Was het gewone trots of met gepaste trots?
Wtf is gepaste trots ook eigenlijk, je bent trots of je bent het niet.
Was het gewone trots of met gepaste trots?
Wtf is gepaste trots ook eigenlijk, je bent trots of je bent het niet.
Je kunt ook trots zijn dat je een hamburgerwedstrijd gewonnen hebt, is dat dan gepast of gewoon?
Zeer gepast zou ik zeggen!
Is dat niet gewoon omdat het in Nederland not done is om trots te zijn en je dus heel bescheiden moet zeggen dat je trots echt wel gepast is?
Het âBelgie haatâ topic hahahahaha, dat was zo bizar, echt savage. Nee ik haat Belgie niet (moet het nog ooit ontdekken met @Soy.peor jwz). Maar alles aan dat was zo idioot dat ik er nog om kan lachen. De shoptopics vond ik ook leuk, en dan elke keer met WACHT! ertussen omdat de volgende foto nog geupload moest worden.
En dat jongens van 12 jaar waarbij ik in de klas zat hele trieste antwoorden gingen geven op topics en doen alsof ze een meisje waren. Zo kinderachtig. Deh ja, we waren kinderen maar toch hahahaha. Gevingerd met een komkommer enzo echt van die âhumorâ. En ja ik kijk daar wel met een grijns op terug
Oh en ook het cory kennedy topic. Ze zag eruit als een drugsverslaafde tiener die haar haren minstens 5 jaar niet meer had gewassen maar iedereen vond haar dan echt een stijlicoon. Hilarisch.
Ik volg een aantal experts uit mijn vakgebied en daar heb ik wel echt wat aan, die delen vaak handige tips en links. Maar het is wel graven tussen alle onzin. Gelukkig kun je mensen muten of unfollowen
Re: de herinneringen - heel veel zijn al genoemd maar ik moet altijd weer echt heel erg lachen als ik terugdenk aan die forummer die een foto van haar konijn naar de apotheek had gestuurd en de forummer die door een error in haar hoofd aan een patient vroeg of die een koffiekopje wilde aanranden. Echt stuk.
Mijn favo verhaal is sowieso dat van de forummer die er op het egf achter kwam dat haar vroegere vriendje nu een relatie met 's lands bekendste illusionist had. Ik zat toen live mee te lezen en ik herinner me nog dat ze iets zei van âhuh hij lijkt op mijn ex, die goochelde vroeger ook al dingen uit mân orenâ o.i.d. en heb toen zo zitten lachen toen het hem echt bleek te zijn
Sorry dat ik dit weer ophaal haha
het is gebeurd
Ik ben in verwachting van een kind (een meisje). Welke oudhollandse naam moet ik mijn spruit geven? Maximaal 6 letters.
Gefeliciteerd met je aanstaande dochter! Hier zijn enkele oud-Hollandse meisjesnamen met maximaal zes letters:
Hopelijk vind je hier een naam tussen die je aanspreekt. Succes met het kiezen van de perfecte naam voor je dochter!
En nee, ben niet zwanger. Maar vind het wel apart om te lezen dat mijn naam tussen deze keuzeopties staat, had eerder namen zoals âAagjeâ en âHendrikaâ verwacht.
Ben jij oudhollands volgens ChatGPT?
0 stemmers
Welke naam vind je het meest oudhollands?
0 stemmers
Welke naam past het best bij Jeroen?
Bij Jeroen passen verschillende namen, maar hier zijn enkele suggesties die goed bij hem kunnen passen:
Welke naam vind jij het meest aantrekkelijk?
0 stemmers
Femke, want zo heette 1 van mn omaâs. Vind het best een leuke naam. Maarja, wel heel oubollig.
Fenna vind ik trouwens echt een leuke naam, die ga ik op mn lijstje zetten.
haha grappig mijn neefjes zijn een tweeling en die heten Jeroen en Thijs
Heh ik vind echt geeneen van deze namen oudhollands? Staan heel veel namen tussen die wij als kanshebber hebben/hadden voor als onze baby een meisje blijkt
Wat zou je fijner vinden voor je (hypothetische) kind als het buiten speelt enzo
0 stemmers
gewoon horloge
Ik vind het met namen ook altijd zo jammer dat je ze toch snel associeert met mensen die je kent met die naam. Ik vind al die namen opzich best oké, maar ik ken een onuitstaanbare Daan, Lars en Ruben. Dus die vallen dan meteen af haha.
Ik vind Lotte echt een suffe kutnaam.
Ik heb gekozen voor Daan, maar Jeroenen hebben vaak zoân kutte schijtlollige vriend die populair doet en dat vind ik echte Thijsen
Heb jij een bepaalde associatie qua haarkleur bij bepaalde namen (bijv. omdat je alleen blondines kent die die naam hebben)?
Lotte, speciaal voor @Zemraluani
0 stemmers
Kim
0 stemmers
Jessie/Jessy/Jessica
0 stemmers
Beatrijs
0 stemmers
Luna
0 stemmers
Angela
0 stemmers