Stel je persoonlijke vraag #44

Ik denk dat het wel waar is omdat in een perfecte situatie iedereen natuurlijk logisch kan nadenken en een rationele keuze kan maken. Maar bij extreme emoties lukt dat helaas niet meer zo goed en doe je stomme dingen

Ik zou het echt fucking grappig vinden als ze een affaire heeft en door haar eigen reactie die nu exposed heeft aan haar man.

Wat een rookie mistake, doet me denken aan mezelf op m’n 15e die dan stiekem breezer verstopte in mn kledingkast en dan JE BENT TOCH NIET IN DIE LADE GEWEEST tegen mn moeder zei. :woozy_face::joy::pinched_fingers:t3:

50 likes

Het ging hem niet snel genoeg dus hij heeft zelf 3 codes geprobeerd (verjaardag van dr kind, verjaardag van haar zelf en haar gewone pincode die ze ook op dr eigen telefoon heeft) en nu is hij geblokkeerd. Hij heeft dr een paar keer gebeld, maar ze neemt niet op dus nu heeft ie dr geappt met het ‘geniale plan’ om te bluffen dat ie die telefoon heeft en weet wat erin staat. Ze reageert nog niet.

Laten we dit ontopic houden door er polls aan toe te voegen :joy:

• Hier trapt ze uiteraard in, ze gaat zelf bekennen
  • Er staat niets op die telefoon en ze wordt nog bozer
  • Er staat wel wat op die telefoon, maar daar gaan ze nu niet meer achter komen maar ze wordt wel nog bozer
  • Ze is afgekoeld en kan kalm reageren
  • Ze trapt hier niet in en bluft keihard terug

0 stemmers

5 likes
  • Bergamot heeft het account van Degas gehackt om troll polls aan te maken

0 stemmers

6 likes

De ene agency is de andere niet. Ik heb bij twee agency’s gewerkt en het waren twee compleet verschillende ervaringen (allebei met positieve en negatieve kanten). Het grote voordeel van een agency vind ik dat je in korte tijd heel veel leert (ik heb in 3,5 jaar het traject trainee - junior manager - manager - senior manager doorlopen, dat had in house echt veel langer geduurd). Het grote nadeel vond ik wel dat je nooit echt de diepte in kan omdat je je tijd over verschillende klanten moet verdelen.

2 likes

Hahaha maar dit soort sensatie klinkt gewoon te goed om waar te zijn, straks is het gewoon een verhaal dat die gast zelf heeft bedacht om te kijken hoe invested iedereen in die groep zou zijn of zo??

7 likes

Maar als zij woedend wegloopt en niet bereikbaar is, snap ik wel dat je het met iemand ander wil delen.
In een groepsapp is wel het andere uiterste uiteraard.

1 like

Idd en haar mobiel door een ander laten ontgrendelen? Vind dat echt too much.
Wacht gewoon tot ze terugkomt

Maar ik ben een hypocriet en wacht wel op de andere berichten van @anon86562306

3 likes

Het is niet de moeder van zijn kind.

Snap ik. Zelfde geldt natuurlijk voor alle bedrijven. Alsnog blijf ik liever in-house werken

2 likes

Van die hele snelle hoge versies van liedjes die klinken als een Alvin & chipmunk remix van bekende liedjes, die heel populair zijn op tiktok

• Leuk
  • Neuraal
  • A f g r i j s e l i j k

0 stemmers

1 like

Ik kwam laatst per ongeluk op het nightcoregedeelte van YouTube terecht en toen heb ik een halve middag sped up offspring en fall out boy nummers zitten luisteren en ik had het echt naar m’n zin

3 likes

Soort van gerelateerd:

Hyperpop?

• Love it
  • Hate it
  • Mwah, soms wel oke
  • Hyperwat??
  • Anders

0 stemmers

Edit:

Van de Wikipediapagina

Hyperpop reflects an exaggerated, eclectic, and self-referential approach to pop music and typically employs elements such as brash synth melodies, Auto-Tuned “earworm” vocals, and excessive compression and distortion, as well as surrealist or nostalgic references to 2000s Internet culture and the Web 2.0 era.

Bekende namen zijn oa 100 gecs, Charli XCX, SOPHIE, Dorian Electra en Rina Sawayama

Maar echt. Als ik hier achter zou komen zou ik heel die tyfus sokkenla in de fik steken. Edit: dat onze ruzie besproken wordt in een groepsapp. Doe gewone dodelijke blikken en elkaar expres schoppen onder de tafel als normale mensen.

10 likes

Wat is het ergste aan dit hele verhaal?

• Dat die man in haar sokkenla keek
  • Dat zij een telefoon heeft verstopt in haar sokkenla
  • Dat zij volledig uit haar plaat ging omdat hij in haar sokkenla keek
  • Dat hij dit in de groepsapp heeft gedeeld
  • Dat Degas dit hier op het forum post

0 stemmers

Edit: shit, optie ‘dat wij zo invested zijn in privedrama’ vergeten

4 likes

Hahah dit verhaaallll 🫨

3 likes

Ik zou eerder pissed zijn omdat mijn vriend veel grotere voeten heeft waardoor mijn sokken helemaal uitrekken.

43 likes

Jaa ik dacht ook dat dat het verhaal zou zijn. Dat zij helemaal geflipt was omdat de sokken waren uitgerekt.

11 likes

Ethisch vind ik er heel veel van, maar net als @Vaiana toch smullen van dit verhaal en de hopelijk volgende updates :joy:

6 likes

Blijft een banger.

2 likes