Bedoelen jullie mij? want ik zat niet m ironisch op dutch bodybuilding forum maar ik was daar serieus lid om over bodybuilding te praten. Wel mijn vriend daar ontmoet en inderdaad mƩt baby
Ja ik bedoelde jou, jammer want was wel een mooi verhaal geweest!
Vind jij het vervelend als iemand in de zomer een opmerking maakt over jouw witte huidskleur?
- Ja word ik onzeker van
- Ja vind ik vervelend / irritant / etc
- Nee boeit me niet
- Ik krijg deze opmerkingen niet
0 stemmers
Heb jij recentelijk gebadmintond?
- Nee nooit
- Nee niet recentelijk
- Ja semi recentelijk
- Ja recentelijk
0 stemmers
Heb je nu zin om te badmintonnen?
- Nee, voel die behoefte nooit
- Nee, voel die behoefte specifiek nu niet
- Ja, nu ik er aan denk wel
- Ja, had ik al een tijdje
0 stemmers
Nu je het zegt ga ik mijn ongebruikte badmintonset meenemen op vakantie volgende week.
Ja het is echt heel irritant! Ook als ik op vakantie ga is iedereen in rep en roer want ājE mOeT wEl gEnOeG sMeReN hEā Ben verdomme bijna 26 maar ok.
En verder noemen ze mij vaak lamp ofzo.
Ohja, toen ik 20 was had ik een vriend en hij vond dat ik tegen de maatschappij aan schopte met mijn huidskleur en vanwege het feit dat ik dus geen spraytan/zonnebank of zelfbruiner wilde opdoen om een ānormaleā kleur te krijgen. Was te kk wit, volgens hem Edit : Dit kwam er uit nadat ik wilde solliciteren ergens en hij zei ādenk dat ze je niet gaan aannemen vanwege ke uiterlijkā
En het valt allemaal echt reuze mee want zo wit vind ik mezelf niet eens joh
Goedzo meid
Ik kwam er net achter dat ik 4 rackets bezit en shuttles dus ik ga me er ook snel aan wagen. Love het geluid van pok, pok, pok
Mijn buurmeisjes zijn steeds aan het badmintonnen, sindsdien heb ik er ook steeds zin in.
Maar wel de suffe zomeravond campingvariant, niet iets fanatieks ofzo.
Ik vind badmintonnen echt leuk, lekkere camping nostalgie.
Snap ook nog steeds niet waarom ik wel redelijk goed kan badmintonnen, maar met een tennisracket geen bal raak.
Haha nee uiteraard, fanatieke badmintonners zijn eng.
Je moet het gewoon gezellig doen, beetje rustig slaan, liefst op een camping.
Als er bij een poll geen optie is die van toepassing is op jou / jouw situatieā¦
- Sla ik de poll gewoon over
- Vind ik dat jammer
- Maak ik dit duidelijk kenbaar aan de pollmaker
- Voel ik me buitengesloten
- Zie ik dit als pestgedrag van de pollmaker
0 stemmers
Zou het jammer vinden als mān directe buren verhuizen, heb verder niet zoveel met ze. De 1 is een vrouw alleen de ander een man alleen (die is een groot mysterie, altijd alles dicht, zegt nooit wat, echt een kluizenaar). Maar allebei heerlijk rustig. Meestal als mensen hier gaan verhuizen komt er een jong stel met kinderen voor terug of hebben ze een jaar later een baby dus qua geluidsoverlast hoop ik echt dat deze 2 nooit gaan verhuizen.
Heb jij deze ooit gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb een week niet geslapen
Hahah arm ding
deel 2 ook gezien?
- Ja
- Nee, wist niet dat die bestond (hij bestaat en staat op Prime)
- Nee geen behoefte aan
0 stemmers
Deel 2 vond ik echt fantastisch, zo camp
Ik badminton vaak met mijn broer als we bij onze ouders zijn haha, instant lekker kneuterig vakantiegevoel ik krijg er ook altijd de slappe lach van op de een of andere manier omdat we er zo totaal niks van kunnen
Ik heb de laatste tijd ook echt zin om weer eens te pingpongen. Ik heb ook zo een stenen pingpong tafel vlakbij mijn huis staan, dus mss eens batjes scoren.
Tegenwoordig hoor ik het (gelukkig) niet meer, maar op de middelbare school heel erg gepest omdat ik heel wit was. Ze noemden me standaard spook en andere nare opmerkingen. Heeft er later wel voor gezorgd dat ik altijd zo bruin mogelijk wilde zijn. Tegenwoordig maak ik me er gelukkig minder druk om.
Als dat ding de heletijd naar mn rakket zou vliegen zou ik t heerlijk vinden. Tis dat rennen en proberen te raken terwijl je beweegt wat ik kut vind.
Hahahahah oh joh ik dacht echt dat dat ontstaan was doordat ze hier zaten te trollen