Stel je persoonlijke vraag #44

Anders, namelijk antikraak (maar niet zo spannend als het klinkt, was gewoon een appartement wat leeg stond)

1 like

Anders, namelijk zit er niet bij. Spullen gepakt en ben gewoon weggelopen naar het vriendje dat ik toen had :joy: uiteindelijk via jeugdzorg kamertraining gedaan, dat was heel fijn.

3 likes

Ik ken iemand waarbij dat wel het geval was, maar dat zal dan een uitzondering zijn.

Ik heb dus een spijkerjasje gekocht, maar ze vindt de mouwen te lang (ja mn moeder kort regelmatig jumpsuits van me in enzo). Bij deze vindt ZIJ de mouwen wat te lang, ik dus echtniet. Het hangst op zn langst halverwege mn hand. Lijkt je dit te lang?

Halverwege mn hand bij een jas/blouse etc.

• Ja kan prima, anders rol je het op
  • Nee laten inkorten door je moeder

0 stemmers

1 like

De Slimste mens begint maandag weer. Zou je mee willen doen als er een editie voor niet-BN’ers komt?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben een BN’er maar wil toch stemmen

0 stemmers

Hoe zou je het doen? Aangenomen dat het niveau hetzelfde is als de afgelopen seizoenen

• Heel goed
  • Goed
  • Gemiddeld
  • Slecht
  • Heel slecht

0 stemmers

2 likes

Thuis op de bank doe ik het best okee maar ik zou zo ontzettend zenuwachtig worden van zo’n setting met camera’s enzo dat ik waarschijnlijk een complete black-out zou hebben. Mij niet gezien haha

8 likes

Te land ter zee en in de lucht

• Een van de leukste programma’s uit mijn jeugd
  • Wel okĂ©
  • Vond ik geen zak aan
  • Heb ik aan meegedaan
  • Ken ik niet

0 stemmers

5 likes

Je had een tijd terug de lokale variant hierop. Ter land ter zee en in de Zaan :joy:
Mijn oude werkgever heeft geloof ik toen meegedaan
Heb even het lokale pareltje opgevist

12 likes

Fantastisch programma, jammer dat er geen nieuwe afleveringen meer van zijn. Nu ik eindelijk volwassen ben wil ik zo graag deelnemen :smiley:

6 likes

Kijken dan: Nu op tv-topic #2 - #1954 door Fredje

2 likes

Oh wow dit keek ik alleen bij een vriendinnetje vaak als we gedoucht en in pyjama al op de bank zaten.

Zou jij hier zelf aan mee willen doen?

• Ja lijkt me leuk
  • Absoluut niet
  • Ik twijfel

0 stemmers

Ik ben bang dat je dan onder zo’n rare constructie onder water komt vast te zitten. Verder lijkt het me leuk.

2 likes

Dat programma is er nu weer maar dan alleen via livestream te volgen geloof ik. Een collega van me heeft afgelopen weekend meegedaan.

2 likes

Leuk, maar niets haalt het bij Spel Zonder Grenzen

image

image

113 likes

Omg ja dit was echt zooo leuk hahah wij keken dat altijd

3 likes

Over deze Slimste mens poll
 Zie jij mensen ‘goed’ of ‘heel goed’ stemmen waarvan jij denkt dat ze compleet delulu zijn?

• Ja toch wel eentje
  • Ja meerdere
  • Nee, ik denk dat de stemmen accuraat zijn
  • Ik ben pussy en durf geen mening te geven

0 stemmers

1 like

Ja wij ook, met een bakje chips en een glas cola op de bank, echt goede herinneringen aan

4 likes

Weet ik niet maar ik zie pas sinds deze week dit woord steeds voorbij komen en love it

3 likes

Volgens mij heb ik hier heel vaak de herhaling van gezien, want voor mijn gevoel was dit iets jaarlijks, maar in de jaren 90 waren volgens wiki maar twee edities.

6 likes

Je bent zelf delula :triumph:

30 likes

Ik zie maar een hindernis bij de slimste mens worden en dat is dat ik te jong ben voor Collectief Geheugen

7 likes