Al zou ze een kort spijkerbroekje dragen. Moet zij weten. Het maakt haar geen slechtere huisarts. Lekker dragen wat ze zelf wil hahaha
Hm, ik vind dat je met kleding ook een soort professionaliteit uitstraalt en nee het maakt iemand geen slechtere huisarts. Toch zou ik raar opkijken als mijn huisarts een korte spijkerbroek zou aanhebben waar haar billen onderuit komen bij het bukken of een advocaat op teenslippers met een Hawaï shirt opengeknoopt.
Hoeft allemaal niet strak in pak hoor, maar wel representatief.
Ik begrijp je wel hoor, maar dit zijn gewoon echt geen dingen waar ik iets van vind haha.
Je gaat overigens echt niet dood als je een lange broek aan moet hoor! Ik heb er verder geen sterke mening over maar er zijn ook mensen die het hele jaar door hetzelfde aan moeten. Denk daar maar eens aan
Ik moet nou denken aan casual friday bij The Office en dat Meredith dan in een heel kort jurkje loopt en haar tiet eruit valt.
Oh en toen Jim een hogere functie kreeg verscheen hij ineens in pak.
@SleepingBeauty maar dat wordt toch ook helemaal nergens gezegd? Dit is voorbeelden in extreme trekken
Nou ja hierboven kwam een vraag van iemand die met een korte spijkerbroek en een hemdje naar kantoor wil. Noem me ouderwets, maar daar vind ik wel wat van. En dan verschilt het voor mij wel of je als programmeur op kantoor werkt of als huisarts of als receptiemedewerker.
En ja ik trek het in het extreme, maar toch als het je niet boeit hoe je huisarts zich kleedt kan iedereen wel in bikini gaan werken toch?
Er is ergens een grens en die ligt voor iedereen blijkbaar verschillend.
Ik snap @SleepingBeauty wel. Het ging over korte spijkerbroekjes en ik zou daar ook wel gek van opkijken. Tegenwoordig genoeg mooie linnen opties. Maar interesseert me ook niet zoveel dat ik er iets van zou zeggen of mee doen.
Linnen, en aan het einde van de dag heb je 1 mega verkreukelde broek aan. Het hoort wel bij die stof natuurlijk.
Heb jij een linnen broek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij een linnen broek denk ik altijd aan Chris Zegers, en ik weetniet eens of hij een linnen broek heeft. Maar zo zie ik hem voor me in dat reisprogramma met linnen broek casual langs het strand lopend.
Haha ik vind linnen broeken bij mannen ook een hoog Chris Zeegers aka mannen met armbandjes gehalte hebben.
Zelf vind ik het irritant dat het kreukt, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Wel fijn om te dragen.
Ik reis soms via de Zuidas en als ik zie wat die mensen allemaal dragen naar hun werk…
Nee ik kan echt niet flirten. Veel te awkward voor, en ook oblivious wanneer iemand met mij flirt tenzij ze echt overduidelijk iets zeggen waaruit blijkt dat ze interesse hebben.
Ik voel me er niet prettig bij om met blote benen naar buiten te gaan, dus loop vrijwel altijd in een lange broek of jurk. Daar krijg ik anders ook genoeg opmerkingen over. Een keer vroeg een vrouwelijke docent mij wat er mis was met mijn benen, of ik wellicht een aandoening had. En altijd de opmerking “ik krijg het al warm als ik naar je kijk!”
Edit: die opmerking stelde ze dus enkel omdat ik geen blote benen had, er is verder niets mis met mijn benen en vind ze ook mooi. Maar ik hou er gewoon niet van om een korte broek aan te hebben.
Ik zag iemand met shorts op kantoor en ik was wel verbaasd. Alsof je naar het strand gaat. En zoveel warmer is een luchtige broek ook weer niet. Ik weet niet, vond het heel “prive” staan ofzo.
Ik was nog verbaasder toen ik paar maanden terug iemand zag met 15 graden met korte broek + sandalen.
Ik werk gelukkig op een creatief kantoor waar veel kan, een spijkershort zou ik nooit doen maar een jumpsuitje weer wel
Ja een luchtige lange broek scheelt echt maar heel weinig met een korte, vind ik iig.
@ellegirltalk Maar je kunt toch ook gewoon een korte broek dragen omdat je het mooier vindt niet per se vanwege het weer. Ik vind blote benen gewoon mooi (draag overigens geen korte broeken)
*20 graden
Ben jij tevreden met je benen?
- Nee totaal niet
- Ja wel prima
- Ja echt super tevreden
- Mwah…
0 stemmers
Ik heb gewoon bijna altijd blauwe plekken. Lijk wel zo’n kleuter die hebben dat ook vaak.
Die snap ik niet.
Die erg korte broek zie ik niet uit de kast komen bij 15 graden bij die persoon? Dan doe je toch meestal een jurk (geen mini) aan.
Snap de argumentatie niet. Ik vind crop tops ook mooier staan, of een bikini lekker zitten. Ga ik toch niet mee naar kantoor?