Stel je persoonlijke vraag #44

Ja die wordt heel veel genoemd. Ook vanwege de connecties met de andere beroemdheden, maar er is geen passende foto gevonden die als referentie gebruikt is.

1 like

En dit zorgt ook meteen voor entertainment voor de rest van het strand. Kijken naar de reddingsbrigade die voor de zoveelste keer moet uitrukken voor een afgedreven persoon

Ja puur kat in het nauw natuurlijk. Mensen die vreemdgaan schieten vaak in de verdediging door eerst leip te worden op de ander.

2 likes

Oke maar gaat ze echt vreemd @anon86562306 of is dat de voor de hand liggende conclusie die we nu trekken? Heb die post niet gezien

2 likes

Ja

Als je neutraal kijkt (zonder lach, fronsen etc) hoe staan jouw mondhoeken dan?

• Omlaag
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

Nu ik er op let lijkt de ene mondhoek een beetje omhoog te staan en de andere omlaag :joy:

2 likes

Zelfs als ik lach staan ze neutraal. Ze kunnen niet omhoog. Ben blijkbaar heel zuur.

1 like

Welke outfit zou je zelf het liefst dragen (ook als je eerder een rokpersoon bent)?

• 1 tuinbroek
  • 2 pantalon
  • 3 overal

0 stemmers

Heb jij wel eens een kledingstuk gekocht omdat je borsten of billen daar extra goed in uitkwamen?

• ja
  • nee
  • geen idee
  • hoop de ware nog te ontmoeten

0 stemmers

Winkel jij nog steeds veelal bij dezelfde keters/merken als pak 'm beet 5 jaar geleden?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Heel soms
  • Ik doe niet aan winkelen / koop vooral tweedehands

0 stemmers

2 likes

Altijd als ik als tiener (en nu nog) broeken ging shoppen met mijn moeder wilde ze dat ik me ging omdraaien omdat ze wilde weten of mijn kont er goed in uitzag. Vond en vind dat zo raar.

6 likes

Ik koop nu meestal tweedehands en dan toch vaak van dezelfde ketens als vroeger. Als ik iets nieuws koop dan vaak wel van een ander (duurzamer) merk dan vroeger.

5 likes

Ik vind de middelste het tofst, maar een high waist pantalon met een kort torso werkt helaas niet voor mij. Dat krijg je een beetje dit effect
IMG_6626

8 likes

Ik dacht eigl meteen aan Olivia Wilde?

2 likes

Ik heb dat ook maar draag toch gewoon hoge taille hoor (en vaak crop tops als gewone top), dan lijken mijn benen maar lang en mijn torso kort. Dat zijn ze ook :woman_shrugging:

9 likes

Ik zal het stukje ā€˜voor mij’ toevoegen, want het zal inderdaad geen algemene ervaring zijn. Bij mij gaan mijn borsten dan zo overheersen.

2 likes

Een vriendin van me heeft ook deze bouw en ik vind het juist heel mooi. Legs for daaaays.

8 likes

Ik heb een kort bovenlichaam en lange benen en draag gewoon high waisted broeken.
En soms verschilt het ook gewoon wat je boven zo’n pantalon draagt, hoe het voelt.

1 like

Het zal afhankelijk zijn van de rest van je bouw. Bij mij werken outfits waar je torso optisch door midden wordt gehakt gewoon niet :woman_shrugging:t2:

2 likes

De laatste tijd mijn topografie aan ophalen met verschillende quizen.

landen van de wereld
Hoeveel landen in de wereld kun je opnoemen?

• 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • 101-120
  • 121-130
  • 131-140
  • 141-150
  • 161-170
  • 171-180
  • 181-190
  • 191-196

0 stemmers

landen van europa

Hoeveel landen in europa kun je opnoemen?

• 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-47

0 stemmers

2 likes

Heb je weleens een kledingstuk teruggestuurd naar een webshop dat je eigenlijk al gedragen had, of dat stuk hebt gemaakt, oid?

• Ja, gewassen en alsnog teruggestuud
  • Ja, zonder kaartjes teruggestuurd
  • Ja, teruggestuurd met label er al uitgeknipt
  • Ja, stukgemaakt, bijv een klein gaatje, en alsnog teruggestuurd
  • Alles hierboven
  • Nee nog nooit

0 stemmers

• Ik heb hierboven ja ingevuld en dit ging gewoon goed
  • Ik heb hierboven ja ingevuld en ik kreeg een conflict met een webshop (ze stuurden het terug bijv)
  • Ik heb NEE ingevuld hierboven

0 stemmers

1 like