Stel je persoonlijke vraag #44

Heb jij genoten van je studententijd?

• Ja zeker
  • Mwah met ups en downs
  • N.v.t.

0 stemmers

2 likes

Ja dit is echt een heel raar systeem. Komt nauwelijks voor en als het je lukt om je rond 20.00 bij Woonnet Haaglanden in te loggen (met hun klote server) ben je vaak al 20e reageerder. Vraag me ook af wat voor huizen dit zijn. Heb het nog nooit in mijn stad gezien.

1 like

Ja dat vond ik ook heel vaag! Heb wel heel veel geluk met die regeling gehad want zonder had ik nooit een huis gehad nu, haha. Maar het is een vastgoedbedrijf die zowel particulier /sociaal verhuurt. (S…chep vastgoed)

De recensies zijn echt mega slecht, maar ik heb tot nu weinig gezeik ermee gehad.

3 likes

Maar zijn het wel een beetje fatsoenlijke woningen? Als het op die manier gaat zou je bijna denken dat ze krotten verhuren haha waar ze z.s.m. vanaf willen.

1 like

Antikraak appartement

3 likes

Geen ups, gewoon nee.

7 likes

Vriendin van mij ging weg uit haar sociale huurwoning en mocht een nieuwe huurder voordragen. Denk niet dat dat nu nog bestaat, zeker niet in Amsterdam.

Ik ben op kamers gegaan, had het ondanks alles niet willen missen. Had het heel erg gevonden als ik al direct was gaan samenwonen. Ik zou achteraf heel bang zijn dat ik wat gemist zou hebben.

1 like

Zou niet zeggen lang, ik woon nu 3,5 jaar op mezelf.
Ik heb “net” gestemd want vind dat nog niet heel lang

Wat vind jij van deze 3 de beste snackbar snack?

• Frikandel speciaal (oh mensen uit het buitenland vinden dit echt geweldig)
  • Kroket
  • Berehap

0 stemmers

Ik heb zelfs laatst veel frikandel xl speciaal moeten bestellen.

1 like

Houd jij van haring?

• Ja alleen goede verse
  • Nee gatverdamme
  • Ja zelfs in zon gote glazen pot vreet ik het nog op

0 stemmers

2 likes

Nee ik woon in een flat waar eigenlijk 70% koopwoning is. Ik woon gewoon goed, geen lekkages/tocht etc. En een vriendin van mijn moeder woont in een heel mooi huis met dr gezin. Maaaar je moet geluk hebben

3 likes

Lekker man haha een rolmopsie met augurk uit pot :joy:

Anders, namelijk antikraak (maar niet zo spannend als het klinkt, was gewoon een appartement wat leeg stond)

1 like

Anders, namelijk zit er niet bij. Spullen gepakt en ben gewoon weggelopen naar het vriendje dat ik toen had :joy: uiteindelijk via jeugdzorg kamertraining gedaan, dat was heel fijn.

3 likes

Ik ken iemand waarbij dat wel het geval was, maar dat zal dan een uitzondering zijn.

Ik heb dus een spijkerjasje gekocht, maar ze vindt de mouwen te lang (ja mn moeder kort regelmatig jumpsuits van me in enzo). Bij deze vindt ZIJ de mouwen wat te lang, ik dus echtniet. Het hangst op zn langst halverwege mn hand. Lijkt je dit te lang?

Halverwege mn hand bij een jas/blouse etc.

• Ja kan prima, anders rol je het op
  • Nee laten inkorten door je moeder

0 stemmers

1 like

De Slimste mens begint maandag weer. Zou je mee willen doen als er een editie voor niet-BN’ers komt?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben een BN’er maar wil toch stemmen

0 stemmers

Hoe zou je het doen? Aangenomen dat het niveau hetzelfde is als de afgelopen seizoenen

• Heel goed
  • Goed
  • Gemiddeld
  • Slecht
  • Heel slecht

0 stemmers

2 likes

Thuis op de bank doe ik het best okee maar ik zou zo ontzettend zenuwachtig worden van zo’n setting met camera’s enzo dat ik waarschijnlijk een complete black-out zou hebben. Mij niet gezien haha

8 likes

Je had een tijd terug de lokale variant hierop. Ter land ter zee en in de Zaan :joy:
Mijn oude werkgever heeft geloof ik toen meegedaan
Heb even het lokale pareltje opgevist

12 likes