Stel je persoonlijke vraag #44

Hier ook, krijg ze echt mega snel.

En natuuuuurlijk krijgen vrouwen het weer eens sneller dan mannen. Net als cellulite, dat kunnen mannen niet krijgen. Vind ik ook zo’n stom iets :joy:

6 likes

Ik was altijd heel onzeker over mijn benen omdat ik dik ben en het vooral in mijn bovenarmen en benen zit maar ik zit nu heel lekker in mijn vel en vind ze prima! Het leven is te kort om me er druk over te maken.

En mijn dikke benen kunnen wel 120 kilo leg press reps doen en daar ben ik best trots op haha.

23 likes

Ik dacht echt dat ‘professioneel overkomen’ met kleding iets voor boomers was maar jammer dat jongere mensen dat ook gewoon in stand houden. Ik kan er tot op zekere hoogte bij komen maar geen normale jeansshort met hemdje bij 30 graden? Kom op. En een lange broek is idd niet het einde van de wereld maar de reden vind ik zo gaar.

25 likes

Waar haal je dit vandaan? Dat kan wel hoor!

1 like

Oh oops dat zei mn zus altijd. Zij heeft het vrij erg. En wat ik dan weer ergerlijk vind is dat heel veel mensen denken dat dat alleen voorkomt bij mensen met overgewicht. Maar lees nu idd bijvoorbeeld dit:

Ik heb zelf alleen nog nooit een man in met cellulite gezien, en zie het wel regelmatig in het straatbeeld bij vrouwen.

Ik vind linnen zo’n nare stof. Veel te hard op je huid en het wordt zo zakkerig.

5 likes

Doe je deur op slot :joy::joy:

Screenshot_20230614_130639

13 likes

Ja dit lied heb ik dus wel eens random in mn hoofd. Heerlijk om hem te schreeuwen ook.

1 like

Ik voel een grunch van @Otzi aankomen

Doe hem open voor GODDDDDD

2 likes

Het eerste uur is het nog oke, daarna loop je in een hobbezak.

3 likes

Cellulite en cellulitus zijn twee verschillende dingen

3 likes

Daarom zei ik ook cellulite. Dat artikel schrijft idd cellulites.

Hahaha omg ik ook, ik zeg ook altijd als mensen me zoeken op een festival oid “zoek maar naar het meisje met de blauwe plekken” ik heb ook echt geen idee waar ik ze allemaal vandaan haal.

1 like

serieus?

11 likes

Ja. Ik probeer het te verpakken met wat humor omdat ik het verschrikkelijk lelijk bij mezelf vind.

Edit: voordat er een discussie ontstaat over mogelijk geweld/ziekte oid, de mensen waarbij ik dat zeg weten uiteraard wel naar wie ze op zoek gaan en dat het verpakt is in een sarcastisch grapje

4 likes

Het boeit me verder niet wat mensen aandoen naar hun kantoor maar als reden “het is 30 graden” vind ik wel echt grappig, dat is toch een normale zomer temperatuur en echt niet extreem heet ofzo?

5 likes

Misschien waar jij woont, maar hier zijn dat wel uitschieters en zeker geen zomergemiddelde.

35 likes

Gadverdamme je gaat toch niet met je zweetplarken door een kantoor lopen?!

weird flex :joy:

4 likes

Dir snap ik dus ook niet. Wij moeten op de werkvloer van die kapot hete veiligheids schoenen aan. En dan komen die mensen van kantoor even iets vragen op hun slippers. Zin om dan iets over hun voeten te rijden.

4 likes