Ik heb recent mijn haar van heel lang naar schouderlengte laten knippen. Mijn schoonmaakster: “I think it’s much better.”
Eh thanks, I guess?
Ik heb recent mijn haar van heel lang naar schouderlengte laten knippen. Mijn schoonmaakster: “I think it’s much better.”
Eh thanks, I guess?
Hahaha ja mijn haar is nu ook langer dan normaal, maar dat hou ik effe de zomer door zo want nu kan t fatsoenlijk in een staart. En straks met lange Bob valt de helft er weer uit Enzo. Maar het gaat er echt wel weer af in t najaar want dat vind ik leuker.
Maar nu dus telkens: ja leuk je haar wat langer zo!
Eh. Thanks
Is tijdelijk.
Mijn moeder bid volgens mij elke dag dat ik het laat knippen. Aint gonna happen. Ik wil eerst een HELE GOEDE kapsalon oid. Die mijn haar begrijpt. Dus tot die tijd heb ik lang haar (denk aan midden op de rug, het valt dus best heel erg mee?!?!)
Bemoeit jouw moeder zich ook met jouw haarlengte?
0 stemmers
Ik heb pas mijn haar kort laten knippen en krijg van te horen ‘veel frisser koppie zo!’
Ik heb veel haar en krullen en mijn moeder heeft dun piekhaar en daar is ze beetje jaloers op dus vindt ze het maar niks als ik het korter knip. Laat het maar al te graag horen dat ze het leuk vindt als het langer is en als ik het los draag
Ja mijn moeder vindt mijn haar ook altijd te lang terwijl het echt niet super lang is, tot halverwege m’n borsten ongeveer. Die zou echt dolgelukkig zijn als ik een halve bob neem.
Ze zeurde altijd dat het te lang was (was ook zo, lang en slierterig) en nu ik afwissel tussen een bob en een lob is het ineens veel te kort is goed
Ik weet nog dat ik lang haar had en het ineens kort wou. En toen keek de kapster mn moeder aan van… vind je dit goed. En mn moeder zo " Ja het is haar, haar zij moet er mee lopen"
Mijn moeder moest altijd even melden hoe lelijk het was als het te lang was want soms piepten mn oren er dan een mini beetje doorheen Nu doe ik lekker wat ik zelf wil, snap ook niet waarom je dat soort dingen tegen iemand zou zeggen
Weet jij met hoeveel mensen je seks hebt gehad?
0 stemmers
In deze korte broek naar kantoor met een hemdje er boven, kan wel of niet?
0 stemmers
Ik vind het veel te casual, maar ligt een beetje aan wat mag op je werk? En of je je er zelf prettig bij voelt
Ligt helemaal aan het kantoor/wat voor werk je doet.
Ik was ooit bij de huisarts en zij had een korte broek aan. Stoorde me totaal niet en het was ook stervensheet toen.
Vind jij dat kunnen?
0 stemmers
Nette korte broek prima, maar zo’n ondergoed broekje met mega korte pijpjes uh neeeee.
Blijf het bijzonder vinden waarom mensen een mening hebben over wat iemand draagt, professionele setting of niet
het is 30 graden
Maar je zou er niet van opkijken als jouw huisarts in een heel kort shortje ofzo loopt?
Zoals Hippe Kikker al zegt, als het een nette korte broek is: nee. Zou er juist van op kijken als je zelfs met 30 graden een lange broek aan moet/doet omdat het ‘hoort’.
Ik werk bij een huisartsenpraktijk. En zij zeiden ook “een huisarts heeft het ook gewoon warm met dit weer”.
Dus ja wij dragen ook jurkjes en sandalen met dit weer.
Inderdaad wel een verschil tussen afgeknipte spijkerbroek versus linnen broek tot net boven de knie.
Maar ik zou zeker niet opkijken van een huisarts met een jurkje of nette korte broek. Iedereen heeft t warm. Op kantoor heb je vaak airco, dat is bij de gemiddelde HA praktijk volgens mij ook niet.