Mega toxische groep mensen zijn dit, mn man kent ze van vroeger van de sportschool en we zien ze al zeker een jaar of 7 niet meer maar vroeger gingen we altijd met ze uit. Hij gooit het in die app onder het mom van wtf moet ik hiermee, maar kreeg toen ook kritiek op wat hij deed en mensen uit die app sturen weer screenshots door naar een andere groepsapp waar ik nog in zit ivm een vrijgezellenfeestje. Ik zit dus in stilte mee te lezen met hoe het daar nu ontploft eigenlijk.
@June geen idee, ik ken haar persoonlijk überhaupt niet.
@Evenveel hij zegt in de app dat ie geen idee had dat er iets in dit huis privé was.
@George hij doet geen was of iets anders in het huishouden. Zij is fulltime huisvrouw, zorgt voor haar kind (vorig huwelijk) en het huis, hij werkt en hangt in de sportschool of bij zn vrienden.
@Acquiesce 2 vrouwen in de groep (niet haar vriendinnen) nemen het voor haar op, de rest (ik zie nu 6 mannen en nog 1 vrouw reageren) voor hem.
Het is even stil nu, geen idee hoe het nu verder gaat.
Edit: omg ik zeg dat het stil is en ik krijg weer wat binnen.
Hij is onder druk van de mannen die la gaan uitspitten. Er lag een telefoon in, maar hij staat uit en heeft geen pincode.