Ja klopt, in Brussel gebeurde het ook! Maar dat is toch net als met Enrique Iglesias, die trekt ook altijd een fan op het podium om mee te zoenen. Je moet t maar willen.
Ik fiets nu 30 minuten op mijn elektrische fiets naar werk en voor m’n gevoel ben ik er binnen 10 minuten. Ligt er ook aan waar je fietst, want ik fiets (bijna) niet op plekken waar auto’s direct naast je rijden en op brede fietspaden om een stad heen, dus hoef niet door het centrum
Ik fiets precies een uur enkele reis naar kantoor maar doe dat echt max 2 keer per week en als het regent/koud is/ik lui ben lekker de wagen. Dus heb voor nu 60min gestemd maar als het om dagelijks zou gaan: 30 min
Ik las weer een aantal dingen in het wjekw topic over videobellen. Gelukkig lijkt de meerderheid hier het ook kut te vinden.
Hoevaak videobel jij?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Afgelopen week zei mn vriend dat ie zn moeder ging bellen en of ik dan ook ff aan de tel wilde met haar. Prima, doen we vaker, geen probleem. Bleek het ineens videobellen te zijn en hij had me dat niet verteld, ik zat in een hemdje zonder bh met een rare knot op mn hoofd en alles. Godsamme jeeeesus ZEG HET OP ZN MINST. Dus ik rende direct weg. Bah
En als je videobelt zorg je er dan voor dat je er een beetje fatsoenlijk uitziet?
- Nee dat maakt me echt niks uit
- Ja wel een beetje fatsoenlijk
- Ja helemaal tip top
- Dat ligt er echt aan wie het is
0 stemmers
Ik zelf een keer per paar weken ofzo met 1 specifieke vriendin. Mn dochter zet ik meerdere keren per week onaangekondigd met m’n moeder of vader achter m’n telefoon als ik wil koken of ze om opa en oma vraagt.
Op m’n werk dagelijks, maar jij bedoelt denk ik privé?
Ja ik bedoel prive.
Ik ben nog steeds half boos op mn vriend dat hij niet had gezegd dat het om videobellen deze keer ging. Alsof ik graag bh loos met zichtbare tepels erdoorheen in een hemdje met mn schoonmoeder praat omg. Wat een lul.
Je leest altijd veel over schoonmoeders en de band ermee bladibla. Ik vind mijn schoonmoeder zo lief.
Hoe is de band met jouw schoonmoeder?
- Prima
- Vreselijk we kunnen elkaar niet uitstaan
- Heel goed
- N.v.t.
- Eh het kan ermee door
0 stemmers
Om de paar weken met mn vader. Verder heeel af en toe met vrienden.
Heb jij last van bel angst als je naar bedrijven/instanties etc. Moet/wil bellen?
- Nee hoor
- Soms een beetje
- Ja behoorlijk
- Ja heel erg
0 stemmers
Op welk moment geef jij je tuin/buitenplanten water?
- ‘s ochtends vroeg
- Midden op de dag
- In de avond
- Ik heb geen buitenplanten/tuin/geef nooit water
0 stemmers
- Verschilt heel erg
0 stemmers
Midden op de dag in de zon heeft weinig zin: alles verdampt dan
Eigenlijk is het meer: wanneer ik er aan denk hahah
Omg ik heb dus ineens veeeeeel planten en ik doe maar wat? Ik hoorde dat het beter was om ze water te geven als ze nog in de schaduw zijn. Ik heb gisteren voor het eerst een bos rozen van de rozenstruik geknipt en in een vaas gezet. Het ziet er niet uit maar het is een begin en anders groeide het nog verder.
Ik videobel echt bijna elke dag met een van mijn beste vriendinnen. Vaak hoeven we ook niet eens wat te zeggen maar vinden we het gewoon fijn om “samen” te zijn ofzo. Of we spelen samen online een spel op de switch. Dus in ieder geval meerdere keren per week
heb deze dankzij jou aangezet; leuk!
In de zon verbranden de bladeren ook als je ze water geeft! Ik doe het ‘s avonds, heb echt geen zin om vroeg(er) op te staan om ze water te geven ‘s morgens, maar volgens mij is dat wel beter? Dan hebben ze meer reserve voor de rest van de dag ofzo.
Ja dat zei de buurman ook, dat 's ochtends het best is, maar dat moet dan echt vroeg want veel planten staan dan al een beetje in de zon. Anders idd verbranden ze, of dan 's avonds als de zon onder is. Ik ben echt om 6 uur die dingen water gaan geven maar dat kan ik vanaf volgende week niet meer doen. Dus dan 's avonds. Maar in de volle zon mocht echt niet zei hij.
sowieso is het (volgens mij) beter om bij de grond water te geven ipv over de bladeren heen
maar dat weet ik niet zeker hoor, tot ziens in het moestuintopic
ja
Ja bij de wortels water geven! Haha dat weet ik wel. Ik ga daar binnenkort wel een kijkje in nemen.