Lego Paradisa! Echt zin om op te bouwen nu:
Ik heb bij m’n ouders nog zoooo veel diddl blokken liggen maar vind t nog steeds zonde om daadwerkelijk te gebruiken
Mn moeder vond dat zo’n lelijk ding dat ik hem daarom niet mocht. Anders moest ik er zelf maar voor sparen. Zelfde gold ook voor baby born, die vond ze zo lelijk dat ik die ook niet mocht haha.
Aah deze 3 had ik ook! Nou ja ik heb ze nog, ligt ergens bij mijn ouders op zolder. Samen met al mijn barbie spullen, my little pony etc.
Oh wee als mijn hopelijk toekomstige kinderen er niet mee willen spelen
Mn nichtje van 5 vind barbies (nog) niet leuk maar ik houd hoop, want ik begon barbie pas echt leuk te vinden rond een jaar of 8.
@Oprah ja hahaha, de broer van een vriendin had allemaal action man figuren en zij gingen dan altijd in de zogenaamde disco tongen.
Deze had ik ook alledrie. Die bovenste vond ik zoooo fancy
Na 2000 had je Polly Pockets met rubberen kleren en dan kon je er glitters op plakken. Je had ook met magneten, maar die schijnen gevaarlijk te zijn
Waren alleen niet zo klein
@Alchemy Belville!!!
Breng gewoon die uit de jaren 90 opnieuw uit
@kali nee was idd kut. Binnen no-time kapot. Toen kwam ik er achter dat ik de computerspellen leuker vond dan de poppetjes zelf.
Volgens mij hebben mijn zusje en ik alleen een of twee goedkopere nepbarbies gekortwiekt en zijn onze echte Barbies (we hadden er allebei één) intact gebleven.
Allemaal niet , ik speelde vooral met knuffels eigenlijk (poppen vond ik stom) en was altijd aan het tekenen en knutselen.
Maar ik vind oud speelgoed echt heel leuk en interessant, uit mijn eigen jeugd maar ook nog veel ouder. Ik ken nog zoveel reclames van vroeger (waaronder dus al die verschillende Barbies, echt fascinerend).
Is er een kans aanwezig dat jij ooit dakloos raakt?
- Ja, die kans is best direct aanwezig
- Ja, de kans is nu niet aanwezig maar je weet het maar nooit
- Nee, ik heb een goed netwerk/stiekem boshuisje/30 jaar inschrijftijd
- Nee, ik zie dit gewoon echt nooit gebeuren
- Ik weet het niet
0 stemmers
Heftig sorry voor deze poll in dit barbiegesprek trouwens maar ik denk hier best vaak aan. Heb je al zicht op een nieuwe eigen woning?
Jaa! Ik kan er dus nergens een foto van vinden, maar volgens mij moet ik hem thuis nog ergens hebben.
Als in: dat je ook niemand hebt waar je bij kan slapen als je bijv geen nieuw appartement kan vinden? Ik kan wel altijd bij iemand terecht gok ik.
Ja dat je met je koffertje een beetje van vrienden naar vrienden hobbelt of in een opvang slaapt. Iedereen kan wel voor een paar nachtjes bij vrienden terecht maar dat is waarschijnlijk na een tijdje ook wel klaar
JA!!! En mn zus wilde nooit met de barbies spelen, zij had altijd action man. Ze had een action man met een haak in zijn hand die kon afschieten, was een soort berg beklimmer. Dan ging ik helemaal lovey dovey doen, en ging zij met die haak schieten om mijn barbie te “vermoorden”.
Op een gegeven moment mochten we ook niet meer samen spelen met de action man en barbie want het was altijd ruzie, drama en huilen.
Heb je toevallig zo’n artikel gelezen van een 36 jarige man die al een jaar in zn auto leefde? Ik denk dat ik altijd bij vrienden of familie dan terecht kan. Weet het wel zeker. Niet dat ik dat dan leuk zou vinden maar ook weer dankbaar dat ik wel een netwerk heb die me kan/wil opvangen dan.
Ik zou ook zelf nooit een vriend of vriendin in een auto laten slapen. Waar las ik dit ook alweer. Oja deze
DPG Media Privacy Gate.
En dan ook reacties met, dan is hij vast crimineel of aan de drugs.
Ja heb ik gelezen gister. Maar zoiets laat dus zien dat niet iedereen altijd ergens terecht kan. Ook in zijn situatie met zijn handicap. Op 10.000 woningen reageren zonder resultaat. Douchen in de sportschool. En mensen die dan reageren met dat hij moet sparen en dat abonnement moet opzeggen. Mensen kunnen zo gemeen zijn op het internet, echt niet normaal
Is een reactie op jou @Jumpsuit