Is er al een update @anon86562306
Nope.
Kan toch ook gewoon een oude telefoon van haar zijn die ze toevallig daar bewaart? Ik heb denk ik wel 2 telefoons ergens rondslingeren?
En dan toevallig zo parra worden als er in die la gekeken wordt? 🫢 nah she cheating
Maar waaaarom storm je dan niet de deur uit mét die telefoon ??
Ja dat is echt dom inderdaad? Snap ik ook niet zo goed. Maar kan me echt geen andere reden bedenken waarom ze zo boos wordt om die la (waar een telefoon in zit). Moet wel.
Nou sokkenlade is juist wel een goede plek. Mijn vriend zou nooit sokken van mij aantrekken (maat 36 en maat 44)
Ja, doe dan een werktas ofzo. Of je moet 1000% zeker zijn dat je vent nooit de was doet …
Edit: oh wacht dit ging over oude telefoons haha. Ik dacht over “de” telefoon met geheimen
Ik geloof ook echt niet dat het een oude telefoon is eigenlijk. Ze woont net een jaar bij hem in na dr scheiding, lijkt me dat je dan geen oude telefoons mee gaat slepen om actief in een la te gaan leggen.
Nee sowieso een oude telefoon in je sokkenla bewaren vind ik heel vreemd. Iedereen heeft toch wel een kastje met zooi waar je t dan in legt?
Is ze al weer thuis inmiddels? Lijkt me ook niet dat je uuuren weg blijft
Mijn partner heeft ooit mijn verlovingsring in zijn sokkenla bewaard. Dus op zich…
Als het haar hook-up telefoon blijkt te zijn dan verander ik mijn stem later nog. Je kan de blokkering vast wel omzeilen toch? Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe dit eindigt, wat een soap
Ja daarom zou ik fukking kwaad worden. Heb ik straks gaten in mijn favo paar sokken
Misschien zit hier wel meer achter!!!
Nee en hij is nu met die mannen bij hem thuis barbecuen, want ze kwam maar niet thuis dus moest ie zelf koken. Maar het is nu dus stil in die app, want het grootste deel is nu live samen.
Is je vriend daar ook? Kan hij eventueel de liveblog bijhouden?
Hahahah nee mijn man gaat al een jaar 7 niet meer met ze om. Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar: helaas.
@Eddie ja ik heb eerlijk gezegd ook weinig medelijden met hem. Het is wel echt een macho alpha andrew tate loving excuse for a man.
Hebben jullie zo’n vliegtuignekkussending?
- Ja love it echt het geld waard
- Ja maar gebruik het nooit onzinaankoop
- Nee niet nodig vlieg altijd business
- Nee lijkt me niks
- Nee maar wil ik miss wel
0 stemmers
Ik bedoel met mijn antwoord: zou ik misschien wel willen als ik jaarlijks op vliegvakantie ging (wat ik niet doe).