Stel je persoonlijke vraag #44

Omtzigt

• Stopt
  • Begint vandaag z’n eigen partij
  • Gaat toch samen met BBB
  • Anders
  • Wie?

0 stemmers

Samenvatting

Ik ben heel benieuwd, lijkt me echt een duivels dilemma.

2 likes

Ik houd van schijtweer.

7 likes

Het lijkt mij juist wereldnieuws als ze erachter komen dat er geen aliens zijn. Het universum is zo bizar groot, het is echt onmogelijk dat we alleen zijn.

9 likes

Ik ook, maar juist andersom
Iedereen in mn directe familie is slimmer dan ik/weet meer/kan allemaal talen die ik niet spreek/kan enorm goed onderbouwd discussiëren.

Dus ik was altijd een soort voortdurend aan het showen dat ik óók slim was, heel irritant gedrag. Nu heb ik dat niet meer zo, maar het is nog wel best vaak dat er vanuit wordt gegaan dat ik dingen niet snap/weet/begrijp. Wat to be fair ook vaak genoeg zo is haha, maar ik ben ook weer geen complete mongool en snap het vaak best maar dan laat ik het lekker gaan. Kost minder moeite vooral.

4 likes

Ik las net dat hij er nog steeds niet uit is en vandaag en morgen niet bekend gaat maken. Krijgen we komende weken nog meer speculatie artikelen :expressionless:

1 like

Ik vind van wel

5 likes

ik denk wel ‘ah gelukkig ben ik hier en niet daar’ maar als ik op vakantie ben boeit het me verder niet wat voor weer het thuis is. mijn vakantie wordt niet beter ofzo als mijn vrienden in nederland allemaal in kutweer zitten haha vind dat beetje misgunnen

5 likes

Ah hij heeft nog een maand inderdaad. Ik dacht dat hij tot 28/7 had. Ik ben wel heel benieuwd. Ook naar de premierskandidaat van de BBB. Die zal ook wel van een bestaande partij komen.

1 like

Ja tuurlak is dat lekker maar vind mensen die dan ‘oh regen bij jullie haha nou hier gewoon 147 graden met zon hoor!!!1!1!1’ met een foto erbij posten toch zo ontiegelijk vervelend

1 like

Ik stem nee, maar eigenlijk: ja, voor 3 seconden en daarna is het weer zijn eigen vertrouwde ondefinieerbare toestand van niet krullen en niet steil.

13 likes

Oh dit herken ik zo. M’n zus was altijd de slimme, de grappige en de stoere. Zij ging skateboarden en ik speelde met barbies. Dus als we ergens waren en iedereen ging in bomen klimmen werd er bij voorbaat al gezegd dat dat “niks voor mij is”. Ik werd/word altijd gezien als het lieve, popperige meisjes meisje die nooit van zich af bijt. Terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo was/is maar dat deed ik maar omdat dat een soort van “verwacht” werd.

3 likes

Ik probeer het elke keer weer met rollers en van die warme rollers, maar ik heb gewoon stom haar :sob:
Misschien moet ik gewoon kaal gaan

1 like

Nee, als in het houdt niet langer dan een uur.

1 like

ben jij als kind ‘gedropt’? als in een dropping in het bos waar je met een groepje zelf de weg terug moest vinden

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Nee vreselijk, mijn zusje is heel gelovig en in de kerk getrouwd met een man waar ze niet achter staat en waar ze niet bij past. Heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld bij de dienst

1 like

Hahaha heb je net die tiktok gezien van dingen waardoor amerikanen in coma gaan?

4 likes

Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom het een goed idee zou zijn om een stel 12-jarigen ergens in het donker achter te laten en ze de weg terug naar “kamp” te laten vinden.

2 likes

haha ja :skull: snap wel dat dat totaal niet vergelijkbaar is met de natuur die zij hebben, maar ook een grappig cultuurverschil

alleen no heat ben ik eigenlijk tevreden mee. zo veel methoden en dure tangen maar ik kan het beste overweg met het koord van m’n badjas :’)

1 like

Dit waren de leukste kinderfeestjes haha. Volgens mij vonden mijn ouders het alleen niet super tof als je ook zeg maar in de kattenbak moest in plaats van alleen geblinddoekt.

6 likes