Stel je persoonlijke vraag #44

Ik vraag me daarom af of zijn perspectief nou 100% waar is of ook dingen wat overdrijft

6 likes

Sowieso

3 likes

Nou hij is wel de engel in dit verhaal inderdaad en dat is totaal niet zijn karakter.
Dus nog steeds geen medelijden.

1 like

Arm kind wel.

12 likes

Ik moet aan Rikfa Lodeizen denken maar die zal het vast niet zijn haha

2 likes

Ze doet me denken aan Evangeline Lilly uit Lost, was in die tijd ook een populaire serie of niet?

En de man waarmee ze samenwoont al die tijd zit daar ook maar gewoon en vindt dit allemaal maar normaal (ze cheat ook hem lijkt me)? Wow what a saturday night

1 like

Ik vind dit wel een verhaal voor op Tiktok met Minecraft filmpje.

19 likes

AITA because I looked in my girlfriends’ sock drawer?

22 likes

En dat je je vreemdgaantelefoon moet bewaren tussen je andere afgedankte telefoons en niet in je sokkenla

12 likes

Hoewel ik vind dat ze er echt niet op lijkt was dat ook wel de naam die in mij opkwam!

2 likes

Tijdens de hittegolf op een druk strand in de volle zon liggen.

• Fantastisch
  • Best leuk
  • Neutraal
  • Liever niet
  • Hel op aarde

0 stemmers

3 likes

Ja, dit is hoe het bij mij gegaan is, ik kreeg niks bij de universiteit en wel wat toen ik bij een bedrijf/instelling een stage deed (ik deed een vergelijkbare studie). Ik vind wel dat als je echt onkosten maakt, die vergoed moeten kunnen worden. Maar dat was bij mij ook niet aan de orde eigenlijk.

1 like

Ik vind op het strand liggen echt het allersaaiste ooit.

16 likes

Same daarom ben ik altijd de hele dag in de zee. Ben alleen even op t strand om te vreten en te kletsen.

2 likes

Als kind zat ik daarom de hele dag met een luchtbedje in zee. Echt jammer dat ik tegenwoordig helemaal zou verbranden als ik dat zou doen.

1 like

Ik snap niet dat ze die telefoon meenam toen ze wegging. En opeens vijandig en haat. Vaag verhaal en weinig amusant.

1 like

Ik dacht vorige week 1 sec “oh misschien wel leuk, stranddagje”. Tot ik me bedacht: warm, geen schaduw, enormmm druk, moeite doen om er te komen, waarschijnlijk geen pek op terras om even wat te drinken.
Toen werd het: park in schaduw met heerlijk windje en geen mensen direct naast je kleedje 10/10.

3 likes

Ik neem altijd een parasol mee en dan is het heerlak op het strand hoor.

3 likes

Ja ik bedacht me dat dit echt een volwassen ding om te hebben is, en ik die volwassen aankoop toch eens moet doen.

2 likes