Ik heb ook een 10 gestemd en was ook verbaasd over het gemiddelde haha. Ik vind het vet interessant Sowieso ben ik wel hyped dat ik het misschien nog mag meemaken allemaal voordat ik in de grond lig haha
De wat
Kofferbak
Ahhh thanks
Ik ging even twijfelen door je reactie of dit iets achterhoeks was, maar het staat in de Van Dale
Oh echt beste herinneringen aan. Zou het nog wel keer willen.

Dit is Totally Hair Barbie, de meest verkochte Barbie ooit.
@Huismus en @Sia hadden hem in ieder geval
- Ik had/heb deze ook!
- Ik had deze zelf niet, maar ik ken wel iemand die hem had
- Ik had deze zelf niet, maar ik herken hem wel/kan me wel de reclame herinneren/etc
- Ik herken deze niet
- Ik had Totally Hair Ken
0 stemmers
In 2022 zijn er 4 remakes gemaakt in verschillende lichaamsvormen en ethniciteiten.
Mijn dochter heeft de 2e van rechts.
Wij hadden alleen de Ken, haha, met smerige gel.
Edit: oh sorry dat was gewoon een optie in de poll, scusi!
Ik had zon ken die een baard kon groeien Die kon je dan ook afscheren met een of ander scheerschuim ofzo haha
Ik had dus de Ken met de vuurspuwende skeelers. Was ook mijn enige Ken trouwens. Maarja met vuurspuwende skeelers verdien je ook een harem.
Edit: deze! En met fanny pack
Wel net ander pakkie, maar kwam idd echt vuurspetters uit, was geen lampje ofzo hahaha. Heb m nog ergens liggen in de opslag met m’n 500 andere Barbies.
Was die dread Barbie niet ook die pop dat je kraaltjes in haar dreads kon doen ook?
Jaaa deze ken ik nog! Ik weet nu niet meer of ik die ook had of m’n beste vriendin. Gooiden altijd onze Barbies op een grote berg voor we gingen spelen haha.
Heb ook nog ergens een hele berg Polly Pockets, mss in voorbereiding op die film ook maar eens opzoeken.
ik had alle barbies (of wat daar nog van over was) van mijn acht jaar oudere zus, dus allemaal uit de late jaren 80 haha
dus allemaal met van die 80s-pakkies en wilde geföhnde haren en pony’s
Kaneelbroodjes van Danerolles, met veel meer roomboter dan toegestaan
Edit: oh, nevermind. Ik loop heel ver achter.