Stel je persoonlijke vraag #44

Ik heb ook een 10 gestemd en was ook verbaasd over het gemiddelde haha. Ik vind het vet interessant :joy: Sowieso ben ik wel hyped dat ik het misschien nog mag meemaken allemaal voordat ik in de grond lig haha

2 likes

De wat

3 likes

Kofferbak

5 likes

Ahhh thanks

Ik ging even twijfelen door je reactie of dit iets achterhoeks was, maar het staat in de Van Dale :sunglasses:

1 like

Oh echt beste herinneringen aan. Zou het nog wel keer willen.

3 likes

image

Dit is Totally Hair Barbie, de meest verkochte Barbie ooit.
@Huismus en @Sia hadden hem in ieder geval

• Ik had/heb deze ook!
  • Ik had deze zelf niet, maar ik ken wel iemand die hem had
  • Ik had deze zelf niet, maar ik herken hem wel/kan me wel de reclame herinneren/etc
  • Ik herken deze niet
  • Ik had Totally Hair Ken :cool:

0 stemmers

Totally Hair Ken

Totally Hair Ken na gel

12 likes

In 2022 zijn er 4 remakes gemaakt in verschillende lichaamsvormen en ethniciteiten. :partying_face:

Mijn dochter heeft de 2e van rechts.

26 likes

Wij hadden alleen de Ken, haha, met smerige gel.

Edit: oh sorry dat was gewoon een optie in de poll, scusi!

3 likes

Ik had zon ken die een baard kon groeien :joy: Die kon je dan ook afscheren met een of ander scheerschuim ofzo haha

11 likes

Ik had dus de Ken met de vuurspuwende skeelers. Was ook mijn enige Ken trouwens. Maarja met vuurspuwende skeelers verdien je ook een harem.

Edit: deze! En met fanny pack :fire: :sweat_drops:
IMG_0598

12 likes

Wel net ander pakkie, maar kwam idd echt vuurspetters uit, was geen lampje ofzo hahaha. Heb m nog ergens liggen in de opslag met m’n 500 andere Barbies.

Was die dread Barbie niet ook die pop dat je kraaltjes in haar dreads kon doen ook?

2 likes

Hi girls!

25 likes

Jaaa deze ken ik nog! Ik weet nu niet meer of ik die ook had of m’n beste vriendin. Gooiden altijd onze Barbies op een grote berg voor we gingen spelen haha.

Heb ook nog ergens een hele berg Polly Pockets, mss in voorbereiding op die film ook maar eens opzoeken.

3 likes

ik had alle barbies (of wat daar nog van over was) van mijn acht jaar oudere zus, dus allemaal uit de late jaren 80 haha

dus allemaal met van die 80s-pakkies en wilde geföhnde haren en pony’s

8 likes

Kaneelbroodjes van Danerolles, met veel meer roomboter dan toegestaan :skull:

Edit: oh, nevermind. Ik loop heel ver achter.

3 likes

Ik had de totally haar Whitney

11 likes

Is dit Scott Disick-Ken?

18 likes

Pardon, dit kan toch niet :joy: de nineties waren wild

Mooie gelegenheid om deze weer eens te delen :joy:

image

20 likes

O jazeker wel

Zie nu ook dat ze zijn recalled na een tijdje haha.

18 likes