En hoezo wordt dit in de vriendengroep besproken
Waar the fuck gaat dit over, maar dan alleen van haar kant.
Edit: Ik zit me nu ook te bedenken, mag hij dan ook niet ongevraagd de was opruimen? Want dan kom je ook weer in de kasten en lades.
Wait er is verdeling over wie er gelijk heeft? Dus er zijn meerdere mensen die de reactie van die vrouw terecht vinden?
Heel erg benieuwd of zij ook nooit iets uit zijn sokkenla heeft gehaald en hoe ze zou reageren als hij aangeeft dat ze dan ook niet in zijn lades mag kijken. Heb zomaar het idee dat dat dan ook weer niet goed valt
Mega toxische groep mensen zijn dit, mn man kent ze van vroeger van de sportschool en we zien ze al zeker een jaar of 7 niet meer maar vroeger gingen we altijd met ze uit. Hij gooit het in die app onder het mom van wtf moet ik hiermee, maar kreeg toen ook kritiek op wat hij deed en mensen uit die app sturen weer screenshots door naar een andere groepsapp waar ik nog in zit ivm een vrijgezellenfeestje. Ik zit dus in stilte mee te lezen met hoe het daar nu ontploft eigenlijk.
@June geen idee, ik ken haar persoonlijk überhaupt niet.
@Evenveel hij zegt in de app dat ie geen idee had dat er iets in dit huis privé was.
@George hij doet geen was of iets anders in het huishouden. Zij is fulltime huisvrouw, zorgt voor haar kind (vorig huwelijk) en het huis, hij werkt en hangt in de sportschool of bij zn vrienden.
@Acquiesce 2 vrouwen in de groep (niet haar vriendinnen) nemen het voor haar op, de rest (ik zie nu 6 mannen en nog 1 vrouw reageren) voor hem.
Het is even stil nu, geen idee hoe het nu verder gaat.
Edit: omg ik zeg dat het stil is en ik krijg weer wat binnen.
Hij is onder druk van de mannen die la gaan uitspitten. Er lag een telefoon in, maar hij staat uit en heeft geen pincode.
Ik zou vooral heel hard lachen om mijn man in mijn sokken. Want ik heb geen neutrale sokken.
Maar ik heb pas ook tegen hem gezegd dat hij snel weer een la dicht moest doen toen hij inderdaad die met de vaderdagcadeaus opentrok.
Maar zoveel emoties om dit?
Echt veel wat hier niet bij staat. De echte ervaring van het vak. De vaardigheden en het bepaalde gevoel die je en dat je niet uit de boeken leert. Zeker in contact met mensen. Echt in contact met mensen en niet uit een boek leren hoe je een gesprek voert haha. Oplossingsvermogen doordat je altijd dingen meemaakt die je niet had voorspelt en niet uit boeken kan leren. En samenwerken met collega’s
Ik vind dit echt veeeeel raarder dan iets posten in het leed dat relatie heet. Zoiets onzinnigs waar schijnbaar enorm veel achter zit bespreken in een groepsapp met enorm veel mensen :’)
En dat denk ik ook meteen van die situatie: wat zit hier achter. “Het is nooit alleen het dopje van de tandpasta”
the suspense
Die heeft iets uit te leggen…
Damn I’m invested in dit stel dat ik ken via iemand die ik niet ken via een forum, die de vrouw ook niet kent maar de man kent van de vriendengroep van haar man
En dat live.
Ergens in nederland heeft een stel nu waarschijnlijk knallende ruzie.
Ik doe een mbo opleiding in het sociale werkveld en 9/10 plekken bieden geen vergoeding. Dus werk ik me het schompes om toch leuk te kunnen leven.
Hard skills vs soft skills.
Hahahah ik stuurde net inderdaad deze meme naar een vriendin die ook in die groep zit. Maar die is aan het werk, dus die heeft nog niks gezien.
De man is met de telefoon naar 1 van die jongens toe, die zegt dat ie er wel in kan komen (geen idee hoe, maar hij beweert dat ie dat kan). 1 van de 2 vrouwen die het voor haar opnam is uit de groep gegaan, omdat ze het niet oké vindt dat dit achter haar rug wordt besproken. De rest speculeert nu dat zij er vast al wat van wist.
De man heeft nog steeds niks gehoord van zn vriendin.
Ik heb maar één stage gedaan, maar heb daar wel ontzettend veel uit geleerd. Bij ons was een stage maar voor 2 weken voorzien in het opleidingspakket en dat moest je dan nog in je vakantie (de paasvakantie hier in Vlaanderen) doen Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen om mijn stage (en dus ook mijn afstuderen) uit te stellen en in de zomer te doen, waardoor ik 2 maanden stage kon lopen. Nog steeds kort, maar dan leer je er tenminste iets uit.
Voor mij was het de bevestiging dat de functie/studierichting goed bij me paste, maar dat één specifiek onderdeel me nog meer aantrok en dat mijn basiskennis vanuit de opleiding daarin beperkt was. Ik heb er dan voor gekozen om nog een jaar bij te gaan studeren en me te verdiepen in dat ene onderwerp. Dat is uiteindelijk een goede keuze geweest, want daardoor heb ik daarna echt leuke jobs gehad die helemaal mijn ding waren/zijn.
Ook heb ik toen feedback gekregen op mijn softskills. Dat ik in het begin door mijn houding verlegen en onzeker overkwam bv., maar daarna wel openbloeide, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo ben. In mijn privéleven had ik nog nooit die feedback gekregen. Ik ben daar actief mee aan de slag gegaan, en als je me nu kent denk ik dat onzekerheid in een professionele context het laatste is wat je met mij zou associëren haha.
Spannend dit! Ik snap niet waarom die vrouw dan niet snel dat telefoon eruit heeft gehaald als ze toch wat te verbergen heeft.
Plottwist: hij is degene met wie die vrouw vreemdgaat, dus hij zorgt nu dat hij de telefoon alleen krijgt, wist alles en zegt dan ‘nee niet gelukt’
Dit is nu 13 min geleden ik vind dat we het recht hebben op een update iedere 10 minuten
Als ik iets boeiends hoor zal ik het delen, maar hij heeft geen updates gegeven nog. Ze wonen allemaal in dezelfde stad, dus ik denk dat ie inmiddels wel bij hem is, maar geen idee hoe lang ze hiermee bezig zijn.