou mij wel ongemakkelijk voelen
  • Ik ga weg

0 stemmers

Dit was net namelijk bij ons het geval. Heel veel mensen met kinderen liepen weg, en ik was daar eigenlijk best verbaasd over. Het was niet alsof ze aan het droogneuken waren ofzo. Het kan ook toeval zijn natuurlijk, en dat ze de show zelf gewoon niks vonden.

2 likes

Ik wil eigenlijk niet in een hotel zijn waar shows gegeven worden tbh

60 likes

3 gemiddeld?! Ben echt in schok dat het zo weinig mensen boeit. zou echt een totale shift van het wereldbeeld zijn als er buitenaards leven gewonden word
 laat staan hoe religies ermee om moeten gaan

5 likes

Wat dan?

4 likes

Dat is toch alleen als je er niet in gelooft? Ik geloof wel dat het bestaat dus voor mij zou het geen shock zijn
Of bedoel je het niet op persoonlijk level?

4 likes

Hmm misschien niet goed over nagedacht hoe ik dit verwoorde, het zal voor iedereen natuurlijk een totale verandering zijn, religieus of niet.

@Luzarl hmm ik geloof er ook wel in maar toch zou het me wel echt enorm boeien en zelfs schokkend vinden er eenmaal echt bewijs is, zelfs al is het een Bacterie op mars.

1 like

Ik weet eigenlijk niet beter dan dat er op campings/hotels animatie is, en dat er s’avonds van die shows zijn

2 likes

Nouja het is toch niet dat het als een totale shock aankomt? Mijn reactie was “oh, was dit niet al 10x eerder ontdekt dan?”

Welk cijfer zou jij geven?

3 likes

Een 10, haha. Het lijkt mij wel echt het belangrijkste (wetenschappelijke) nieuws van de eeuw, zo niet van de mensheid? Ongeveer in hetzelfde rijtje als erachter komen hoe het leven is ontstaan of hoe het heelal werkt.

Edit-
Het lijkt mij gewoon een giga levensbeschouwelijke aardverschuiving.

8 likes

Ik heb meegestemd en las het inderdaad verkeerd :sweat_smile: (ben single)

Edit: maar ik weet 100% zeker dat ik mijn relatie nooit open zou gooien dus ja

1 like

Alle hotels en campings waar ik ooit ben geweest hebben geen animatie, dus dat zijn er best wel wat :joy:

11 likes

O?

1 like

Sorry?

Ik moest vanmiddag lachen om al die cynische reacties op het internet dat het toch niemand meer boeit. En zo ja, of die aliens dan wel huizen kunnen bouwen of hoge rentes en schulden afbetalen bijv.

7 likes

Haha ja echt. Allemaal van die filmpjes of memes die ook zeggen van: hoe fucked ben je als mensheid dat wanneer er nieuws naar buitenkomt over dat er aliens en UFO’s op aarde zijn, maar we te veel problemen hebben om daar iets van te vinden :sweat_smile:

3 likes

Haha precies dit dacht ik gisteren ook toen ik al die filmpjes voorbij zag komen. Kon het niet eens afkijken zo weinig boeit het mij. Ik heb teveel stress over mijn dagelijks leven dus heb geen capaciteit om ook nog te moeten stressen (of ĂŒberhaupt een mening te hebben) over buitenaards leven :smiling_face_with_tear:

9 likes

Snap ik! Ik zei alleen dat ik niet beter weet.

3 likes

Nabije familie gaat trouwen. Ook in de kerk. Hier wordt gebruik gemaakt van een huwelijksformulier waarbij uitgegaan wordt dat een huwelijk tussen m/v her enige juiste is.
Zelf heb je geen hetero relatie. Het betreffende stel heeft ook geen moeite met je geaardheid. Ergens vind je het vervelend dat ze zich willen conformeren aan zo’n huwelijksformulier (er zijn ook tal van andere versies). Ga je hierover het gesprek met ze aan?

• Ja, om hen mee te geven wat het met jou doet
  • Nee, succes ermee. You do you

0 stemmers

Het blijft niet oke voelen, ga je naar de dienst?

• Ja
  • Ja met tegenzin want geen zin in gedoe
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind een huwelijk niet de juiste plek om te discussiëren over hoe jij het graag gezien had. Vind het wel heel begrijpelijk als je de kerkdienst overslaat als je het niet trekt, maar daar zou ik dan geen groots gesprek over voeren. Met als reden dat ij het echt kwetsend zou vinden als men na het gesprek bewust vast houdt aan het formulier. Zou ik niet willen weten

42 likes