Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vind het heel chill, had hem van de Action, dus geld waard is ook niet zo moeilijk haha!

2 likes

Hahah echt net nog in mijn handen gehad op het vliegveld en lijkt me echt veel lekkerder dan die opblaas dingen!

2 likes

Ik heb er een, maar ik reis nooit en in auto’s val ik binnen no-time in slaap.
Deze lijkt me wel grappig om te proberen

6 likes

Heb er altijd een mee, maar de laatste jaren hadden alle vliegtuigen die ik trof een hoofdsteun die je zo kunt bewegen dat je hoofd naar de zijkanten kan rusten (op de foto die plastic blauwe dingen klappen naar binnen). Daardoor het nekkussen niet meer nodig gehad, want met dat ding viel mn hoofd altijd alsnog naar voren waardoor je (met pijn) wakker wordt, en de nieuwe hoofdsteunen niet. Echt veel fijner!
2F7A1389-51ED-43A1-84FBAC73B6FA2581

4 likes

Jaa dit is echt geweldig! :heart_eyes: ik slaap heerlijk in het vliegtuig, ik slaap sowieso overal maar in het vliegtuig was het nare dan als je hoofd zo voorover viel nét als je in slaap aan het vallen was en dan schrok je daarvan wakker. Hiermee niet meer :heart:

3 likes

Weet jij wie dit is?

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Degene die ja stemmen zijn leugenaars

1 like

Kracht en wijsheid

9 likes

Is links Orlando Bloom?
En moet de ander Keira Knightley zijn (al is het meer Kate Moss)?

1 like

Ja de rest is opgelost

4 likes

Update: een aantal vrienden is naar huis, dus hij praat weer in de groepsapp. Ze is nog steeds niet thuis, reageert op niemand op WhatsApp, leest wel alles en komt online, neemt de telefoon ook niet op. Hij heeft geen telefoonnummer van dr ex (waar het kind dit weekend ook is), dus hij gaat daar zo langs om te kijken of ze daar is. Zn vrienden vinden dat geen goed idee, want hij heeft gedronken. Hij verwacht dat ze daar niet is, want ze zijn niet bepaald goed uit elkaar gegaan, maar hij weet ook niet waar ze anders kan zijn.

10 likes

Ik heb werkelijk geen idee, vind het zeker geen normaal gedrag nee.

1 like

Transavia dacht er anders over.

2 likes

Werkt een bepaalde deodorant soort bij jullie ook uit na een tijdje gebruik?

• Waar heb je het over? Nooit gehad
  • Alleen bij sommige soorten/ merken
  • Ja ik ben ook telkens aan het afwisselen

0 stemmers

Ik lijk een soort resistent te worden voor deo’s haha

1 like

Omg ontknoping!

Ze was niet bij dr ex en toen hij terug kwam stond haar auto voor de deur. Toen ie binnen kwam zat er een man op de bank die hij wel eens gezien heeft in de sportschool en was zij boven haar spullen aan het pakken. Toen ze beneden kwam stelde ze ze aan elkaar voor met gewoon hun naam, dus hij vraagt wie dat dan moet zijn. Zij zegt dat hij 1 en 1 wel bij elkaar kan optellen als hij zijn naam heeft gezien in de telefoon.
Hij biecht op dat ie daarmee blufte en niets heeft gelezen.

Ze is 11 maanden geleden met hem gaan samenwonen en heeft al ruim 8 maanden daarvan ook een relatie met deze gast!

Hij heeft ze het huis uit gesmeten, zegt ie.
Gaar verhaal dit joh.

89 likes

Omg that escalated quickly.

8 likes

Ik ga meteen naar boven nu!!!

20 likes

Nou ik kan me wel voorstellen dat dit zo bizar en surrealistisch voelt dat je er zelf bijna om moet lachen en dat je het juist omdat het zo bizar is graag wil delen.
Ik zou zelf in deze situatie denk ook alle ontwikkelingen vertellen aan vriendinnen (oke misschien niet per se dat ‘we’ ruzie hebben over een privé sokkenla)

8 likes

Haha heerlie. Deze dag kan weer de forumgeschiedenisboeken in!

17 likes

Hahaha nee.
Denk dat dit een eeuwige mysterie blijft. Net als de Akiba Tape. Hoewel… ik heb nog vertrouwen in het internet.

4 likes

Holy shit